Αν και το «Glass» συγκεντρώνει όλες τις παθογένειες του κινηματογραφικού σύμπαντος του Μ. Νάιτ Σιάμαλαν δεν είναι ένα φιλμ αδιάφορο.
Συνέχεια όχι μόνο του «Διχασμένου» Μακαβόι με τις 23 προσωπικότητες αλλά και του «Άφθαρτου» από το μακρινό 2000 όπου ο «καλός» Μπρους Γουίλις βρισκόταν αντιμέτωπος με τον σατανικό χαρακτήρα του «γυάλινου» Σάμιουελ Τζάκσον, το τρίτο μέρος αυτής της άτυπης τριλογίας γύρω από την ύπαρξη ή όχι των σούπερ ηρώων είναι ένα οπτικά συναρπαστικό θέαμα αλλά στεγνό από «ιστορία» και γεμάτο τρύπες σενάριο.
Η ευχάριστη έκπληξη της εβδομάδας έρχεται από την Γερμανία όπου το τρυφερό «Στους διαδρόμους» φέρνει μια απλή ιστορία αγάπης να φωτίζεται κατάλληλα στους διαδρόμους ενός σούπερ μάρκετ που λαμβάνει τις αλληγορικές διαστάσεις ενός συμβόλου που μιλά για τη μοναξιά, την έλλειψη επικοινωνίας και τη ρουτινιάρικη παγίδα μιας γκρίζας καθημερινότητας που απειλεί τις ζωές μας.
Ακόμη μια ταινία που αξίζει την προσοχή μας είναι η εναλλακτική βιογραφία του Βαν Γκογκ «Στην πύλη της αιωνιότητας». Μια απαιτητική και φτιαγμένη με αρκετό μεράκι δημιουργία του Τζούλιαν Σνάμπελ, ο οποίος όντας ζωγράφος κι ο ίδιος, ξέρει που να στραφεί για να δώσει το αυθεντικό πορτρέτο του αυτοκαταστροφικού φλαμανδού καλλιτέχνη, τον οποίο υποδύεται συγκινητικά ο Γουίλεμ Νταφόε.
Οι Ισλανδοί μας έχουν πείσει ότι έχουν καλό και αιχμηρό χιούμορ και το «Κάτω από το δέντρο» έρχεται να ενισχύσει αυτή τη διαπίστωση βάζοντας δύο γείτονες να σφάζονται για το κόψιμο ενός δέντρου που μοιράζονται στους κήπους τους.
Αντίθετη δυστυχώς η κωμική αίσθηση που αποκομίζουμε από το ελληνικό «Περιμένοντας τη νονά» του Νίκου Ζαπατίνα, ενώ τέλος το animation «Αστερίξ- Το μυστικό του Μαγικού ζωμού» μας προσκαλεί σε ευχάριστες και γνώριμες περιπέτειες που θα εκτιμήσουν εξίσου μικροί και μεγάλοι.