Ένα κουκλόσπιτο. Δέκα γυναίκες. Ένας χορός κέρινων ομοιωμάτων. Ή αμαζόνων σε εγρήγορση. Όλες νεαρές. Όλες αλαβάστρινες. Όλες κούκλες. Κι όλες τους είναι μητέρες. Κόρες. Σύζυγοι. Αδελφές. Φίλες. Ερωμένες. Ξένες. Μαριονέτες κι επαναστάτριες. Σε ένα ταμπλό βιβάν γυναικείας χειραφέτησης. Μια στρατιά υπεραιωνόβιες Νόρες βγαίνουν από το κεχριμπάρι τους, εξερευνούν η μία την άλλη κι όλες μαζί χειραγωγούνται από τον δημιουργό τους.
Με ένα ensemble γυναικών να συνθέτουν–ως χορός που μεταλλάσσεται- όλους τους ήρωες του έργου, συνομιλώντας ταυτόχρονα –σαν σε παράβαση-με έργα ορόσημα που σμίλεψαν ηρωίδες εμβληματικές. Κάθε Νόρα αυτού του μουσείου κέρινων ομοιωμάτων κουβαλά τριπλή ταυτότητα. Μια φανερή, μια κρυφή και μία που δεν έχει ανακαλύψει ακόμα. Σε έναν οίστρο του συλλογικού ασυνείδητου της σύγχρονης γυναίκας. Με το κορμί μιας νεαρής χορεύτριας και τη φωνή μιας νεαρής σοπράνο ν’ αντανακλούν όσα μένουν από ένα κουκλόσπιτοσε ένα παιδί.
Ο Νικόλας Ανδρουλάκης, στα πλαίσια συνεργασίας της νέας καλλιτεχνικής συμμορίας Ντουέντε, μεταγράφει το έργο και σκηνοθετεί μία παράσταση συνόλου, απ’ άκρη σ’ άκρη στο εμβληματικό Φουαγιέ του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά. Για πρώτη φορά. Σε μια κυβιστική αποτύπωση της πραγματικότητας. Ως είναι.
Βιογραφικό σημείωμα
Ο Νικόλας Ανδρουλάκης είναι ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης. Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1987. Έχει σπουδάσει στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και στη Δραματική Σχολή Αθηνών «Γ. Θεοδοσιάδης», με δασκάλους τους σκηνοθέτες Νικαίτη Κοντούρη, Πέτρο Ζούλια, Νίκο Καραγέωργο και τη χορογράφο Λία Τσολάκη. Έχει συμμετάσχει, μεταξύ άλλων, σε θεατρικά εργαστήρια υποκριτικής των Θωμά Μοσχόπουλου, Κώστα Γάκη και Δημήτρη Λάλου. Συμμετείχε στο 1ο Θερινό Μαντείο του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ιωαννίνων, με δασκάλους τους Μιχαήλ Μαρμαρινό, Νίκο Καραθάνο και Σίμο Κακάλα και υπεύθυνη σπουδών την Δρ. Δηώ Καγγελάρη. Είναι μέλος του 3ου Studio Συγγραφής Θεατρικού Έργου στο Εθνικό Θέατρο, με υπεύθυνη σπουδών τη σκηνοθέτη Σύλβια Λιούλιου.
Σε νεαρή ηλικία έχει υπάρξει debating, duetacting & impromptuspeakingcoach στο Ελληνοαμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα και συνδιοργανωτής του πρώτου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ρητορικής Τέχνης στην Ελλάδα (WSDC, 2009). Από το 2009 ως το 2013 εργάστηκε ως συντάκτης σε εφημερίδες, περιοδικά και ιστοσελίδες καθώς και ως ραδιοφωνικός παραγωγός και voiceactor. Έχει σκηνοθετήσει μουσικά βίντεο για νέους καλλιτέχνες κι έχει γράψει και σκηνοθετήσει τρεις ταινίες μικρού μήκους, με το InCaseIDon‘tDie (2015) να πυροδοτεί ένα πανευρωπαϊκό κύμα διαλόγου για την Ευρώπη των πολιτών. Τα γυρίσματα για τη νέα του ταινία μικρού μήκους, HeyLove, θα ολοκληρωθούν τον Φεβρουάριο του 2019.
Έκανε το συγγραφικό και σκηνοθετικό του ντεμπούτο στο θέατρο με το Μπάμ, νικήτρια παράσταση του ScratchTheatreFestival 2014. Ακλούθησαν το δεύτερο θεατρικό του έργο, Μεσαίες Προσδοκίες, το μουσικό – θεατρικό show, Μαθήματα Ανατομίας, η διαδραστική performanceΔείπνο με τον Σατανά και η μεταγραφή στο έργο Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α. της Λένας Κιτσοπούλου, σε δύο σχεδιάσματα -υποψήφια παράσταση στα QTA 2018 για τα βραβείακαλύτερης παράστασης, εκιμένου και σκηνοθεσίας. Το πρώτο του αγγλόφωνο θεατρικό έργο, Too Young To Die, έκανε πρεμιέρα, σε δική του σκηνοθεσία, στο Symposium Festival του Rose Bruford College, στο Λονδίνο, τον Απρίλιο του 2018. Ως μέλος του στούντιο νέων συγγραφέων, τον Ιούνιο του 2018 συμμετείχε σε θεατρικό αναλόγιο, στη Σκηνή «Νίκος Κούρκουλος» του Εθνικού Θεάτρου, με το έργο του Ο Νάνος, σε σκηνοθεσία Ελένης Μποζά. Από τον Ιούνιο του 2018 ηγείται της νεοσύστατης Καλλιτεχνικής Συμμορίας Ντουέντε.
Ως ηθοποιός και σκηνοθέτης, από το 2013 μέχρι σήμερα, έχει συνεργαστεί με την Πειραματική Σκηνή -1 του Εθνικού Θεάτρου (2016-2017) και τα θέατρα Επί Κολωνώ (2017), Bios (2017-2018), Βικτώρια (2013), Cartel (2014-2015), Ακαδημία Πλάτωνος (2015-2016), το livestageKittyCat (2016) και τους πολυχώρους Noel (2016-2018) και Σημείον (2018).
Τη σεζόν 2018 – 2019 θα συνεργαστεί με τα θέατρα BIOS, Tempus Verum – Εν Αθήναις, Θησείον – ένα θέατρο για τις τέχνεςκαθώς και με το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.