MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
29
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Οι ταινίες της εβδομάδας: Η επιστροφή του Γιώργου Πανουσόπουλου στην Ικαρία

Οι πρεμιέρες της εβδομάδας 20-26 Σεπτεμβρίου με μια ματιά.

author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Αναμφισβήτητα το γεγονός της εβδομάδας είναι η επιστροφή του Γιώργου Πανουσόπουλου στα κινηματογραφικά δρώμενα με μια ταινία που τιμά το ελληνικό καλοκαίρι, την ελαφρότητα της ζωής και την Ικαρία, που εδώ για σεναριακούς λόγους βαφτίζεται Αρμενάκι. Η διονυσιακή κομεντί«Σ’ αυτή την χώρα κανείς δεν ήξερε να κλαίει» περιγράφει μια ιδεατή πραγματικότητα με φόντο το απέραντο γαλάζιο, όπου οι κάτοικοι ενός μαγικού τόπου αδιαφορούν τελείως για τα λεφτά, δείχνοντας στους ξένους το μυστικό της καλής ζωής.

Σε αντίστοιχα διδακτικά μηνύματα προβαίνει και η βιογραφική ταινία του Γκας βαν Σαντ «Μην ανησυχείς, δεν θα φτάσει μακριά με τα πόδια» που αφηγείται με περισσότερους χιουμοριστικούς παρά δραματικούς τόνους τη συγκλονιστική πραγματική ιστορία του Τζον Κάλαχαν που όταν έμεινε ανάπηρος ύστερα από τροχαίο, βρήκε το φως και το νόημα της ζωής του. Τον κομίστα υποδύεται ο Γιοακίν Φίνιξ.

 

Οι κωμωδίες της εβδομάδας είναι η μέτρια νέα δημιουργία του Αντόνιο Αλμπανέζε  «Χάσαμε το δρόμο… Στοπ» και η επανεμφάνιση του Ρόουαν Άτκινσον (ο μίστερ Μπιν) στο ρόλο του γκαφατζή πράκτορα Τζόνι Ίγκλις για τρίτη φορά με τίτλο «Ο Johnny English χτυπά».

Ούτε κρύο ούτε ζέστη για την κατασκοπική – επίσης βασισμένη σε αληθινά περιστατικά- περιπέτεια του Μπεν Λιούιν «Υπεράνω πάσης υποψίας» με τον Πολ Ραντ να υποδύεται τον μπεϊζμπολίστα Μο Μπεργκ που φόρεσε την κατασκοπική στολή στο Β Παγκόσμιο Πόλεμο προκειμένου να σταματήσει τους γερμανούς από το να κατασκευάσουν ατομική βόμβα.

Το «Σπίτι με το ρολόι στον τοίχο» με τους Κέιτ Μπλάνσετ και Τζακ Μπλακ είναι μια κωμική περιπέτεια που θυμίζει «Χάρι Πότερ» (ο ορφανός πιτσιρικάς που πάει να ζήσει με τους θείους του ανακαλύπτει ένα κόσμο μαγείας) ενώ η «Κλεό από τις 5 ως τις 7» της Ανιές Βαρντά, είναι ένα εξαιρετικά μοντέρνο ακόμη και σήμερα φιλμ που μας ταξιδεύει στο Παρίσι του 1962 και μας κάνει συνοδοιπόρους στη δίωρη περιπλάνηση μιας όμορφης και εξαιρετικά ματαιόδοξης γυναίκας.

Περισσότερα από Editors