Η μαγική νταντά με την ομπρέλα που προήλθε από την πένα της Π.Λ.Τράβερς είναι από τα πιο αναγνωρίσιμα και αγαπητά σύμβολα της κινηματογραφικής μυθολογίας που γεννήθηκε από προσωπική επιθυμία του Γουόλτ Ντίσνεϊ όπως φαίνεται και στην προ πενταετίας ταινία «Η μαγική ομπρέλα» με τους Τομ Χανκς και Έμα Τόμσον. Η απόφαση να δημιουργηθεί μισό αιώνα μετά από την πρώτη πτήση της Μαίρη Πόπινς, η συνέχεια του φιλμ του 1964 που είχε γίνει τεράστια εμπορική επιτυχία και είχε κατακτήσει 5 Όσκαρ, μεταξύ των οποίων αυτό της γυναικείας ερμηνείας για την Τζούλι Άντριους, αντιμετωπίστηκε αρχικά με έντονο σκεπτικισμό. Όμως ο στυλίστας Ρομπ Μάρσαλ είναι «μανούλα» στα μιούζικαλ όπως έχει αποδείξει στο «Σικάγο» και κυρίως στο αριστουργηματικό «Εννέα». Τιμά το παλιό φιλμ, σέβεται την κληρονομιά του και το ενδυναμώνει με σπουδαίες πινελιές, θαυματουργά τρικ και φρέσκα, ολοζώντανα χρώματα. Εκεί όμως που απογειώνεται η ταινία είναι χάρη στην ερμηνεία της Έμιλι Μπλαντ που αποδεικνύεται η ιδανική «Μαίρη Πόπινς» με το ξύπνιο μουτράκι, το σπινθηροβόλο πνεύμα και την ακαταμάχητη γοητεία της.
Ο Κάρλος Βερμούτ του «Magical girl» παίρνει ένα τυπικό αλμοδοβαρικό θέμα (μια διάσημη τραγουδίστρια χάνει τη μνήμη της μετά από ατύχημα) και το μετατρέπει σε χιτσκοκικό θρίλερ με παραισθησιογόνο μυστήριο. Όλα αυτά στο «Ποιος θα σου τραγουδήσει».
Απορόβλεπτα καλό, νοσταλγικό και τρυφερό το «Bumblebee» δίνει νέα διάσταση στην βαρετή σειρά «Transformers».
Η ασπρόμαυρη κορεάτικη «Επόμενη μέρα μιας σχέσης» θέλει να πει πολλά γύρω από τις διαπροσωπικές σχέσεις με αποτέλεσμα να κουράζει κάπως το θεατή λόγω της φλυαρίας της.
Τραγικά κακόγουστο και κακοφτιαγμένο το τρίτο ελληνικό «Bachelor», ενώ στο «Η Αννα και η αποκάλυψη» τα ζόμπι χορεύουν και τραγουδούν σαν να μην υπάρχει αύριο.