MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
05
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
36o Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
200% λύκος (μεταγλωττισμένη)
2046
Aftersun
Anora
Bagman
Balkan Can Kino
Birdcage Inn
Deadpool & Wolverine
Dourgouti Town
Emilia Pérez
Fires on the Plain
Glen or Glenda
Hit Man
Joker: Τρέλα για δύο
Kneecap
La La Land
Longlegs
Placebo – This Search for Meaning
Slumber Party Massacre
Smile 2
Strange Darling
Take a Trip
The Apprentice
The Blair Witch Project
The Breakfast Club
The Trust Fall: Julian Assange
Transformers One (μεταγλωττισμένη)
Ubuntu
Venom: Η τελευταία πράξη
Άγνωστοι μεταξύ μας
Όλα για τη μητέρα μου
Αδάμ
Αδέσποτα κορμιά
Ακρότητες.
Αμελί
Ανατομία μιας πτώσης
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Βρέχει άντρες
Γάτος δεκάψυχος (μεταγλωττισμένη)
Γυναίκες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης
Δέσε με
Δαχομέη
Δύο προς ένα
Εγώ, ο απαισιότατος 4 (μεταγλωττισμένη)
Ερωτική επιθυμία
Εφαρμογές τρόμου
Ζούμε τη στιγμή
Η Αιώνια Λιακάδα ενός Καθαρού Μυαλού
Η Γιούκου και το λουλούδι των Ιμαλαΐων (μεταγλωττισμένη)
Η Ηλιαχτίδα μου
Η Λάμψη
Η Ναυσικά της κοιλάδας των ανέμων
Η Πέπη, η Λούσι, η Μπομ και τ’αλλα κορίτσια…
Η γειτονιά του δάσους: Οι περιπέτειες του Τοτόρο
Η θυσία
Η ληστεία του Βερολίνου
Η πλεξούδα
Η πύλη της κολάσεως
Η φύση του έρωτα
Ιστορίες καλοσύνης
Καμία άλλη γη
Κραυγή αγωνίας
Κραυγή σιωπής
Κόναν ο βάρβαρος
Μήδεια… κρείσσων των εμών βουλευμάτων
Μία Νύχτα στη Γη
Μικροί ήρωες σε δράση (μεταγλωττισμένη)
Μονομάχος
Νυχτερινός εκφωνητής
Ο Ψαλιδοχέρης
Ο δάσκαλος που υποσχέθηκε την θάλασσα
Ο δαίμονας του Λαπλάς
Ο δελφινομικρούλης (μεταγλωττισμένη)
Ο επιθεωρητής Κάλαχαν
Ο θρύλος του κάστρου Σουράμι
Οι Απάχηδες των Αθηνών
Ο κόμης Μόντε Κρίστο
Ο κύκλος των χαμένων ποιητών
Ορκίζομαι!
Πάντα υπάρχει το αύριο
Πέππα το γουρουνάκι: Πάρτυ στο σινεμά (μεταγλωττισμένη)
Πεσμένα φύλλα
Πριγκίπισσα Μονονόκε
Πώς να σώσετε ένα μάγο (μεταγλωττισμένη)
Σαμσάρα
Σκαθαροζούμης Σκαθαροζούμης
Στις σκιές των ξεχασμένων προγόνων
Στρατιώτες της Σαλαμίνας
Συνάντησα και ευτυχισμένους τσιγγάνους
Σύντομη ιστορία μιας οικογένειας
Τα 13 Τριαντάφυλλα
Τα μυαλά που κουβαλάς 2 (μεταγλωττισμένη)
Τελειώνει με εμάς
Το αγόρι και ο ερωδιός
Το ατίθασο ρομπότ (μεταγλωττισμένη)
Το ατίθασο ρομπότ (με υπότιτλους)
Το δικό μας κακό
Το θηρίο
Το κινούμενο κάστρο
Το μίσος
Το τερατόσπιτο
Το χρώμα του ροδιού
Υπέροχες μέρες
Υπόθεση Γκόλντμαν
Φονικό όπλο
Χόκους Πόκους: Οι τρεις μάγισσες
Δικαστικό θρίλερ

Η Εμμονή

Μια αληθινή δικαστική υπόθεση που συγκλόνισε το 2000 τη Γαλλία και δίχασε την κοινή γνώμη της Τουλούζ, πόλη που διαδραματίστηκαν τα βασικά γεγονότα της.

stars-fullstars-fullstars-emptystars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 110'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Υπόθεση

Ο καθηγητής Νομικών και φανατικός κινηματογραφόφιλος Ζακ Βιγκέρ κατηγορείται για τον φόνο της γυναίκας του. Μια δεκαετία σχεδόν μετά την πρώτη δίκη – κι ενώ ακόμη δεν έχει εντοπιστεί το σώμα της γυναίκας που θεωρείται νεκρή- η ένορκος σε εκείνη τη δίκη Νόρα, έχει πειστεί για την αθωότητα του Ζακ και πείθει έναν επιφανή δικηγόρο να τον αναλάβει στο εφετείο.

Δήλωση γαλλικής λατρείας στον Χίτσκοκ

Η ταινία «Εμμονή» ξεκινά με ένα επίμονο φιλμάρισμα πάνω στο πρόσωπο του Βιγκέρ τον οποίο υποδύεται με έμφαση στη λεπτομέρεια του παγωμένου, ανέκφραστου βλέμματος ο Λοράν Λουκά. Το κλασικό ερώτημα περί ενοχής ή όχι του Βιγκέρ κατευθύνει φυσικά την πλοκή στα γνώριμα λημέρια της αμφιβολίας και των ένοχων μυστικών. Η επιμονή της Νόρα (που κάποια στιγμή ίσως και κάπως χοντροκομμένα ή ατσούμπαλα γίνεται εμμονή) είναι ένα δεύτερο ιδεολογικό υπόβαθρο που φέρνει στο προσκήνιο το ζήτημα της δημιουργίας ή μη ενός ενόχου με βάση το προσωπικό κριτήριο, τις κοινωνικές προκαταλήψεις, την ροπή στις φήμες και τη συναισθηματική εμπλοκή. Είναι ενδιαφέρον αυτό που επιχειρεί να κάνει ο Αντουάν Ρεμπόλ. Βάζοντας ως καταλύτη της αυθεντικής ιστορίας ένα φανταστικό πρόσωπο (η Νόρα είναι σεναριακό κατασκεύασμα) και ορμώμενος από το χιτσκοκικό έργο, ο Ρεμπόλ βάζει στην δικαστική αίθουσα το στοιχείο του θρίλερ και της σινεφιλίας με τρόπο αν μη τι άλλο πιασάρικο. Το κρίσιμο στοιχείο είναι η σινεφιλία του Βιγκέρ και σε μια κομβική σκηνή στη διάρκεια της δίκης ερωτάται αν του αρέσει το σινεμά του Χίτσκοκ και ποια είναι η αγαπημένη του ταινία. Ο διάλογος που ακολουθεί είναι καλογραμμένος όσο λίγοι στην ταινία. Ίσως και απρόσμενα ανάλαφρος ή διασκεδαστικός. Όμως δίνει το στίγμα ενός έργου που θέλει να γίνει κάτι περισσότερο από ένα απλό δικαστικό θρίλερ. Ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος στοχεύει να είναι έντιμος και ψύχραιμος. Σκιτσάρει με προσήλωση τα βασικά πρόσωπα, συμπάσχει με τα πραγματικά θύματα της ιστορίας (τα δύο παιδιά του Βιγκέρ μεγαλώνουν με τους ψιθύρους ότι ο πατέρας τους είναι ο δολοφόνος της μητέρας τους) αφουγκράζεται όλες τις αντιδράσεις. Όμως αδυνατεί να δώσει μια κατεύθυνση στο δράμα των ηρώων του. Παραμένει απομακρυσμένος και μετρημένος στην χωρίς εξάρσεις ή ανατροπές ιστορία του επιλέγοντας μια συγκαταβατική λύση που αποδυναμώνει αισθητά την ταινία.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Une Intime Conviction
Σκηνοθεσία: Αντουάν Ρεμπόλ
Σενάριο: Αντουάν Ρεμπόλ

Παίζουν: Μαρίνα Φόι, Ολιβιέ Γκουρμέ, Λοράν Λουκά

Διάρκεια: 110'
Χώρα: Βέλγιο, Γαλλία
Έτος: 2018

Rating: 2
Διανομή: Weird Wave
Περισσότερα από CINEMA