Αν και η καλύτερη ταινία της εβδομάδας είναι το νοτιοκορεάτικο «Παιχνίδι με τη φωτιά» που απέσπασε διθυραμβικές κριτικές (δικαίως) στις Κάνες αλλά έφυγε (αδίκως) χωρίς ούτε ένα βραβείο – παρά μόνο από εκείνο της καλύτερης ταινίας από τη διεθνή ένωση των κριτικών (Fipresci)- από την κριτική επιτροπή που αξιολόγησε τις ταινίες του επίσημου διαγωνιστικού τμήματος, το γεγονός της βδομάδας είναι η επιστροφή της αμερικανίδας σταρ Τζούλια Ρόμπερτς στους σπουδαίους ρόλους.
Η Ρόμπερτς υποδύεται τη Χόλι στην «Επιστροφή του Μπεν», μια μάνα-κουράγιο που παλεύει να κρατήσει το γιο της για ένα 24ωρο μακριά από τα ναρκωτικά. Έχοντας τα κατάλληλα βοηθήματα (η διακριτική σκηνοθεσία, το ρεαλιστικό και δοσμένο μέσα από απρόσμενη αγωνία σενάριο και κυρίως τη σπουδαία ερμηνεία του νεαρού Λούκας Χότζες) σε ένα απαιτητικό ρόλο που κρύβει παγίδες, η Ρόμπερτς δίνει μια από τις κορυφαίες ερμηνείες της καριέρας της. Ζεστή, σκληρή, αποφασισμένη, αγχωμένη, δυνατή και κυρίως συγκινητική σε ότι κάνει, η Χόλι της είναι μια γυναίκα φτιαγμένη με σπάνια ανθρωπιά. Κι αυτό είναι σίγουρα ολότελα δικό της επίτευγμα.
https://www.youtube.com/watch?v=7DR9bJWd16c
Το «Παιχνίδι με τη φωτιά» του νοτιοκορεάτη Λι Τσανγκ-τονγκ («Ποίηση») είναι ένα βραδυφλεγές ερωτικό δράμα βγαλμένο από τη συγγραφική φαντασία του Χαρούκι Μουρακάμι. Βουτηγμένο σε μια ανεπανάληπτη ατμόσφαιρα μυστηρίου όπου το παιχνίδι του φαίνεσθαι με το είναι παίζει κρυφτούλι με την πραγματικότητα το φιλμ έχει ως πρωταγωνιστές τρεις νέους διαφορετικής ταξικής προέλευσης που έρχονται τυχαία (;) κοντά αλλά όσα τους χωρίζουν αποδεικνύονται πιο δυνατά από εκείνα (ο έρωτας ως ωδή στην ελευθερία) που τους ενώνουν.
Τα άλλα δύο φιλμ της εβδομάδας είναι το ενδιαφέρον αλλά λίγο «Το βράδυ που έφαγε τον κόσμο» του νεοφερμένου Ντομινίκ Ροσέρ που είναι περισσότερο μια μελαγχολική ματιά πάνω στην αποξένωση και την μοναξιά παρά μια αμιγώς ταινία-ζόμπι.
Tέλος θα δούμε ασπρόμαυρο ιστορικό δράμα «Η στολή του λοχαγού» που βασίζεται σε μια αληθινή ιστορία του Β Παγκοσμίου Πολέμου.