Βορεάδες, από την ομάδα Creo στο Θέατρο Ροές
Παράσταση σύγχρονου χορού, σε πρωτότυπη μουσική του Μπάμπη Παπαδόπουλου, κάθε Δευτέρα του Φεβρουαρίου
Μετά από ένα κύκλο παραστάσεων σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Ηράκλειο, Κρήτης και Τρίπολη, η ομάδα σύγχρονου χορού Creo επανέρχεται και για τις τέσσερις Δευτέρες του Φεβρουαρίου παρουσιάζει τους «Βορεάδες» στο Θέατρο Ροές.
Η χρήση οικείων ερεθισμάτων και εικόνων, μέσα από την παράδοση, φέρνουν στο έργο την αίσθηση της κοινότητας. Η ίδια η παράσταση άλλωστε μιλά για τη δημιουργία μιας νέας κοινότητας, μιας νέας πόλης που «χτίζουν» οι χορευτές μέσα από αλλεπάλληλες προσπάθειες επικοινωνίας.
Οι Βορεάδες, χορευτές της παράστασης, συναντιούνται τον καιρό της σύγχρονης Βαβέλ, τον καιρό που όλοι μιλούν για το τέλος της ιστορίας, για το τέλος κάθε βεβαιότητας. Συναντιούνται για να κοινωνήσουν μια νέα γλώσσα που έχει τις ρίζες της στο παρελθόν και επιθυμεί να επαναπροσδιορίσει το μέλλον. Χαρτογραφούν μια αέναη προσπάθεια συνύπαρξης, αλλά και νέους τρόπους συνεννόησης. Με παλλόμενα πέλματα υφαίνουν τους ρυθμούς των χορών τους και γεννούν την «απόγειο» κίνηση. Την κίνηση που ταξιδεύει ανοδικά από τη γη προς τους κορμούς. Τους κορμούς που ακούν και γέρνουν και απλώνουν τα χέρια ως κλαδιά για αγγίγματα, ως κραυγές στον χώρο. Κρατώντας ο ένας το βήμα του άλλου φέρνουν τον χώρο σε περιδίνηση, σωριάζουν το τοπίο και οικοδομούν τη νέα πόλη. Οι Βορεάδες σαν χορός αρχαίας τραγωδίας αποτυπώνουν τη λειτουργία του συνόλου και γίνονται ο καθρέφτης της κοινότητας.
Οι κινητικές προτάσεις της παράστασης αποτελούν αντιπροσωπευτικά δείγματα της νέας γλώσσας που προτείνει η έρευνα και επαληθεύουν τις αναζητήσεις και τη μεθοδολογία της. Η πρωτότυπη μουσική σύνθεση του Μπάμπη Παπαδόπουλου συμπληρώνει την κίνηση ακολουθώντας το ερευνητικό ταξίδι των σωμάτων.
Στο θέατρο το κοινό μπορεί να γνωρίσει πιο βαθιά την έρευνα μέσα από το Τεύχος 3 του Περιοδικού Λόγου και Κριτικής «το έρμα» και να απολαύσει τη μουσική της παράστασης στο νέο άλμπουμ του Μπάμπη Παπαδόπουλου «Μουσική για την παράσταση χορού Βορεάδες».