«Θα μπορούσα να σε είχα σκοτώσει και να κάνω άλλο γιο αλλά δεν το ’κανα, επειδή σε λυπήθηκα. Ο πατέρας δεν είναι νέος όταν εσύ είσαι μικρός, δεν έχει ηλικία, είναι μία δύναμη. Μία σκοτεινή, κατασκότεινη δύναμη.»
Η σπουδαία θεατρική συγγραφέας Κάρυλ Τσέρτσιλ συνθέτει μία αλληγορία για τον σύγχρονο κόσμο, τη σχέση πατέρα-γιου και τα όρια του επιτρεπτού. Δύο ηθοποιοί από διαφορετικές γενιές συμπράττουν επί σκηνής για πρώτη φορά για να ενσαρκώσουν έναν αριθμό προσώπων, καταστάσεων και ταυτοτήτων τόσο μακριά όμως τόσο κοντά.
Μία οδυνηρή αποκάλυψη προκαλεί μία ασυνήθιστη συνάντηση. Ο Λεωνίδας Κακούρης (Σόλτερ) συναντά στο πρόσωπο του Έκτορα Λιάτσου τους τρεις γιους του (Μπέρναρντ, Μπέρναρντ και Μάικλ Μπλακ). Ένας τους είναι το πρωτότυπο. Οι υπόλοιποι, αντίγραφα. Σε ένα περιβάλλον αμιγώς αρσενικό, ένας αγώνας ξεκινά. Ένας αγώνας αμφισβήτησης, υπερίσχυσης και, τελικά, αποδοχής. Του γιου από τον πατέρα. Του πατέρα από τους γιους. Οι όροι αυτής της αποδοχής οδηγούν σε μία ακραία πράξη-αντίδραση σε μία ταυτότητα που καταρρέει. Το σκηνικό, σταθερά, το πατρικό σπίτι.
Το έργο έχει αποσπάσει διεθνή βραβεία και έχει αποτελέσει σκηνική και ερμηνευτική πρόκληση για ηθοποιούς επιπέδου όπως οι Michael Gambon, Daniel Craig, Sam Shepard, Tom Wilkinson, Rhys Ifans κ.ά. Στην Ελλάδα αποτέλεσε το κύκνειο άσμα του μεγάλου Τάσου Μπαντή.