ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΟ
Το κουτί της λήθης
Ένας άνδρας κάθεται στο παγκάκι ενός πάρκου και διαβάζει την εφημερίδα του, όταν εφορμά μια γυναίκα και του αφήνει ένα κουτί, το οποίο δεν πρέπει να πειραχτεί καθόλου. Τότε αρχίζει να καταφθάνει μια σειρά ετερόκλητων χαρακτήρων, ο καθένας με μια θεωρία γύρω από το πιθανό περιεχόμενο του κουτιού. Αραγε θα τολμήσει κανείς να το ανοίξει;… […]

Monopoli Team
22.10.2018
A
A
Ένας άνδρας κάθεται στο παγκάκι ενός πάρκου και διαβάζει την εφημερίδα του, όταν εφορμά μια γυναίκα και του αφήνει ένα κουτί, το οποίο δεν πρέπει να πειραχτεί καθόλου. Τότε αρχίζει να καταφθάνει μια σειρά ετερόκλητων χαρακτήρων, ο καθένας με μια θεωρία γύρω από το πιθανό περιεχόμενο του κουτιού. Αραγε θα τολμήσει κανείς να το ανοίξει;… Από την θεατρική ομάδα «Hot Spot». Μετάφραση – Διασκευή: Ελισάβετ Σχοινά – Κώστας Τσάχρας, Φωτισμοί: Παναγιώτης Μανούσης, Μουσική επιμέλεια: Ανδρέας Τσάχρας, Κοστούμια: Ελισάβετ Σχοινά, Σκηνικά: Νίκη Τσάχρα.
Τηλέφωνο κρατήσεων: 2103425335
Τη Δευτέρα και Τρίτη 9 & 10 Μαρτίου δεν θα γίνουν παραστάσεις.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Συγγραφέας: Stephen Bean
Σκηνοθεσία: Κώστας Τσάχρας
Παίζουν: Σπύρος Μπιμπίλας, Κώστας Τσάχρας, Ιπποκράτης Τροβάς, Βασίλης Γιακουμάρος, Ευαγγελία Αλεξανδρή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το Μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας, βασισμένο στο βιβλίο της Σπεράντζας Βρανά στο θέατρο 104
Έκθεση αφιερωμένη στην κεραμίστρια Μαίρη Χατζηνικολή στο «Λόφο» στην Κυψέλη
Ηλεκτρικό ρεύμα: Σύσκεψη για αποτροπή blackout το Πάσχα
Δώρο Πάσχα: Πότε καταβάλλεται και πώς υπολογίζεται
Πρόσφυγες θα καλύψουν τα κενά εργασίας σε ξενοδοχεία της Χαλκιδικής
Λίνα Μενδώνη: Ένταση με την προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Αργολίδας (Vid)
Ισραήλ: Ελεύθερος ο βραβευμένος με Όσκαρ Παλαιστίνιος σκηνοθέτης του «No Other Land»
Λουλού: Τελευταίες δύο παραστάσεις για το έργο της Άννας Βαγενά στο Θέατρο Μεταξουργείο
Συγκέντρωση στην Πινακοθήκη για να επανέλθουν τα βανδαλισμένα έργα
Warhaus: Νιώσαμε αμέσως σύνδεση με το ελληνικό κοινό