Mademoiselle Julie
Μια άλλη εκδοχή του έργου Δεσποινίς Τζούλια του Στρίντμπεργκ μας παρουσιάζει ο Θόδωρος Τερζόπουλος, με μια παράσταση ανατρεπτική, με νέο σενάριο και ένα συμβολικό σκηνικό στήσιμο. Από το έργο του Στρίντμπεργκ κρατάει τους χαρακτήρες και την βασική ιστορία. Μόνο που προσθέτει έναν ακόμη ήρωα, έναν ηδονοβλεψία, που παρατηρεί, σαρκάζει και ειρωνεύεται την αριστοκράτισσα Τζούλια και […]
Μια άλλη εκδοχή του έργου Δεσποινίς Τζούλια του Στρίντμπεργκ μας παρουσιάζει ο Θόδωρος Τερζόπουλος, με μια παράσταση ανατρεπτική, με νέο σενάριο και ένα συμβολικό σκηνικό στήσιμο. Από το έργο του Στρίντμπεργκ κρατάει τους χαρακτήρες και την βασική ιστορία. Μόνο που προσθέτει έναν ακόμη ήρωα, έναν ηδονοβλεψία, που παρατηρεί, σαρκάζει και ειρωνεύεται την αριστοκράτισσα Τζούλια και τον υπηρέτη Ζαν. Ένας τεράστιος σταυρός χωρίζει τη σκηνή σε τέσσερα μέρη, στο καθένα από τα οποία βρίσκεται και ο κάθε πρωταγωνιστής. Στην μια πλευρά βρίσκεται ο στέκεται, στην άλλη η νεκρόφιλη Τζούλια φορώντας κόκκινες γόβες, στην τρίτη ο Ζαν με ένα μαχαίρι ανά χείρας, και στην τέταρτη η Κριστίν, σύζυγος του Ζαν, σχεδόν βουβή, κρατώντας στα χέρια της φιλμάκια μέσα από τα οποία βλέπει όλο το δράμα που ζει. Η κατάληξη θέλει την Τζούλια να αυτοκτονεί, όχι επειδή την εγκαταλείπει ο Ζαν, αλλά επειδή εσωκλείει τον θάνατο μέσα της, όπως άλλωστε και η μητέρα κι ο πατέρας της.