MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
02
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
8 ½
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
A complete unknown
Animal
Anora
Armand
Athens International Monthly Art Film Festival
Captain America: Θαυμαστός καινούργιος κόσμος
Cure
Dog Man (μεταγλωττισμένη)
Flow
Hairspray
Locked
Mickey 17
Ninja : Ο εξολοθρευτής
Pink Flamingos
September Says
Sonic 3: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Super Wings – Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Take a Trip
The Brutalist
The Monkey
The Substance – Το ελιξίριο της νιότης
Wicked
Wishbone
Wolf creek: Απόλυτος τρόμος
Όλα όσα φανταζόμαστε ως φως
Αγριες πληγές
Αλέξης Ζορμπάς
Αλύγιστος Νίκος
Αναμνήσεις ενός σαλιγκαριού
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Αντίπαλοι για καλό
Αρκάντια
Βαϊάνα 2 (μεταγλωττισμένη)
Γιάννης Θεοδωράκης:Ναι… μπορούμε και πάλι να ελπίζουμε
Γκραν Τουρ
Γουλιέλμος Τέλλος
Γυναίκες μαχήτριες – Μέρος Β’ 1944-1960
Είμαι ακόμη εδώ
Εδώ μιλάνε για λατρεία
Η απίστευτη ιστορία του γιγάντιου αχλαδιού ( μεταγλωττισμένη)
Η εξουσία της κούκλας
Η θυσία
Η καθαρή ζωή
Η καρδιά του κτήνους
Η μαμά παραμονεύει στο σκοτάδι
Η νέα χρονιά που δεν ήρθε ποτέ
Θεώρημα
Θολός βυθός
Καμία άλλη γη
Κονκλάβιο
Κρέας
Κυνήγι
Λούλα LeBlanc
Μια νύχτα με τα ζωόμπι (μεταγλωττισμένη)
Μουφάσα: Ο βασιλιάς των λιονταριών (μεταγλωττισμένη)
Μουφάσα: Ο βασιλιάς των λιονταριών (με υπότιτλους)
Νοβοκαΐνη
Νοσφεράτου
Ο Πάντινγκτον στο Περού (μεταγλωττισμένη)
Ο Σιρόκο και το βασίλειο των ανέμων (μεταγλωττισμένη)
Οι εραστές της γέφυρας
Οικουμενική γλώσσα
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο κόκκινος δάσκαλος
Ο παίδαρος
Πέντε Σεπτεμβρίου
Πανελλήνιον
Πικρές αλήθειες
Πολυέστερ
Πριγκίπισσα επαναστάτρια (μεταγλωττισμένη)
Ραγισμένες καρδιές
Σάουντρακ για ένα πραξικόπημα
Σε μια άγνωστη χώρα
Σκιές στο σκοτάδι
Στην υπεράσπιση μιας πίστης
Στρατιώτες της Σαλαμίνας
Σύλβια Ρόμπυν
Τέσσερις μύγες σε πράσινο βελούδο
Τελευταία ανάσα
Τελευταία πνοή
Τετράποδες αποστολές (μεταγλωττισμένη)
Το αγαπημένο μου γλυκό
Το αδελφάτο των ιπποτών της ελεεινής τραπέζης
Το διπλανό δωμάτιο
Το κορίτσι με τη βελόνα
Το νησί της Αφροδίτης
Το πιο πολύτιμο φορτίο
Το ποτάμι
Τρελή από έρωτα Μπρίτζετ Τζόουνς: Η επιστροφή
Υπάρχω
Φρίμοντ
Χιονάτη (μεταγλωττισμένη)
Χιονάτη (με υπότιτλους)
Δικαστικό θρίλερ

Η Εμμονή

Μια αληθινή δικαστική υπόθεση που συγκλόνισε το 2000 τη Γαλλία και δίχασε την κοινή γνώμη της Τουλούζ, πόλη που διαδραματίστηκαν τα βασικά γεγονότα της.

stars-fullstars-fullstars-emptystars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 110'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Υπόθεση

Ο καθηγητής Νομικών και φανατικός κινηματογραφόφιλος Ζακ Βιγκέρ κατηγορείται για τον φόνο της γυναίκας του. Μια δεκαετία σχεδόν μετά την πρώτη δίκη – κι ενώ ακόμη δεν έχει εντοπιστεί το σώμα της γυναίκας που θεωρείται νεκρή- η ένορκος σε εκείνη τη δίκη Νόρα, έχει πειστεί για την αθωότητα του Ζακ και πείθει έναν επιφανή δικηγόρο να τον αναλάβει στο εφετείο.

Δήλωση γαλλικής λατρείας στον Χίτσκοκ

Η ταινία «Εμμονή» ξεκινά με ένα επίμονο φιλμάρισμα πάνω στο πρόσωπο του Βιγκέρ τον οποίο υποδύεται με έμφαση στη λεπτομέρεια του παγωμένου, ανέκφραστου βλέμματος ο Λοράν Λουκά. Το κλασικό ερώτημα περί ενοχής ή όχι του Βιγκέρ κατευθύνει φυσικά την πλοκή στα γνώριμα λημέρια της αμφιβολίας και των ένοχων μυστικών. Η επιμονή της Νόρα (που κάποια στιγμή ίσως και κάπως χοντροκομμένα ή ατσούμπαλα γίνεται εμμονή) είναι ένα δεύτερο ιδεολογικό υπόβαθρο που φέρνει στο προσκήνιο το ζήτημα της δημιουργίας ή μη ενός ενόχου με βάση το προσωπικό κριτήριο, τις κοινωνικές προκαταλήψεις, την ροπή στις φήμες και τη συναισθηματική εμπλοκή. Είναι ενδιαφέρον αυτό που επιχειρεί να κάνει ο Αντουάν Ρεμπόλ. Βάζοντας ως καταλύτη της αυθεντικής ιστορίας ένα φανταστικό πρόσωπο (η Νόρα είναι σεναριακό κατασκεύασμα) και ορμώμενος από το χιτσκοκικό έργο, ο Ρεμπόλ βάζει στην δικαστική αίθουσα το στοιχείο του θρίλερ και της σινεφιλίας με τρόπο αν μη τι άλλο πιασάρικο. Το κρίσιμο στοιχείο είναι η σινεφιλία του Βιγκέρ και σε μια κομβική σκηνή στη διάρκεια της δίκης ερωτάται αν του αρέσει το σινεμά του Χίτσκοκ και ποια είναι η αγαπημένη του ταινία. Ο διάλογος που ακολουθεί είναι καλογραμμένος όσο λίγοι στην ταινία. Ίσως και απρόσμενα ανάλαφρος ή διασκεδαστικός. Όμως δίνει το στίγμα ενός έργου που θέλει να γίνει κάτι περισσότερο από ένα απλό δικαστικό θρίλερ. Ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος στοχεύει να είναι έντιμος και ψύχραιμος. Σκιτσάρει με προσήλωση τα βασικά πρόσωπα, συμπάσχει με τα πραγματικά θύματα της ιστορίας (τα δύο παιδιά του Βιγκέρ μεγαλώνουν με τους ψιθύρους ότι ο πατέρας τους είναι ο δολοφόνος της μητέρας τους) αφουγκράζεται όλες τις αντιδράσεις. Όμως αδυνατεί να δώσει μια κατεύθυνση στο δράμα των ηρώων του. Παραμένει απομακρυσμένος και μετρημένος στην χωρίς εξάρσεις ή ανατροπές ιστορία του επιλέγοντας μια συγκαταβατική λύση που αποδυναμώνει αισθητά την ταινία.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Une Intime Conviction
Σκηνοθεσία: Αντουάν Ρεμπόλ
Σενάριο: Αντουάν Ρεμπόλ

Παίζουν: Μαρίνα Φόι, Ολιβιέ Γκουρμέ, Λοράν Λουκά

Διάρκεια: 110'
Χώρα: Βέλγιο, Γαλλία
Έτος: 2018

Rating: 2
Διανομή: Weird Wave
Περισσότερα από CINEMA