Μέσα από ένα καταιγισμό νέων ταινιών, το σκεπτόμενο θρίλερ του Τζόρνταν Πιλ «Εμείς» είναι ότι πιο καλό μπορείς να ξεχωρίσεις για να απολαύσεις στη μεγάλη οθόνη.
Όπως και στην πρώτη του ταινία «Τρέξε» που τον οδήγησε μέχρι την κατάκτηση του όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου, έτσι κι εδώ ο Πιλ δεν ενδιαφέρεται απλώς να τρομάξει τον θεατή. Τα καταφέρνει μια χαρά και σε αυτό τον τομέα αλλά κυρίως ο πρώην κωμικός και νυν εξπέρ του τρόμου Πιλ στοχεύει να φτιάξει μια σκοτεινή αλληγορία για τη σύγχρονη Αμερική και τους παραμορφωτικούς καθρέφτες της με όχημα μια τυπική οικογένεια ευκατάστατων αφροαμερικανών. Όχι το θέμα εδώ δεν είναι ο φυλετικός ρατσισμός όπως στο «Τρέξε» αλλά ο ταξικός διαχωρισμός. Και ο τρόμος που μπορεί να γεννηθεί μέσα από αυτόν, μόνο σχηματικός δεν είναι.
Το φιλόδοξο «Ακίνητο ποτάμι» του Άγγελου Φραντζή είναι ένας φόρος τιμής στον Αντρέι Ταρκόφκσι, γυρισμένο στα παγωμένα νερά της Ρωσίας και της Λετονίας, με ένα ζευγάρι (Κάτια Γκουλιώνη, Ανδρέας Κωνσταντίνου) που ετοιμάζεται να τεκνοποιήσει παρότι έχει μήνες να κάνει έρωτα. Ατμόσφαιρα και στυλιζαρισμένος μεταφυσικός συμβολισμός αλλά και ένα δύσκαμπτο, βαρύ δράμα που σέρνεται πάνω στο χιόνι της Σιβηρίας.
Τα «Δύο πρόσωπα του νόμου», η τρίτη μόλις ταινία του ικανότατου Κρεγκ Ζάλερ, φέρνει τους φαινομενικά μόνο αταίριαστους Μελ Γκίμπσον και Βινς Βον, στο αρχετυπικό δίδυμο των αστυνομικών που ψάχνουν να βρουν το δίκιο τους σε παράνομες δραστηριότητες. Αφηγηματικά άρτιο αλλά με πολλά ενστάσεις όσον αφορά το ιδεολογικό σκέλος του σεναρίου.
Το βραβευμένο με όσκαρ ντοκιμαντέρ «Free solo» θα θαμπώσει εκείνους που αρέσκονται σε εξωπραγματικά κατορθώματα και αθλητικούς άθλους.
Vox LuxΤο «Vox Lux» είναι μια παντελώς άστοχη κριτική του μουσικού σταρ σύστεμ που χάνει κι άλλους πόντους από την άβολη (ο καλύτερος χαρακτηρισμός που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε) ερμηνεία της Ναταλί Πόρτμαν, ενώ το «Βερολίνο σε αγαπώ» έχει τις κλασικές ανισότητες ενός σπονδυλωτού φιλμ.
Επίθεση στη ΒομβάηΟ Στεφάν Μπριζέ μετά από το «Νόμο της αγοράς» συνεχίζει στο ίδιο στρατευμένο μοτίβο με το «Σε πόλεμο», ενώ η «Επίθεση στη Βομβάη» είναι ένα «τρομοκρατικό» θρίλερ βασισμένο σε αληθινό περιστατικό.
ΔιερμηνέαςΤέλος, ο «Διερμηνέας» είναι ένα road movie που ταξιδεύει στο ναζιστικό παρελθόν δύο γηραιών σλοβάκων.