MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
25
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ

Προσκλήσεις για τις 50 Top παραστάσεις της χρονιάς

Τα χριστουγεννιάτικα δώρα του Monopoli.gr είναι θεατρικά.

author-image Ευδοκία Βαζούκη

Επιλέξαμε τα καλύτερα και φτιάξαμε ένα πλούσιο, εορταστικό “θεατρικό μενού” που περιλαμβάνει κλασικά και σύγχρονα αριστουργήματα, εντυπωσιακά μιούζικαλ αλλά και αγαπημένες κωμωδίες.

Δείτε ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς παραστάσεις τις χρονιάς και κάντε κλικ στους τίτλους των παραστάσεων για να κερδίσετε δωρεάν προσκλήσεις για όλη την περίοδο των γιορτών!

ΚΩΜΩΔΙΕΣ 

Επιθεωρητής, στο Skrow Theater

«Η αναρχική φαντασία και το ταλέντο των ηθοποιών που συμμετέχουν, δικαιώνουν αυτή τη διασκευή του “Επιθεωρητή” από τον Γιώργο Παπαγεωργίου», γράφει η Ματίνα Καλτάκη στην κριτική της για την παράσταση. Η κλασική κωμωδία του Νικολάι Γκόγκολ, γραμμένη το 1836, ανεβαίνει σε νέα διασκευή που υπογράφει ο Πάνος Παπαδόπουλος με τον Γιώργο Παπαγεωργίου, σε μία απολαυστική παράσταση, που αντιμετωπίζει την έλευση του “Επιθεωρητή” ως μια “ερωτική ιστορία”.

Η συμμορία των πέντε, στο Θέατρο Κιβωτός

Ο Γιάννης Κακλέας καταπιάνεται με το νέο αυτό έργο, που ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα και πρωτοπαρουσιάστηκε το 2011 στο Λονδίνο με εξαιρετική επιτυχία. Ο συγγραφέας Graham Linehan διασκεύασε την ομώνυμη μαύρη κωμωδία του William Rose, που είχε γυριστεί το 1955 με πρωταγωνιστές, ανάμεσα σε άλλους, τους Alec Guinness και Peter Sellers. Η ταινία αγαπήθηκε από το κοινό, υμνήθηκε από τους κριτικούς και θεωρείται πλέον κλασικό δείγμα της βρετανικής κωμωδίας.

 

Το έπος… της Μαλάμως στο θέατρο Λαμπέτη

Δίδυμο επιτυχιών η Ελένη Γκασούκα με τον Θανάση Αλευρά, επανέρχονται φέτος με νέα δουλειά, τη βουκολοτραγωδία του Νίκου Χαρλαύτη. Κωμωδία, μιούζικαλ, επιθεώρηση, ή δακρυπηγαίο δράμα; Καμία σημασία δεν έχει, εφ΄όσον όλα αυτά μαζί συνυπάρχουν και γίνονται ένα πράμα επί σκηνής. «Σε πρώτο επίπεδο είναι μια παρωδία βουκολικού δράματος που σατιρίζει την ελληνική επαρχία και τους ανθρώπους της καθώς ένας δωδεκαμελής θίασος παίζει όλους τους ρόλους – ανδρικούς και γυναικείους. Σε δεύτερο επίπεδο, όμως, η Μαλάμω είναι η Ελλάδα, μια «κόρη κατάφορτη ομορφάδας» που ενώ όλοι θέλουν να της κόψουν ένα κομμάτι τη θεωρούν συνάμα εξ όλης και προώλης γιατί πληρώνει το τίμημα του κάλλους της. Είναι μια παραβολή, μια αλληγορία», αναφέρει ο Θανάσης Αλευράς μιλώντας για το έργο.

 

ART στο Μικρό Παλλάς

Η κωμωδία “ART” της Γιασμίνα Ρεζά, παρουσιάζεται στο Μικρό Παλλάς, με τους Θοδωρή Αθερίδη, Άλκι Κούρκουλο και Γιώργο Πυρπασόπουλο, σε μετάφραση του Σταμάτη Φασουλή και σκηνοθεσία του Θοδωρή Αθερίδη. Η τέχνη μας εμπαίζει; Η ελευθερία της έκφρασης μήπως λειτουργεί ως άσυλο για τσαρλατάνους; Τι θα πει «αυτό το έργο μιλάει μέσα μου»; Κι αν κάποιος λέει ψέματα , ποιος είναι αυτός; Ο Δημιουργός ή ο αποδέκτης; Ή και οι δυο; Ή κανένας; Μήπως φταίω εγώ, που δεν αναγνωρίζω την αξία του; Πώς μπορούμε να είμαστε φίλοι, όταν ο ένας τολμά κι επενδύει τεράστια ποσά σε ένα έργο που ο άλλος θεωρεί «σκουπίδι»;

 

Ο Άσχημος, στο Tempus Verum – Εν Αθήναις

Ο Δημήτρης Λάλος μεταφράζει και σκηνοθετεί τη μαύρη κωμωδία του Γερμανού Marius Von Mayenburg, «Ο Άσχημος», ένα έργο που λειτουργεί παράλληλα σε δύο επίπεδα. Γρήγοροι και αιχμηροί διάλογοι. Οι μεταβάσεις σε χώρο και χρόνο είναι ρευστές, οι ηθοποιοί παίζουν πολλαπλούς ρόλους και οι θεατές μεταφέρονται σχεδόν χωρίς να το καταλάβουν σ’ ένα τοπίο όπου τα σύνορα μεταξύ πραγματικότητας και εφιάλτη συμπίπτουν.  «Έχουμε έναν ήρωα για τον οποίο όλοι πιστεύουν κάτι – ότι είναι άσχημος εν προκειμένω – και του το ανακοινώνουν. Και είναι τόσο άσχημος, ώστε αλλάζει εντελώς το πρόσωπό του για να συνειδητοποιήσει σε λίγο καιρό, ως καλλονός πια, πως το πρόσωπό του πουλιέται ως μακέτα. Αποποιείται, δηλαδή τη μορφή του, το πρόσωπό του και στη συνέχεια συνειδητοποιεί πως ούτε αυτό δεν του ανήκει», αναφέρει ο Δημήτρης Λάλος σχετικά με το έργο.

 

Ήρωες, στο Νέο Θέατρο Κατερίνα Βασιλάκου

Ο Γιάννης Φέρτης, ο Δημήτρης Πιατάς και ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης συναντώνται για 2η χρονιά επί σκηνής για το έργο του Gerald Sibleyras «Ήρωες». Οι Ήρωες είναι ένα πολυδιάστατο έργο. Μία κωμωδία τόσο τρυφερή και ευαίσθητη που κερδίζει τον θεατή καθώς ξετυλίγεται η κρυμμένη του αλήθεια. Το γέλιο και το δάκρυ εναλλάσσεται με την απέραντη ηρεμία του χρόνου που έχει σταματήσει καθώς τρείς μεγάλοι ηθοποιοί, Γιάννης Φέρτης, Δημήτρης Πιατάς και ο Ιεροκλής Μιχαϊλίδης, ερμηνεύουν με αφάνταστη χάρη τις προσωπικότητες των τριών ηρώων που δεν μοιάζουν και πολύ με ήρωες τελικά.

Πέτρες στις Τσέπες του, στο θέατρο Άνεσις

Η παράσταση «Πέτρες στις τσέπες του», το απολαυστικό ρεσιτάλ εναλλαγής ρόλων με τον Μάκη Παπαδημητρίου και τον Γιώργο Χρυσοστόμου, μετά από 2 χρόνια μεγάλης επιτυχίας στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, στο Θέατρο Κιβωτός και σε περιοδεία σε όλη την Ελλάδα, παρουσιάζεται στο Θέατρο Άνεσις. Ο ψεύτικος κόσμος του Χόλυγουντ σε σύγκρουση με τη σκληρή πραγματικότητα μιας επαρχιακής πόλης, μέσα από τα μάτια 2 ανθρώπων, μέσα από τις ζωές 15 χαρακτήρων, μέσα από την απαξίωση και την καταξίωση, μέσα… μαζικής ενημέρωσης και μεταφοράς.

Ψέμα στο Ψέμα, στο Θέατρο Μουσούρη

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος η παράσταση φέρει τη σκηνοθετική υπογραφή του Πέτρου Φιλιππίδη, που μαζί με τον Παύλο Χαϊκάλη, αποτελούν το πιο απολαυστικό αστυνομικό δίδυμο όλων των εποχών. Μαζί τους στη σκηνή ένας θίασος καταξιωμένων ηθοποιών και ταλαντούχων νεότερων.

Εθνικός Ελληνορώσων, στο Από Μηχανής Θέατρο

Από τα ανοιξιάτικα talk of the town της θεατρικής Αθήνας, η μαύρη κωμωδία του ηθοποιού Αντώνη Τσιοτσιόπουλου μιλάει για τα παιχνίδια που παίζει η ζωή στους ανθρώπους καθώς μεγαλώνουν. Ηρωες του έξι φίλοι από τα παλιά που ξεθυμένουν από τα βάρη της καθημερινότητας με λίγο μπασκετάκι στη γειτονιά. Ο Γιώργος Παλούμπης, φίλος των ανθρωποκεντρικών έργων και του σύγχρονου ρεαλισμού διαχειρίζεται με καλά αντανακλαστικά ένα έργο που ισορροπεί ανάμεσα στο χιούμορ, το σασπένς και τις δραματικές εντάσεις. Στα συν της παράστασης η διανομή, όπου ξεχωρίζουν οι “κινηματογραφικοί” Στάθης Σταμουλακάτος και Μάκης Παπαδημητράτος.

 

Cock, στο θέατρο Αθηνών

Το πρωτότυπο και προκλητικό έργο ανεβαίνει για δεύτερη φορά στην Ελλάδα, με πρωταγωνιστές τους Δημήτρη Μακαλιά, Φωτεινή Αθερίδου, Ηλία Μουλά και  Αλέξανδρο Καλπακίδη. Πρόκειται για την κωμική ιστορία ενός ιδιαίτερου τριγώνου, που σχηματίζεται αναπάντεχα όταν ένας ομοφυλόφιλος άντρας γνωρίζει και ερωτεύεται μια γυναίκα, με αποτέλεσμα να νιώθει απόλυτα διχασμένος. Το «Cock» αναφέρεται με τολμηρό τρόπο στο ζήτημα της σεξουαλικής ταυτότητας, αποτελώντας ένα αιχμηρό σχόλιο για τη στάση της σύγχρονης κοινωνίας απέναντι στον σημερινό άνθρωπο.

Τι τραβάμε κι εμείς οι μάνες, στο Θέατρο Χυτήριο

Μια παράσταση βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο της Κατερίνας Μανανεδάκη, που καταρρίπτει τον μύθο της ιδανικής μητέρας, της υπέροχης συζύγου και της τέλειας εργαζόμενης. Οι «αληθινές» γυναίκες έχουν μαύρους κύκλους στα μάτια, δε χωράνε μετά τη γέννα στο καλό τους τζιν και τα νεύρα τους είναι μονίμως χάλια, γιατί κανείς δεν καταλαβαίνει… τι τραβάμε κι εμείς οι μάνες! Το σπαρταριστό μπεστ σέλερ της Κατερίνας Μανανεδάκη, καταρρίπτοντας τον μύθο της τέλειας μάνας, είναι σίγουρο πως θα σας κάνει γελάσετε με την καρδιά σας.

 

Tailor Made Comedy, στο θεάτρο Ζίνα

Μια αυτοσχεδιαστική παράσταση όπου το κοινό έχει τον έλεγχο. Οι τρεις χαρισματικοί κωμικοί, Δημήτρης Μακαλιάς, Ζήσης Ρούμπος και Λάμπρος Φισφής, υπακούοντας στις εντολές του κοινού, δημιουργούν κάθε φορά από το μηδέν μια παράσταση κομμένη και ραμμένη στα μέτρα σας. Μια παράσταση, η οποία σχολιάζει με χιούμορ, σαρκασμό αλλά και τρυφερότητα όλα τα μικρά μεγάλα της καθημερινότητας που μας ενώνουν και μας διχάζουν.

 

Δείπνο Ηλιθίων, στο θέατρο Κάππα

Το «Δείπνο Ηλιθίων», η πολυβραβευμένη κωμωδία του Φρανσίς Βεμπέρ, συνεχίζεται για τρίτη χρονιά στο Θέατρο Κάππα. Το έργο ανεβαίνει συνεχώς σε ολόκληρο τον κόσμο, με τεράστια επιτυχία, ενώ αρκετές είναι και οι κινηματογραφικές του μεταφορές.

 

Ξύπνα Βασίλη, στο Εθνικό Θέατρο

 Η παράσταση που έχει λάβει ενθουσιώδεις αντιδράσεις τη φετινή σεζόν, τόσο για τις πολύ καλές ερμηνείες όσο και για τη σκηνοθετική ματιά του Άρη Μπινιάρη, στη μεταφορά της διαχρονικής και οξυδερκούς σάτιρας του μεγάλου Έλληνα θεατρικού συγγραφέα Δημήτρη Ψαθά. Όπως αναφέρει και η Ματίνα Καλτάκη στην κριτική της, «ο Άρης Μπινιάρης δοκιμάζει με επιτυχία νέους τρόπους (σύζευξη κινηματογραφικής και θεατρικής ερμηνείας με τη μουσική και τα τραγούδια) που όχι μόνο δεν αλλοιώνουν το έργο, αλλά –αντιθέτως- αναδεικνύουν τις αρετές του». Στο ρόλο του Βασίλη ο Γιώργος Γάλλος και μαζί του οι Αινείας Τσαμάτης, Ηρώ Μπέζου, Γιώργος Παπαγεωργίου, Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, Ελενα Τοπαλίδου.

 Χτυποκάρδια στο θρανίο, στο Θέατρο Ήβη

Το κείμενο του Αλέκου Σακελλάριου, μαζί με την πρωτότυπη μουσική του Μάνου Χατζιδάκι, αναβιώνουν επί σκηνής, αποτελώντας τον τέλειο συνδυασμό. Τα κοστούμια, τα σκηνικά και οι προβολές, που αποτελούν ιδέα του σκηνοθέτη Λάκη Λαζόπουλου, επαναφέρουν την ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής. Στον ρόλο της Λίζας Πετροβασίλη η Κατερίνα Γερονικολού και στο ρόλο του καθηγητή Δημήτρη Παπαδόπουλου ο Ορέστης Τζιόβας. Επί σκηνής έχουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε τους ηθοποιούς – θρύλους του ελληνικού κινηματογράφου Μάρω Κοντού, Νικο Γαλανό και Κώστα Βουτσά. Μαζί τους, η Σοφία Βογιατζάκη και η Νίκη Παλληκαράκη.

 

H κωμωδία των παρεξηγήσεων στο Νέο Θέατρο Κατερίνα Βασιλάκου

Η Κατερίνα Ευαγγελάτου καταγίνεται με μια καθαρόαιμη κωμωδία κι ένα από τα νεανικά έργα του Γουίλιαμ Σαίξπηρ. Η παρουσία δύο διδύμων είναι το σημείο εκκίνησης μιας ιλιγγιώδους παρεξήγησης που κορυφώνεται σε οργανωμένη φάρσα. Στο κέντρο της μπαίνουν ο Νίκος Κουρής και ο Ορφέας Αυγουστίδης.

Να το Φως στο Θέατρο Ζίνα

Στο 3o solo stand-up comedy show του, ο Λάμπρος Φισφής συνεχίζει να βάζει στο μικροσκόπιο την καθημερινότητα και να φωτίζει την κωμωδία που κρύβεται στα μικρά που μας τσαντίζουν, μας κάνουν να χαμογελάμε και-τελικά-μας ενώνουν. Αντλώντας έμπνευση από όλα τα μικρά «μεγάλα», αυτοσαρκάζει τα παιδικά του χρόνια, παραπονιέται για σχεδόν τα πάντα και εξηγεί γιατί αυτή η περίοδος είναι η καλύτερη για να ζει κανείς. Μέσα στα 90 λεπτά της παράστασης ο Λάμπρος δίνει το νόημα που αρμόζει σ’ όλες εκείνες τις κωμικές λεπτομέρειες που όλοι μας προσπερνάμε, αλλά στην τελική είναι το αλατοπίπερο της ζωής.

ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΕΡΓΑ

Ο Βυσσινόκηπος στο Θέατρο Δημήτρης Χoρν

Στη νέα του σκηνοθετική δουλειά, ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης καταπιάνεται με το αριστούργημα του Άντον Τσέχωφ «Ο Βυσσινόκηπος». Ανάμεσα στην πικρή κωμωδία και το ποιητικό δράμα, ένας κόσμος διαλύεται κι ένας νέος γεννιέται στη θέση του. Παρατηρητές αυτού του χρονικού μετάβασης ένας ζηλευτός θίασος – Θέμις Μπαζάκα, Δημήτρης Λιγνάδης, Κόρα Καρβούνη, Αθηνά Μαξίμου, Γιάννης Κότσιφας, Σίσσυ Τουμάση, Γιώργος Μπινιάρης, Γιάννης Στόλας, Αλέξανδρος Μαυρόπουλος, Γιάννης Γιαννούλης, Τάσος Δημητρόπουλος, Γεωργιάννα Νταλάρας.

 

Γυάλινος κόσμος στο Θέατρο οδού Κεφαλληνίας

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Καραντζάς ανεβάζει το εμβληματικό και βαθιά αυτοβιογραφικό έργο του Τένεσι Ουίλιαμς και συνεργάζεται για πρώτη φορά με τη Μπέτυ Αρβανίτη, ενώ το καστ συμπληρώνουν οι Χάρης Φραγκούλης, Ελίνα Ρίζου και Έκτορας Λιάτσος. Μιλώντας στη Στέλλα Χαραμή, αναφέρει τη σημασία της έννοιας του γυάλινου κόσμου για τον ίδιο, «είναι αυτό που λέει στον πρόλογό του ο Τένεσι Ουίλιαμς· πως ένα κομμάτι γυαλί σου φέρνει δύο πράγματα στο νου: Πόσο όμορφο είναι και πως μπορεί να σπάσει. Ένας ιδανικός κόσμος που μπορεί να καταστραφεί εν ριπή οφθαλμού.»

Θείος Βάνιας στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Το αριστούργημα του Αντον Πάβλοβιτς Τσέχωφ, παρουσιάζεται σε μετάφραση και σκηνοθεσία του Γιώργου Κιμούλη, ο οποίος ερμηνεύει και τον ομώνυμο ρόλο, στην κεντρική σκηνή του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα ανθρώπινη ιστορία του Άντον Τσέχωφ, όπου η ψευδαίσθηση και η απόγνωση ανταγωνίζονται το χιούμορ και την ελπίδα. Πώς ζούμε; Ζούμε όπως θα θέλαμε; Ή όπως θέλουν οι άλλοι; Ένα τρυφερό ποίημα για το γελοίο της ανθρώπινης παραίτησης.

 

Απόψε αυτοσχεδιάζουμε, στο Εθνικό Θέατρο

Ένα έργο σταθμός στην ιστορία του σύγχρονου θεάτρου, του βραβευμένου με Νόμπελ λογοτεχνίας Λουίτζι Πιραντέλλο, το οποίο παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο Εθνικό Θέατρο, με τη σκηνοθετική υπογραφή του Δημήτρη Μαυρίκιου και  την εμβληματική μουσική του Μάνου Χατζιδάκι. Τριάντα χρόνια μετά την πρώτη του ενασχόληση με τον Πιραντέλο, ο Δημήτρης Μαυρίκιος επιστρέφει στον Ιταλό Νομπελίστα με μια παράσταση που υμνεί το θέατρο και τους ηθοποιούς για να αποθεώσει τελικά την ακροβασία ανάμεσα στην πραγματικότητα και τη φαντασία. Στη διανομή, μεταξύ άλλων, βλέπουμε τους Λυδία Φωτοπούλου, Ράνια Οικονομίδου, Γιάννη Βογιατζή, Γιούλικα Σκαφιδά.

Το Τίμημα στο Θέατρο Ιλίσια

Το αριστουργηματικό έργο του Άρθουρ Μίλλερ, από τα γνωστότερα έργα του, με αυτοβιογραφικά στοιχεία, γραμμένο το 1967, παρουσιάζεται για δεύτερη χρονιά, σε σκηνοθεσία της Ιωάννας Μιχαλακοπούλου. Το έργο σκιαγραφεί τους χαρακτήρες του περίτεχνα να προσπαθούν να ισορροπήσουν και να αναμετρηθούν με τον εαυτό τους, σε ένα κόσμο χωρίς δικαιοσύνη, όπου το παρελθόν καθορίζει το παρόν σε μια πραγματικότητα χωρίς λογική. Πρωταγωνιστούν οι Γιώργος Μιχαλακόπουλος, Ρένια Λουιζίδου Γεράσιμος Σκιαδαρέσης και Χρήστος Σαπουντζής.

Σπασμένο γυαλί στο Θέατρο Πόλη

Το βραβευμένο με Olivier Award ψυχολογικό έργο του Άρθουρ Μίλλερ, παρουσιάζεται σε σκηνοθεσία της Άσπας Καλλιάνη. Στο έργο αυτό, μια από τις πιο σημαντικές και ώριμες δουλειές του Μίλλερ, ο συγγραφέας ψυχαναλύει ένα γάμο και μας δείχνει όλα αυτά που μας κρατούν ακίνητους τη στιγμή που θα έπρεπε να δράσουμε. Όλους τους φόβους και τα μυστικά που μας κρατούν καθηλωμένους σε μια πραγματικότητα, μια σχέση, μια δουλειά που δεν μας ταιριάζει. Πολλές φορές δεν αντιδρούμε επειδή φοβόμαστε το άγνωστο. Άγνωστο όμως είναι το μέλλον μας ακόμη και αν μείνουμε εκεί που είμαστε! Επί σκηνής οι Γιάννης Βούρος, Παναγιώτα Βλαντή, Νίκος Γεωργάκης, Δήμητρα Σιγάλα και Κάτια Γκουλιώνη.

Ο Συμβολαιογράφος στο Θέατρο Χώρα

Ο Πέτρος Ζούλιας σκηνοθετεί το αριστούργημα του Αλέξανδρου Ρ. Ραγκαβή, με τον Σταμάτη Φασουλή στον ομώνυμο εμβληματικό ρόλο του σιορ Τάπα. Το χρήμα, η απληστία, αλλά και η μεγάλη αγάπη του συμβολαιογράφου Σιορ Τάπα για τη μονάκριβη κόρη του, κινούν τα νήματα της αστυνομικής πλοκής της ιστορίας. Μιας ιστορίας που θα ζήλευε και ένα σύγχρονο ψυχολογικό θρίλερ!

Παλιοί Καιροί στο Θέατρο Τέχνης

Το κατώφλι του ιστορικού θεάτρου της Πεσμαζόγλου περνά για πρώτη φορά ο Γιάννης Χουβαρδάς ανεβάζοντας το αινιγματικό και σπάνια παιζόμενο έργο του Χάρολντ Πίντερ. Τρεις άνθρωποι – γνώριμο μοτίβο στα έργα του Βρετανού Νομπελίστα – που συγκατοικούν σε μια αγροικία, συνομιλούν ένα μελαγχολικό, φθινοπωρινό βράδυ σ’ ένα παράξενο παιχνίδι εξουσίας. Η Μαρία Κεχαγιόγλου, ο Χρήστος Λούλης και η Μαρία Σκουλά, ανάμεσα στους σταθερούς συνεργάτες του Γιάννη Χουβαρδά, τον οδηγούν σε μια από τις ελάχιστες ολιγοπρόσωπες σκηνοθεσίες του, τα τελευταία χρόνια.

Περιμένοντας τον Γκοντό στο θέατρο Χώρος

Ενα μεγάλο στοίχημα θέτει η Ελενα Μαυρίδου καθώς ανέλαβε να σκηνοθετήσει, να διασκευάσει και να σκηνογραφήσει το αριστούργημα του Σάμιουελ Μπέκετ. Σύμμαχοι της σε αυτή την προσπάθεια ένας νεανικός θίασος – Νατάσα Εξηνταβελώνη, Ανδρέας Κανελλόπουλος, Γιάννης Καράμπαμπας, Γιώργος Κατσής, Κίμων Κουρής, Γιάννης Λεάκος – να αφηγούνται την περιπέτεια του Βλαδίμηρου και του Εστραγκόν για την τραγικωμωδία του ανθρώπινου είδους. 

 

ΣΥΓΧΡΟΝΑ

 

Ο Φάρος, στο Θέατρο Αθηνών

Η επιτυχημένη παράσταση, που σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, επαναλαμβάνεται για δεύτερη χρονιά, με συμπρωταγωνιστές τους Αιμίλιο Χειλάκη, Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο, Νίκο Ψαρρά και Προμηθέα Αλειφερόπουλο.  Ακροβατώντας αριστοτεχνικά ανάμεσα στο θρίλερ, τη μαύρη κωμωδία, τις κλασσικές ιστορίες μυστηρίου, το δράμα, τον μαγικό ρεαλισμό, με χιούμορ, με εξαιρετικά διαγραμμένους χαρακτήρες και ευφυείς διαλόγους, το έργο είναι στην ουσία ένα «μακρύ ταξίδι της νύχτας μέσα στη μέρα». Mια τρυφερή παραβολή για την εξιλέωση και τη λύτρωση.

Μasterclass, στο Θέατρο Μικρό Χορν

Η παράσταση talk of the town της φετινής σεζόν, σε σκηνοθεσία Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου, μεταφέρει επί σκηνής το θεατρικό έργο του αμερικανού συγγραφέα Terrence McNally, που βασίζεται στο περίφημο σεμινάριο όπου δίδαξε η Μαρία Κάλλας στη Μουσική Σχολή Τζούλλιαρντ της Νέας Υόρκης στις αρχές της δεκαετίας του ’70 (71/72). Στο ρόλο της Μαρίας Κάλλας η Μαρία Ναυπλιώτου. Το Masterclass γράφτηκε και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1995, με πρωταγωνίστρια της Ζόι Κάλντγουελ,  αρχικά στη Φιλαδέλφεια και μετά στο Μπρόντγουει γνωρίζοντας μεγάλη επιτυχία – Βραβείο Tony, Βραβείο Drama Desk – και διαγράφοντας έκτοτε μια μακρά τροχιά σκηνικών ερμηνειών του σε ολόκληρο τον κόσμο.

 

Ποιος σκότωσε το σκύλο τα μεσάνυχτα, στο Θέατρο Τζένη Καρέζη

Το θεατρικό έργο του Σάιμον Στήβενς «Ποιος σκότωσε το σκύλο τα μεσάνυχτα», παρουσιάζεται στη σκηνή του Θεάτρου Τζένη Καρέζη σε σκηνοθεσία του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου. Πρόκειται για μια γλυκόπικρη ιστορία για τον αυτισμό, την εφηβεία, τις διαλυμένες οικογένειες, τα μαθηματικά και τα χρώματα.

Μεταξύ Πειραιώς και Νεαπόλεως στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Ο σκηνοθέτης Κώστας Παπακωνσταντίνου και η ομάδα Ξανθίας μεταφέρουν άλλο ένα λογοτεχνικό έργο με επιτυχία στη σκηνή. Το κείμενο του Γ. Βιζυηνού, χάρη στην πρωτότυπη φόρμα δραματοποίησης της λογοτεχνίας που έχουν επινοήσει ο σκηνοθέτης και η ομάδα, διατηρείται αυτούσιο στην παράσταση φωτίζοντας θεατρικά το χιούμορ και την ουσία του.

 

Προσωπική Συμφωνία, στο Απο Μηχανής Θέατρο

Μια σύμπραξη πρωταγωνιστών όλων των γενεών, Νικήτας Τσακίρογλου, Χρήστος Βαλαβανίδης και Αλέξανδρος Μπουρδούμης, στο βραβευμένο έργο «Προσωπική Συμφωνία» (Taking sides) του Ρόναλντ Χάργουντ σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μυλωνά.  Τα πρόσωπα στη παράσταση, στέκονται στα ορατά ερείπια για να μιλήσουν τη δική τους ιστορία, ιστορία-ψηφιδωτό της «μεγάλης» Ιστορίας, σε μια προσπάθεια να διαχειριστούν και να επουλώσουν τις ψυχικές τους πληγές. Αυτές οι «μικρές» ιστορίες στη παράσταση «Προσωπική Συμφωνία», είναι που θα φωτίσουν στα μάτια μας τη «μεγάλη» Ιστορία, για να μας επιτρέψουν τελικά και τη δική μας προσωπική εμπλοκή σε γεγονότα του παρελθόντος ,τα οποία αν και με διαφορετικά χαρακτηριστικά, φωτίζουν πρακτικές του μέλλοντος.

Φεγγίτης, στο θέατρο Εμπορικόν

Για 2η χρονιά, λόγω επιτυχίας, παρουσιάζεται το πολυβραβευμένο έργο «Φεγγίτης» (Skylight) του Βρετανού θεατρικού συγγραφέα, σεναριογράφου και σκηνοθέτη Sir David Hare, σε μετάφραση της Μιρέλλας Παπαοικονόμου.  Καθώς η δυνατότητα του να σκηνοθετεί αμφίσημα κείμενα εξελίσσεται, ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης παραλαμβάνει ένα τυπικό ρομάντζο και το φωτίζει μέχρι να αποτυπωθεί ως δριμύ κοινωνικοπολιτικό σχόλιο. Ενα “παράνομο” ζευγάρι, ένας παντρεμένος μεσήλικας και η νεαρή υφισταμένη του, προερχόμενη από δύο διαφορετικούς κόσμους, ερωτεύονται αλλά δυσκολεύονται να ξεπεράσουν τα κοινωνικά και ιδεολογικά εμπόδια που τους χωρίζουν. Εργο που οφείλει πολλά σ’ ένα, φαινομενικά, ετερόκλητο ζευγάρι, το Δημήτρη Καταλειφό και τη Λουκία Μιχαλοπούλου.

Η Κουζίνα, στο Θέατρο Αποθήκη

Για πρώτη φορά ανεβαίνει στην Ελλάδα, το διάσημο έργο «Η Κουζίνα» του Άγγλου συγγραφέα Arnold Wesker, σε μετάφραση-προσαρμογή-σκηνοθεσία του Γιώργου Νανούρη. Ο θίασος αποτελείται αποκλειστικά από έντεκα νέους-πρωτοεμφανιζόμενους ηθοποιούς. Πρόκειται για ένα έργο άγρια ωμό με τη δράση να πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσα στην κουζίνα ενός εστιατορίου που αποτελεί μικρογραφία της κοινωνίας μας. «Η συλλογική, κοπιώδης προσπάθειά των ηθοποιών απέδωσε και απόδειξη είναι η παραγωγή «πολυφωνικού» ρυθμού (ηχητικού και κινησιολογικού) και ο άψογος συγχρονισμός τους», γράφει η Ματίνα Καλτάκη στην κριτική της για την παράσταση.

Ρένα, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Η Ρένα, το τελευταίο βιβλίο του Αύγουστου Κορτώ, γίνεται θεατρικό σε σκηνοθεσία Νικαίτης Κοντούρη και παρουσιάζεται στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, με την Υρώ Μανέ στον ομώνυμο ρόλο. Ένα έργο – ύμνος στην αγάπη, τη ζωή και τον έρωτα χωρίς φραγμούς, σε μιαν Ελλάδα που σπαράσσεται, γονατίζει, ανασταίνεται  και συνεχίζει μοιραία και ακάθεκτη, από τις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα  μέχρι σήμερα. Μια τοιχογραφία της χώρας μας μέσα από τη μουσική των δεκαετιών, και την αθωότητα, την αμεσότητα και τη δύναμη για επιβίωση μιας γυναίκας, που το μόνο που ήξερε καλά, ήταν να προσφέρει ερωτικές υπηρεσίες.

 


Χαρτοπόλεμος, στο Μικρό Γκλόρια

Μια από τις πλέον σημαντικές δραματουργίες που προέκυψαν στα χρόνια της κρίσης, το έργο του Βαγγέλη Ρωμνιού ακροβατεί στα όρια της κοινωνικής σάτιρας και της σύγχρονης τραγωδίας, αποτυπώνοντας με εκπληκτική ακρίβεια το δραματικό αδιέξοδο των νεοελλήνων. Η ξαφνική απώλεια του 33χρονου συγγραφέα του (και ηθοποιού), τον περασμένο χειμώνα στιγματίζει το νέο ανέβασμα με πρωταγωνιστές και πάλι τους Γιωργή Τσουρή, Φοίβο Ριμένα, Παύλο Πιέρρο, Βάλια Παπακωνσταντίνου ενώ στη διανομή – ερμηνεύοντας το ρόλο που κρατούσε ο Βαγγέλης Ρωμνιός – προστίθεται ο Θάνος Αλεξίου. Σκηνοθετεί ο Γιώργος Παλούμπης.  Κωμωδία και δράμα, αγωνιώδες θρίλερ και καθημερινότητα συμπλέκονται και συνθέτουν το μωσαϊκό του έργου, αλλά και την ταυτότητα της Ελλάδας του σήμερα, μέσα από το κείμενο που έγραψε ο Βαγγέλης Ρωμνιός.

 

Αρίστος, στο Θέατρο του Νέου Κόσμου

Το βραβευμένο μυθιστόρημα του Θωμά Κοροβίνη με κεντρικό θέμα τη ζωή του Αριστείδη Παγκρατίδη, του φερόμενου ως «Δράκου του Σέιχ Σου», μεταφέρθηκε στη σκηνή, στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, σε σκηνοθεσία Γιώργου Παπαγεωργίου. Η παράσταση ανέβηκε τον Φεβρουάριο 2018 στον Κάτω Χώρο και λόγω μεγάλης επιτυχίας συνεχίζεται φέτος στην Κεντρική Σκηνή. Εννέα χαρακτήρες που συνδέονται με τον Αριστείδη Παγκρατίδη, μέσα από τις χειμαρρώδεις, υποβλητικές εξομολογήσεις τους, μιλώντας διαφορετικές γλώσσες, ανάλογα με τα βιώματα, τον χαρακτήρα και τον ρόλο τους, συνθέτουν το προφίλ του «Αρίστου».

 Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ; στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση

Η Μαρία Πανουργιά σκηνοθετεί το θρυλικό αμερικανικό έργο χωρίς ψευδαισθήσεις, τοποθετώντας το σε ένα «ταριχευμένο» αστικό σαλόνι και αφήνοντας το ραδιόφωνο ανοιχτό. Πρωταγωνιστεί η Λένα Κιτσοπούλου.

 REM/ κήπος στο Θέατρο Σφενδόνη

Τέσσερις ηθοποιοί οδηγούν τον θεατή μέσα από μια ρωγμή στον χρόνο, στον μαγικό χώρο μιας σκηνικής ταυτοχρονίας. Μολονότι θέατρο, η παράσταση είναι σαν ένα μουσικό κομμάτι όπου πρωταγωνιστούν οι ήχοι. Πολλοί αντίλαλοι και πολλές φωνές κατοικούν αυτόν τον κήπο. Η δραματουργία και το μουσικό- ηχητικό σύμπαν αυτής της παράστασης, σαν μια σειρά επικλήσεων στον πρώτο μας κόσμο, πλέκονται σ’ ένα αδιαίρετο σύνολο.

 

Μη Σκοτώνεις τη Μαμά, στο θέατρο Olvio

Η καλλιτεχνική εταιρία Μυθωδία (Γεράσιμος Σκαφίδας) παρουσιάζει την παράσταση «Μη Σκοτώνεις τη Μαμά» της Σαρλότ Κήτλυ. Το έργο διατρέχει τα εξήντα τελευταία χρόνια του 20ου αιώνα μέσα από τις ιστορίες τεσσάρων γυναικών (γιαγιά, μητέρα, κόρη, εγγονή). Πρόκειται για ένα σύγχρονο ψυχογράφημα των σχέσεων μητέρας – κόρης. Η μετ’ εμποδίων σχέση τους βεβαιώνει ότι δεν υπάρχει πιο επικίνδυνη και μοιραία για την εξέλιξη του ανθρώπου σχέση, όσο αυτή της μητέρας με το παιδί της.

 Η λάμψη μιας ασήμαντης νύχτας, του Κόνορ Μακφέρσον στο Επί Κολωνώ

Το βραβευμένο μα άπαιχτο στην Ελλάδα έργο του Κόνορ ΜακΦέρσον δίνει την ευκαιρία στην, εξασκημένη στη μελέτη του ρεαλισμού, Ελένη Σκότη, να συνθέσει μια δυναμική παράσταση. Ήρωας της ένας ματαιωμένος και αποτυχημένος – με κοινωνικούς όρους – 50άρης που κερδίζει τον επιούσιο κάνοντας δουλειές του ποδαριού και αναγκάζεται να συγκατοικεί με το θείο του. Η ζωή του, όμως, αλλάζει όταν διασώζει μια νεαρή πόρνη από τον προαγωγό της… Τα πορτρέτα ηρώων μιας σκληρής καθημερινότητας φωτίζονται με ευαισθησία μέσα από τις ερμηνείες των Δημήτρη Αλεξανδρή, Ερρίκου Λίτση, Κατερίνας Μαούτσου.

Αlarms, στο Θέατρο Άλφα.Ιδέα

Το διάσημο έργο του πολυβραβευμένου συγγραφέα Μάικλ Φρέιν ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο Θέατρο Άλφα Ιδέα, σε σκηνοθεσία Κώστα Γάκη και μετάφραση Κωνσταντίνου Μπιμπή. Ένα έργο με καταιγιστικό ρυθμό, δομημένο ως μια συναισθηματική παρτιτούρα, γραμμένο για να προβληματίσει, να προκαλέσει στιγμές ασυγκράτητου γέλιου και να συγκινήσει το κοινό με τις ευαίσθητες υπαρξιακές βουτιές του. Είναι μια σε βάθος συγγραφική σπουδή, του Μάικλ Φρέιν, στα ρήγματα των ανθρωπίνων σχέσεων, όπως αυτά ορίζονται και διαμορφώνονται στη σύγχρονη εποχή.

 

Να ντύσουμε τους γυμνούς στο Θέατρο Τέχνης

Ο Γιάννος Περλέγκας δοκιμάζει να ερευνήσει το είδος μέσα από την χαοτική γραφή του Λουίτζι Πιραντέλο. Επιστρέφει στη σκηνή της Φρυνίχου – εκεί που δοκίμασε την πρώτη του σκηνοθετική απόπειρα πάνω στον «Εμάννουελ Καντ» – αφηγείται με τον γκροτέσκο τρόπο που επιβάλλει ο Πιραντέλο ένα παιχνίδι για την υποκειμενικότητα της αλήθειας, της μνήμης και της αποτυχίας του να ζει κανείς. Πρωταγωνιστεί ο ίδιος έχοντας στο πλευρό του τους Μαρία Πρωτόπαππα, Εύη Σαουλίδου, Θάνο Τοκάκη, Θανάση Δήμου.

Έξι Μαθήματα Χορού σε Έξι Εβδομάδες, στο Θέατρο Ιλίσια

Ο Δημοσθένης Παπαδόπουλος σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί μαζί με τη Ναταλία Τσαλίκη, σε ένα έργο όπου αυτό που τον ενέπνευσε, όπως μας λέει, είναι «ο συνδυασμός του χιούμορ με τη συγκίνηση. Πρόκειται για ένα έργο που θίγει πολύ σοβαρά ζητήματα της σύγχρονης κοινωνίας (όπως η μοναξιά, η διαφορετικότητα ή ο συντηρητισμός) μ’ έναν τρόπο ουσιαστικό, αλλά και την ίδια στιγμή με μία ελαφρότητα και με πολλές κωμικές καταστάσεις.» Το έργο περιγράφει το πώς δύο ασύμβατοι κόσμοι συναντιούνται, μέσα από τη μουσική και το χορό, για να μιλήσουν για τη σκληρότητα, τη μοναξιά, τη διαφορετικότητα, τον εγωισμό των ανθρώπων και την ανάγκη για αγάπη και συντροφικότητα. Μία συγκινητική ιστορία δύο ιδιαίτερων ανθρώπων με πολύ χιούμορ, μουσική και χορό.

Frozen, στο Από Μηχανής Θέατρο

Το «Frozen» της Bryony Lavery, σε σκηνοθεσία Σωτήρη Χατζάκη, είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ που αποτελείται από τρία πορτραίτα: Ενός σήριαλ κίλερ, μιας δικαστικής ψυχιάτρου και μιας μητέρας που η κόρη της είναι ένα από τα θύματα του δολοφόνου. Πώς αντέχουν αυτοί οι τρείς άνθρωποι και ξεπερνούν τον πόνο τους; Η δύναμη της συγχώρησης είναι το κλειδί; Η μήπως φοβούνται μην παραδοθούν εντελώς στην οργή, την εκδίκηση και την οδύνη;  Το Frozen είναι ένα έργο εξαιρετικής δύναμης που μας κάνει να ξανασκεφτούμε τι αξία δίνουμε στη ζωή.

Ερωτευμένος Σαίξπηρ στον Ελληνικό Κόσμο

Το έργο βασίζεται στην οσκαρική ταινία του 1998 «Shakespeare in love», διασκευασμένη για το θέατρο με το αριστουργηματικό κείμενο του Λι Χόλ και παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, με τον Γιάννη Κακλέα  να υπογράφει τη σκηνοθεσία και τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο στον ρόλο του Σαίξπηρ. 25 συνολικά ηθοποιοί, 300 κοστούμια και 28 διαφορετικά σκηνικά από τον Μανόλη Παντελιδάκη, καθιστούν την παράσταση υπερπαραγωγή.

Γυναίκες του Παπαδιαμάντη στο Θέατρο Χώρα

Η Νένα Μεντή συναντά τον Πέτρο Ζούλια και μαζί με την ΄Ερση Μαλικένζου, την Ευγενία Δημητροπούλου, την Χριστιάννα Ματζουράνη, την Μαριάννα Τουντασάκη και την Έφη Σακελλαρίου ζωντανεύουν με ανεπανάληπτο τρόπο τις ηρωίδες του Σκιαθίτη συγγραφέα. Πλούσιο το υλικό των υπέροχων διηγημάτων του συγγραφέα ζωντανεύει μπροστά μας μια σειρά από μοναδικά πορτραίτα ηλικιωμένων και νεαρών γυναικών. Κοινός τους στόχος η επιβίωση, κόντρα στα εμπόδια, τη φτώχια και τις απώλειες μιας δύσκολης ζωής. Μια δύσκολη εποχή που ακουμπά σε πολλά ζητήματα της σύγχρονης κοινωνίας.

To δαχτυλίδι της μάνας στο στο θέατρο Tempus Verum Εν Αθήναις 

Με αφορμή το έργο του Γιάννη Καμπύση για τις τελευταίες στιγμές ενός ποιητή και όχημα τη μουσική, την ποίηση και τη φαντασία, οι C. for Circusστήνουν μια ολοζώντανη τελετή αποχαιρετισμού, ξαναγράφουν για χάρη του ποιητή τις τελευταίες του σελίδες και γιορτάζουν τα 10 χρόνια της κοινής τους πορείας με την πιο αισιόδοξη παράστασή τους μέχρι σήμερα.


ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ

Μαριχουάνα STOP, στο Gazi Theater

Σαράντα επτά χρόνια μετά, ο Γιώργος Βάλαρης διασκευάζει, σκηνοθετεί και αναβιώνει την πολυσυζητημένη και αγαπημένη ταινία στην σκηνή του Gazi Theatre, σε μια λαμπερή υπερπαραγωγή σηματοδοτώντας έτσι, όχι μόνο την επιστροφή του Τόλη Βοσκόπουλου σε θεατρική σκηνή, αλλά συνάμα και στο μιούζικαλ που σφράγισε με την ερμηνεία του στα αξεπέραστα τραγούδια, «Γλυκά πονούσε το μαχαίρι»«Το φεγγάρι πάνωθε μου»«Δεν με νοιάζει»,  κ.α.

Η Νεράιδα και το Παληκάρι, στο θέατρο Broadway

50 χρόνια μετά, την ανεπανάληπτη αισθηματική κωμωδία της FINOS FILMS, η «Η Νεράιδα και το Παληκάρι» για πρώτη φορά στο θέατρο σε διασκευή – σκηνοθεσία Γιώργου Βάλαρη, με τους Μαρία ΚορινθίουΠαναγιώτη Πετράκη, την Χρυσούλα Διαβάτη στο ρόλο της μητέρας Φουρτουνάκη και τον Γιώργο Κωνσταντίνου στο ρόλο του πατέρα Φουρτουνάκη, σε μια υπερπαραγωγή με 30μελή θίασο, τον  Κρητικό χορευτικό σύλλογο του Αντώνη Βασσάλου και τον δημοφιλή Κρητικό λυράρη Νίκο Ζωιδάκη με την ορχήστρα του να ερμηνεύει ζωντανά μαντινάδες και την παραδοσιακή Κρητική μουσική της παράστασης.

ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΑ

Οι μάγισσες της Σμύρνης, στο Παλλάς

Το πολυδιαβασμένο ατμοσφαιρικό βιβλίο της Μάρας Μεϊμαρίδη, που καθήλωσε περισσότερους από 1.000.000 αναγνώστες παγκοσμίως, και ενθουσίασε στη μεταφορά του στην μικρή οθόνη το 2005, παρουσιάζεται στη σκηνή του Θεάτρου Παλλάς και μας μεταφέρει στα τέλη του 19ου αιώνα στη Σμύρνη, σε μια ιστορία γεμάτη πάθη, μάγια, ξόρκια, αρώματα και έρωτες. Μια παραγωγή που αποτελείται από έναν θίασο δημοφιλών ηθοποιών και μια ομάδα σπουδαίων συντελεστών, προσεκτικά επιλεγμένους από τον σκηνοθέτη Σταμάτη Φασουλή.


Ο Γιούγκερμαν, στο θέατρο Πορεία

Το μυθιστόρημα που θεωρείται το πλέον εντελές και συναρπαστικό του συγγραφέα Μ. Καραγάτση, παρουσιάζεται στο θέατρο Πορεία, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου. Ο Καραγάτσης στο μυθιστόρημά του αυτό απεικονίζει με γλαφυρότητα την κοινωνική και πολιτική κατάσταση της μεσοπολεμικής Ελλάδας και καταθέτει την οπτική του γύρω από τη μπολσεβίκικη επανάσταση, τον κομμουνισμό, το τσαρικό καθεστώς. Στον ρόλο του Γιούγκερμαν, ο Γιάννης Στάνκογλου.

Το Δείπνο στο Σύγχρονο Θέατρο

Στα χνάρια της Μαργκερίτ Ντυράς και του «Θεού της σφαγής», το βιβλίο του Ολλανδού Χέρμαν Κοχ, μπεστ σέλερ από την πρώτη χρονιά της κυκλοφορίας του (2009) θεατροτροπείται από τη σκηνοθέτη Λιλύ Μελεμέ. Δυο παντρεμένα ζευγάρια αστών δειπνούν σε ένα πολυτελές εστιατόριο όταν αποκαλύπτεται ότι τα παιδιά τους είναι συνεργοί σ’ ένα φοβερό έγκλημα. Οι εναλλαγές ανάμεσα στη σάτιρα, το θρίλερ και το δράμα θα προκαλέσουν ερμηνευτικά τους Στέλιο Μάϊνα, Λάζαρο Γεωργακόπουλο, Γιώργο Κοτανίδη, Κατερίνα Λέχου, Κατερίνα Μισιχρόνη.

Κάθε Τρίτη με τον Μόρι στο θέατρο Ιλίσια Βολανάκης 

Το έργο είναι μια επιτυχημένη μεταφορά του αυτοβιογραφικού μπεστ σέλλερ του Mitch Albom «Τρίτες με τον Μόρι». Αφορά στην πραγματική ιστορία του καθηγητή κοινωνιολογίας Μόρι Σουόρτζ, που σε μια κρίσιμη στιγμή της ζωής του καταφέρνει να αφυπνίσει τον αγαπημένου του μαθητή Μιτς και να του δείξει τις αξίες για τη ζωή. Με τον Γρηγόρη Βαλτινό στον ρόλο του καθηγητή Μόρι και στον ρόλο του μαθητή Μιτς, ο Γιάννης Σαρακατσάνης.

Φαρενάιτ 451 στο Θέατρο Πόρτα

Το συγκλονιστικό έργο του Ραίη Μπράντμπερυ, παρουσιάζεται για μια ακόμη χρονιά σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου. Το 1953, ο Μπράντμπερι κυκλοφορεί το «Φαρενάιτ 451», ένα δυστοπικό μυθιστόρημα το οποίο θεωρείται από τα πιο επιδραστικά βιβλία επιστημονικής φαντασίας όλων των εποχών. Πως θα ήταν ένας κόσμος χωρίς βιβλία; Και πόσο απέχει από το δικό μας; Ο Θωμάς Μοσχόπουλος ολοκληρώνει την τριλογία της δυστοπίας παρουσιάζοντας το εμβληματικό αυτό μυθιστόρημα δοκιμάζοντας να δώσει κάποιες απαντήσεις.

Περισσότερα από Επίκαιρα