Ένας «Ντάμπο» απέναντι σε καμιά δεκαριά νέες ταινίες λοιπόν και το ελεφαντάκι του Μπάρτον δεν έχει πρόβλημα να κερδίσει την προσοχή αλλά και την προτίμηση μας.
Πιάνοντας το μύθο πριν ακόμη από την αρχή του, το 1941 δηλαδή που κυκλοφόρησε στις αμερικανικές αίθουσες το φιλμ κινουμένων σχεδίων της Ντίσνεϊ, ο Τιμ Μπάρτον βρίσκει την κατάλληλη αφορμή για να αφηγηθεί μια ακόμη ιστορία από το σκοτεινό σύμπαν του. Μόνο που εδώ ο «καταραμένος» μικρός ελέφαντας με τα μεγάλα αυτιά δεν είναι μόνος του. Μαζί του έχει μια ομάδα επίσης απόκληρων και σημαδεμένων (οι άνθρωποι του τσίρκου) που στο τέλος του Α Παγκοσμίου Πολέμου αναζητούν να βρουν τη δική τους θέση στο νέο κόσμο που ανατέλλει και αντιδρούν στις επεκτατικές ολοκληρωτικές διαθέσεις των ισχυρών αφεντικών του θεάματος που θυσιάζουν την καλλιτεχνική φαντασία και ελευθερία στο βωμό του κέρδους.
Mektub, αγάπη μουΜεγάλη απογοήτευση το νέο φιλμ του Αμπντελατίφ Κεσίς. Ο δημιουργός του «Η Ζωή της Αντέλ» προχωρά την προβληματική του προς την ενηλικίωση και την ωρίμανση με μια εξαιρετικά προβληματική ταινία. Το «Mektub, αγάπη μου» είναι μια αφόρητη κοινοτυπία που χρησιμοποιεί το τέχνασμα της αποδραματοποίησης και του ακραίου ρεαλισμού για να αποδώσει την «ομορφιά και το μυστήριο» της ζωής.
Ο «Κωδικός κολιμπρί» του καναδού Κιμ Νγκουιγέν με τους Τζέσι Αϊζενμπεργκ και Αλεξάντερ Σκάρσγκαρντ έχει ευρηματικές ιδέες και στρωτή αφήγηση αλλά δεν φτάνει το σχόλιο του για τη σχέση καπιταλισμού- ψηφιακής τεχνολογίας μέχρι τέλους.
Το πάντρεμα φαντασίας και ρεαλισμού σημαδεύει το βραβευμένο στις Κάνες φιλμ της ιταλίδας Αλίτσε Ρορβάκερ «Ευτυχισμένος Λάζαρος» που θυμίζει παλιό, καλό ιταλικό σινεμά.
ΤρύπαΗ «Τρύπα» του νεοφερμένου Λι Κρόνιν είναι ένα στιβαρό θρίλερ, με θέμα τη σχέση μιας μητέρας με τον 10χρονο γιο της που καλούνται να ζήσουν στην απομονωμένη εξοχή, που ποντάρει κυρίως στην ατμόσφαιρα και την πιστή αντιγραφή παραδοσιακών κλισέ του είδους.
ΆγγελοςΟ «Άγγελος» του αργεντίνου Λουίς Οτρέγκα αναφέρεται στην πραγματική ιστορία ενός εγκληματία με «αγγελικό πρόσωπο».
Στιγμιαία οικογένειαΗ «Στιγμιαία οικογένεια» με τους Μαρκ Γουόλμπεργκ και Ρόουζ Μπερν ποντάρει στα κωμικά ευτράπελα της υιοθεσίας τριών παιδιών μεξικανικής καταγωγής από ένα ζευγάρι αμερικανών μεσαστών.
Το «Ελεύθερο θέμα» της Στέλλας Θεοδωράκη μιλά εμμέσως για την τρέχουσα κρίση αλλά οι ιδέες της δύσκολα βρίσκουν πειστική εφαρμογή στο χαοτικό σενάριο παρά τη θετική παρουσία της Θεοδώρας Τζήμου.
Επιστροφή στην κορυφήΤο ντοκιμαντέρ «Επιστροφή στην κορυφή» του Στρατή Χατζηελενούδα αφηγείται ένα σωματικό και πνευματικό άθλο.
Το βιογραφικό «Ο καθηγητής και ο τρελός» με τους Μελ Γκίμπσον και Σον Πεν περιγράφει την αληθινή ιστορία που κρύβεται πίσω από την πρώτη έκδοση του λεξικού της Οξφόρδης για την αγγλική γλώσσα.
Πόλη υπό κατοχήΤο ξεχειλωμένο μενού της βδομάδας ολοκληρώνται με το sci-fi θρίλερ «Πόλη υπό κατοχή» του Ρούπερτ Γουάιατ με τους Τζον Γκούντμαν και Βέρα Φαρμίγκα.