Ro-μπόμπιρες στο MusiX Lab!
Μία νέα, πρωτότυπη εκπαιδευτική δράση για παιδιά νηπιαγωγείου ανακοινώνουν η Μουσική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος «Λίλιαν Βουδούρη» και ο οργανισμός STEM Education.
Μία νέα, πρωτότυπη εκπαιδευτική δράση για παιδιά νηπιαγωγείου ανακοινώνουν η Μουσική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος «Λίλιαν Βουδούρη» και ο οργανισμός STEM Education. Πρόκειται για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά νηπιαγωγείου (5-6 χρονών) που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον προγραμματισμό (first coding) και τη Ρομποτική, μέσα από ήχους και μουσική.
Το πρόγραμμα θα στεγαστεί σε έναν νέο, μοντέρνο χώρος που συνδυάζει τη μουσική με τις νέες τεχνολογίες και που μόλις δημιουργήθηκε στη Μουσική Βιβλιοθήκη «Λίλιαν Βουδούρη» του Συλλόγου Οι Φίλοι της Μουσικής. Στο MusiX Lab το κοινό, ήδη από τις μικρές ηλικίες των 5-6 χρονών έως και τους ενήλικες, θα μαθαίνει, θα πειραματίζεται και θα δημιουργεί μουσική μέσα από διαδραστικά, καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα.
Η εκπαίδευση STEΑM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics) αποτελεί έναν πρωτοπόρο τρόπο ανάπτυξης δεξιοτήτων που έχουν να κάνουν με την κριτική σκέψη, την επίλυση προβλημάτων, τη λογική του προγραμματισμού, τη συνεργασία και τον καινοτόμο τρόπο σκέψης συνδυάζοντας αρχές από τις επιστήμες, τη μηχανική, τα μαθηματικά αλλά και τις τέχνες.
O Οργανισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, Επιστήμης, Τεχνολογίας & Μαθηματικών STEM Education έχει δημιουργήσει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά νηπιαγωγείου χρησιμοποιώντας ως εκπαιδευτικό υλικό το κιτ Kids First Coding & Robotics. Με την παρακολούθηση του προγράμματος, τα παιδιά από την προσχολική ηλικία θα κατανοήσουν τη βασική λογική του προγραμματισμού.
Με το νέο αυτό πρόγραμμα θέλουνε να θέσουνε γερές βάσεις από πολύ μικρή ηλικία στην κατανόηση εννοιών προγραμματισμού μέσα από βιωματικές δραστηριότητες που θα δώσουν στα παιδιά κίνητρα για να θέλουν να μάθουν όλο και περισσότερα γύρω από τις επιστήμες και τις τέχνες. Το πρόγραμμα δίνει το κίνητρο στα παιδιά να λύσουν ένα πρόβλημα μέσα από το προγραμματισμό του ρομπότ. Η ομάδα των μαθητών δημιουργεί τη δική της μοναδική ιστορία, την οποία στη συνέχεια εικονοποιεί με τη μορφή πίστας. Τα παιδιά μέσα από την εμπλοκή τους σε αυτό το σενάριο ξεκινούν να αναπτύσσουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, λογική σκέψη, βασικές γνώσεις προγραμματισμού, καινοτόμο τρόπο σκέψης, συνεργατικό πνεύμα και εσωτερικά κίνητρα μάθησης.