ΦΕΣΤΙΒΑΛ
6ο Φεστιβάλ Νέων ΧορογράφωνΧορευτές εισβάλλουν στη Στέγη για να μας παρασύρουν με την ορμή της νέας γενιάς των Ελλήνων χορογράφων. Πρωτότυπες δημιουργίες και ευρηματικές χορογραφίες, σε ένα φεστιβάλ που μας κάνει κάθε χρόνο να αναθεωρούμε την αντίληψή μας για τον χορό.
Δείτε αναλυτικά τις παραστάσεις εδώ.
Από 5€
Παρασκευή 1/3 & Σάββατο 2/3
Στέγη Ιδρύματος Ωνάση
ΜΟΥΣΙΚΗ
H Εθνική Λυρική Σκηνή, στο πλαίσιο του Κύκλου Μάνος Χατζιδάκις, παρουσιάζει δύο σπουδαίες κινηματογραφικές σουίτες του Μάνου Χατζιδάκι, στις 1 και 2 Μαρτίου στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος της ΕΛΣ στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Παρασκευή 1/3 & Σάββατο 2/3, 20.00
Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
Από 10€
ΈΚΘΕΣΗ
Ανατομία Πολιτικής ΜελαγχολίαςΥπό την επιμέλεια της Κατερίνας Γρέγου και με τη συμμετοχή 23 Ελλήνων και διεθνών καλλιτεχνών και μιας κολεκτίβας, η έκθεση Ανατομία Πολιτικής Μελαγχολίας καταγράφει και εξετάζει τη διαρκώς αυξανόμενη έλλειψη εμπιστοσύνης των πολιτών στην πολιτική και τους πολιτικούς του σήμερα. Οι καλλιτέχνες που συμμετέχουν διεισδύουν σε διαφορετικές πλευρές της τρέχουσας πολιτικής δυσαρέσκειας, διερευνούν την επίδρασή της στην παλιά και τη νέα γενιά, και εξετάζουν το πώς η απογοήτευση με τη σημερινή πολιτική κατάσταση στην Ευρώπη έχει δημιουργήσει ένα αίσθημα αδιεξόδου που εκδηλώνεται τόσο στην καθημερινή και ιδιωτική μας ζωή όσο και στο δημόσιο χώρο.
Παρασκευή 1/3, 12:00–22:00, Σάββατο 2/3 & Κυριακή 3/3, 12:00–20:00
Ωδείο Αθηνών
Ελεύθερη είσοδος
ΈΚΘΕΣΗ
Δήμος Σκουλάκης: Ένας «Μεγάλος αντιφατικός»Με μια έκθεση αφιερωμένη στον ζωγράφο και γελοιογράφο Δήμο Σκουλάκη (1939-2014), το Μουσείο Μπενάκη παρουσιάζει μια αναδρομή στην 50χρονη δημιουργική πορεία ενός από τους σημαντικότερους εικαστικούς της «γενιάς του ’70».
Παρασκευή 1/3, Σάββατο 2/3, 10.00-22.00, Κυριακή 3/3, 10.00-18.00
Μουσείο Μπενάκη, Πειραιώς 138
7 €, μειωμένο: 3,5 €
ΣΙΝΕΜΑ
Φιλότιμη, λιτή και ενισχυμένη με την βραβευμένη στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης ερμηνεία της Μαρίσσας Τριανταφυλλίδου, η «Δουλειά της» είναι η πρώτη ταινία μεγάλου μήκους του Νίκου Labot. Μέσα από τις σκληρές συνθήκες της σύγχρονης κρίσης, αναδεικνύεται μια καλοχτισμένη ιστορία αργοπορημένης «ενηλικίωσης» που λαμβάνει τα χαρακτηριστικά της γυναικείας χειραφέτησης.