MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΔΕΥΤΕΡΑ
03
ΜΑΡΤΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
2073
A complete unknown
Anora
Babygirl
Captain America: Θαυμαστός καινούργιος κόσμος
Cleaner
Companion
Cure
Dog Man (μεταγλωττισμένη)
Dog Man (με υπότιτλους)
Emilia Pérez
Flow
Frank
Mi bestia
Phantasm
Presence
Seven
Sonic 3: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Take a Trip
The Apprentice
The Brutalist
The Last Showgirl
The Monkey
The Substance – Το ελιξίριο της νιότης
Wicked
Όλα όσα φανταζόμαστε ως φως
Αγαπούσε τα λουλούδια περισσότερο
Αληθινός πόνος
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Αρκάντια
Βαϊάνα 2 (μεταγλωττισμένη)
Βιτόρια
Για τη μικρή Σάμα
Γουλιέλμος Τέλλος
Γουόλ-Υ (μεταγλωττισμένο)
Είμαι ακόμη εδώ
Η Επίθεση των Τιτάνων: Η τελευταία επίθεση (μεταγλωττισμένη)
Η Τζούλι μένει σιωπηλή
Η άγνωστη κυρία
Η επίθεση των Τιτάνων: Η τελευταία επίθεση (με υπότιτλους)
Η επιστροφή
Η θυσία
Η κληρονόμος των μυστικών
Η λευκή κορδέλα
Η ληστεία του αιώνα 2
Η νέα χρονιά που δεν ήρθε ποτέ
Η σιωπή των Άλλων
Θεώρημα
Θολός βυθός
Καμία άλλη γη
Κλέφτης ποδηλάτων
Κλεμμένη ομορφία
Κονκλάβιο
Κρυμμένος
Κυνήγι
Λενάκι, δυο φωτιές και δυο κατάρες
Λούλα LeBlanc
Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία – Tα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας
Μετέωρο και Σκιά
Μια νύχτα με τα ζωόμπι (μεταγλωττισμένη)
Μια ξαφνική ματιά σε βαθύτερα πράγματα
Μουφάσα: Ο βασιλιάς των λιονταριών (μεταγλωττισμένη)
Μπάρι Λίντον
Μυστικό δίκτυο
Νοσφεράτου
Ο Γιός Του Σαούλ
Ο Πάντινγκτον στο Περού (μεταγλωττισμένη)
Οι τσιγγάνοι πεθαίνουν από αγάπη
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο κόκκινος δάσκαλος
Πέρασμα
Παράξενα παιχνίδια
Σκυλάκια στην όπερα (μεταγλωττισμένη)
Στην υπεράσπιση μιας πίστης
Τελευταία ανάσα
Τελευταία πνοή
Τετράποδες αποστολές (μεταγλωττισμένη)
Τη νύχτα που δεν γνωρίζαμε τίποτα
Το αγαπημένο μου γλυκό
Το ατίθασο ρομπότ (μεταγλωττισμένη)
Το διπλανό δωμάτιο
Το κορίτσι με τη βελόνα
Το νησί της Αφροδίτης
Το πιο πολύτιμο φορτίο
Τρελή από έρωτα Μπρίτζετ Τζόουνς: Η επιστροφή
Υπάρχω

Οι ταινίες της εβδομάδας: Ο Χοντρός και ο Λιγνός συστήνονται στη νέα γενιά

Οι πρεμιέρες της εβδομάδας 24-30 Ιανουαρίου με μια ματιά.

Οι Τζον Σ. Ράιλι και Στιβ Κούγκαν είναι ολόιδιοι οι Χοντρός και Λιγνός.
Οι Τζον Σ. Ράιλι και Στιβ Κούγκαν είναι ολόιδιοι οι Χοντρός και Λιγνός.
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Οι βιογραφίες έχουν την τιμητική τους αυτή τη βδομάδα που σημαδεύτηκε από τις οσκαρικές υποψηφιότητες και την τεράστια επιτυχία του Γιώργου Λάνθιμου καθώς η «Ευνοούμενη» του από αουτσάιντερ μετατράπηκε σε φαβορί της κούρσας μαζί με το ακλόνητο μέχρι χτες φαβορί, το «Roma» του Αλφόνσο Κουαρόν συγκεντρώνοντας τον ίδιο ακριβώς αριθμό (10) υποψηφιοτήτων.

Μοιραία το ενδιαφέρον για τις νέες ταινίες θα διασπαστεί αφού στον συνωστισμό που ακολουθεί (8 νέα φιλμ προγραμμάτισαν τα εγχώρια γραφεία διανομής) δεν υπάρχει εκείνη που ξεχωρίζει.

Ο Χοντρός και ο Λιγνός επιστρέφουν

Το γλυκό, τρυφερό και περισσότερο δραματικό από ότι κωμικό «Χοντρός και Λιγνός» είναι βέβαιο ότι θα κερδίσει τη μάχη των εισιτηρίων αφού αναμένεται να συγκεντρώσει θεατές από όλα τα ηλικιακά στρώματα. Κι αν οι παλιοί γνωρίζουν την κωμική στόφα των δύο χαρακτήρων που έλαμψαν στο Χόλιγουντ για δύο σχεδόν δεκαετίας (20’ς- 30’ς) οι νέοι έχουν την ευκαιρία να καλύψουν το κενό μαθαίνοντας την ιστορία τους έστω και με αυτό τον αποσπασματικό τρόπο καθώς η ταινία εστιάζει στην εποχή της παρακμής τους. Άξια επαίνων η ολοκληρωτική μεταμόρφωση των Στιβ Κούγκαν και Τζον Σι Ράιλι που είναι φτυστοί οι πραγματικοί Σταν και Όλι.

Η Ντιλιλί στο Παρίσι

Η Ντιλιλί στο Παρίσι, το νέο animation του Μισέλ Οσελό, δημιουργού του «Κιρικού» μας μεταφέρει στο Παρίσι της Μπελ Επόκ όπου η μικρή Ντιλιλί στην προσπάθεια της να εξιχνιάσει μια υπόθεση απαγωγής κοριτσιών, γίνεται φίλη με σχεδόν όλα τα «ιερά τέρατα» της εποχής. Από τον Τουλούζ Λοτρέκ μέχρι τον μηχανικό Άιφελ, το κομψοτέχνημα του Οσελό μας προσκαλεί σε μια απλή και αλησμόνητη ξενάγηση στο Παρίσι του Ρομαντισμού.

Μαίρη, η βασίλισσα της Σκοτίας

Το ιστορικό έπος για την Μαίρη Στιούαρτ «Μαίρη, η βασίλισσα της Σκοτίας» έχει μια ακαταμάχητη γοητεία που βασίζεται εξίσου στη σκηνοθετική ματιά της Τζόσι Ρουρκ που συνδυάζεται ιδανικά το θέαμα και την ιστορική ακρίβεια και φυσικά στις δύο πρωταγωνίστριες. Οι Ρόνιν – Μάργκοτ δίνουν ρεσιτάλ ερμηνείας υποδυόμενες τις Μαρία Α της Σκοτίας και Ελισάβετ Α αντίστοιχα, φέρνοντας αέρα νεοφεμινισμού σε μια «αρχαία» πατριαρχική κοινωνία.

Η “Αρχή της ισότητας” και το “Νησί της Αποπλάνησης”

Λίγα πράγματα, παρότι υπήρχαν πολλές προσδοκίες τόσο από την Μίμι Λέντερ όσο κι από τον Στίβεν Νάιτ. Η πρώτη στην «Αρχή της ισότητας» φλυαρεί πολύ και χάνει την ευκαιρία να δώσει μια καλή και άξια της πραγματικής ζωής της δικηγόρου Ρουθ Μπέιντερ Γκίνσμπεργκ βιογραφία, την οποία υποδύεται η Φελίσιτι Τζόουνς. Ο δεύτερος θέλει να αποπλανήσει το θεατή με το «Νησί της αποπλάνησης» ποντάροντας στο στόρι (ερωτικό θρίλερ) και τα ονόματα (Μάθιου Μακόναχι, Αν Χάθαγουέι, Ντάιαν Λέιν) αλλά η ταινία μοιάζει με τρύπα στο νερό.

Οι υπόλοιπες ταινίες

Τέλος το «Πιστό αντίγραφο» μοιάζει ως άλλη μια κάκιστη επιλογή στην καριέρα του Κιάνου Ριβς, ενώ τη λίστα συμπληρώνουν το ντοκιμαντέρ «Ο Χίτλερ εναντίον Πικάσο και των άλλων» και το βιογραφικό «Εγώ, η Όλγα».

Περισσότερα από CINEMA