MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
30
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
2ο Athens-Iran Film Festival
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
2073
A complete unknown
Animale
Anora
Babygirl
Better Man
Companion
Cure
Dourgouti Town
Emilia Pérez
Fargo
Flow
Inside Llewyn Davis
Kwaidan
Made in England: The Films of Powell and Pressburger
Maria
Megalopolis
Queer
Sonic 3: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Sonic 3: Η ταινία (με υπότιτλους)
Take a Trip
The Apprentice
The Straight Story
The Substance – Το ελιξίριο της νιότης
The Thing
Wicked
Άλογα
Όλα όσα φανταζόμαστε ως φως
Αληθινός πόνος
Αλφαβίλ
Ανατομία ενός εγκλήματος
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Απρίλης
Αρκάντια
Ασίκ Κερίμπ
Αστερίξ και Οβελίξ στο δρόμο για την Κίνα (μεταγλωττισμένη)
Ατίθαση καρδιά
Βαϊάνα 2 (μεταγλωττισμένη)
Για τη μικρή Σάμα
Γκραν Τουρ
Δαχομέη
Εικόνες φαντασμάτων
Επικίνδυνη πτήση
Η βασίλισσα του χιονιού και το παγωμένο βασίλειο (μεταγλωττισμένη)
Η επιστροφή
Η θυσία
Η ληστεία του αιώνα 2
Η σοφία της ευτυχίας
Και η γιορτή συνεχίζεται
Καμιά πατρίδα για τους μελλοθάνατους
Κλέφτης ποδηλάτων
Κονκλάβιο
Λενάκι, δυο φωτιές και δυο κατάρες
Λυκάνθρωπος
Μάρτυρες
Μαθήματα πιάνου
Μια νύχτα με τα ζωόμπι (μεταγλωττισμένη)
Μικρά πράγματα σαν κι αυτά
Μνήμες
Μουφάσα: Ο βασιλιάς των λιονταριών (μεταγλωττισμένη)
Μπάρτον Φινκ
Μπλε βελούδο
Νοσφεράτου
Ο Γιός Του Σαούλ
Ο Πάντινγκτον στο Περού (μεταγλωττισμένη)
Ο Πάντινγκτον στο Περού (με υπότιτλους)
Οδός Μαλχόλαντ
Ο θρύλος του κάστρου Σουράμ
Οι γειτονιές είναι δέντρα
Οι σούπερ σκανταλιάρηδες (μεταγλωττισμένη)
Ο κόκκινος δάσκαλος
Ο σπόρος της ιερής συκιάς
Ο φόβος
Πέρασμα
Πίτερ Παν: Εφιάλτης στη χώρα του ποτέ
Σαμσάρα
Στην κόψη του ξυραφιού
Στις σκιές των ξεχασμένων προγόνων
Τατάμι
Το αγαπημένο μου γλυκό
Το ατίθασο ρομπότ (μεταγλωττισμένη)
Το διπλανό δωμάτιο
Το χρώμα του ροδιού
Τραγούδια της γης
Υπάρχω

Οι ταινίες της εβδομάδας: Ο Χοντρός και ο Λιγνός συστήνονται στη νέα γενιά

Οι πρεμιέρες της εβδομάδας 24-30 Ιανουαρίου με μια ματιά.

Οι Τζον Σ. Ράιλι και Στιβ Κούγκαν είναι ολόιδιοι οι Χοντρός και Λιγνός.
Οι Τζον Σ. Ράιλι και Στιβ Κούγκαν είναι ολόιδιοι οι Χοντρός και Λιγνός.
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Οι βιογραφίες έχουν την τιμητική τους αυτή τη βδομάδα που σημαδεύτηκε από τις οσκαρικές υποψηφιότητες και την τεράστια επιτυχία του Γιώργου Λάνθιμου καθώς η «Ευνοούμενη» του από αουτσάιντερ μετατράπηκε σε φαβορί της κούρσας μαζί με το ακλόνητο μέχρι χτες φαβορί, το «Roma» του Αλφόνσο Κουαρόν συγκεντρώνοντας τον ίδιο ακριβώς αριθμό (10) υποψηφιοτήτων.

Μοιραία το ενδιαφέρον για τις νέες ταινίες θα διασπαστεί αφού στον συνωστισμό που ακολουθεί (8 νέα φιλμ προγραμμάτισαν τα εγχώρια γραφεία διανομής) δεν υπάρχει εκείνη που ξεχωρίζει.

Ο Χοντρός και ο Λιγνός επιστρέφουν

Το γλυκό, τρυφερό και περισσότερο δραματικό από ότι κωμικό «Χοντρός και Λιγνός» είναι βέβαιο ότι θα κερδίσει τη μάχη των εισιτηρίων αφού αναμένεται να συγκεντρώσει θεατές από όλα τα ηλικιακά στρώματα. Κι αν οι παλιοί γνωρίζουν την κωμική στόφα των δύο χαρακτήρων που έλαμψαν στο Χόλιγουντ για δύο σχεδόν δεκαετίας (20’ς- 30’ς) οι νέοι έχουν την ευκαιρία να καλύψουν το κενό μαθαίνοντας την ιστορία τους έστω και με αυτό τον αποσπασματικό τρόπο καθώς η ταινία εστιάζει στην εποχή της παρακμής τους. Άξια επαίνων η ολοκληρωτική μεταμόρφωση των Στιβ Κούγκαν και Τζον Σι Ράιλι που είναι φτυστοί οι πραγματικοί Σταν και Όλι.

Η Ντιλιλί στο Παρίσι

Η Ντιλιλί στο Παρίσι, το νέο animation του Μισέλ Οσελό, δημιουργού του «Κιρικού» μας μεταφέρει στο Παρίσι της Μπελ Επόκ όπου η μικρή Ντιλιλί στην προσπάθεια της να εξιχνιάσει μια υπόθεση απαγωγής κοριτσιών, γίνεται φίλη με σχεδόν όλα τα «ιερά τέρατα» της εποχής. Από τον Τουλούζ Λοτρέκ μέχρι τον μηχανικό Άιφελ, το κομψοτέχνημα του Οσελό μας προσκαλεί σε μια απλή και αλησμόνητη ξενάγηση στο Παρίσι του Ρομαντισμού.

Μαίρη, η βασίλισσα της Σκοτίας

Το ιστορικό έπος για την Μαίρη Στιούαρτ «Μαίρη, η βασίλισσα της Σκοτίας» έχει μια ακαταμάχητη γοητεία που βασίζεται εξίσου στη σκηνοθετική ματιά της Τζόσι Ρουρκ που συνδυάζεται ιδανικά το θέαμα και την ιστορική ακρίβεια και φυσικά στις δύο πρωταγωνίστριες. Οι Ρόνιν – Μάργκοτ δίνουν ρεσιτάλ ερμηνείας υποδυόμενες τις Μαρία Α της Σκοτίας και Ελισάβετ Α αντίστοιχα, φέρνοντας αέρα νεοφεμινισμού σε μια «αρχαία» πατριαρχική κοινωνία.

Η “Αρχή της ισότητας” και το “Νησί της Αποπλάνησης”

Λίγα πράγματα, παρότι υπήρχαν πολλές προσδοκίες τόσο από την Μίμι Λέντερ όσο κι από τον Στίβεν Νάιτ. Η πρώτη στην «Αρχή της ισότητας» φλυαρεί πολύ και χάνει την ευκαιρία να δώσει μια καλή και άξια της πραγματικής ζωής της δικηγόρου Ρουθ Μπέιντερ Γκίνσμπεργκ βιογραφία, την οποία υποδύεται η Φελίσιτι Τζόουνς. Ο δεύτερος θέλει να αποπλανήσει το θεατή με το «Νησί της αποπλάνησης» ποντάροντας στο στόρι (ερωτικό θρίλερ) και τα ονόματα (Μάθιου Μακόναχι, Αν Χάθαγουέι, Ντάιαν Λέιν) αλλά η ταινία μοιάζει με τρύπα στο νερό.

Οι υπόλοιπες ταινίες

Τέλος το «Πιστό αντίγραφο» μοιάζει ως άλλη μια κάκιστη επιλογή στην καριέρα του Κιάνου Ριβς, ενώ τη λίστα συμπληρώνουν το ντοκιμαντέρ «Ο Χίτλερ εναντίον Πικάσο και των άλλων» και το βιογραφικό «Εγώ, η Όλγα».

Περισσότερα από CINEMA