Τον θρίαμβο του ρεαλισμού, που του εξασφάλισε μια εξαιρετική σεζόν πέρυσι, φαίνεται πως θέλει να επαναλάβει ο Βασίλης Μπισμπίκης.
Μετά το αριστουργηματικό «Άνθρωποι και ποντίκια» ο ηθοποιός, σκηνοθέτης και παραγωγός του Cartel αναμένεται να ‘ταράξει’ τα νερά της ελληνικής σκηνής, ανεβάζοντας τα «Κόκκινα φανάρια» του Αλέκου Γαλανού, αλλά σε queer version.
Ο οίκος ανοχής της πειραϊκής Τρούμπας – που ο Βασίλης Γεωργιάδης αποτύπωσε με συνταρακτική ευαισθησία στα ασπρόμαυρα πλάνα του – θα γεμίσει από γυναίκες της τρανς αθηναϊκής κοινότητας στην, κατά Μπισμπίκη, ανάγνωση.
Στην ομάδα του θιάσου αναμένεται να βρεθεί σε διακεκριμένο ρόλο ο χορευτής και χορογράφος, Δημήτρης Παπάζογλου. Ο Παπάζογλου σε μια από τις σπάνιες, πλέον, θεατρικές εμφανίσεις του θα ερμηνεύσει την καθαρίστρια, Κατερίνα, κρατώντας ωστόσο κι ένα ρόλο αφηγητή στην παράσταση. Μέσα από την ματιά του αλλά και πολλά βιωματικά, προσωπικά του στοιχεία θ’ αναδειχθεί το τοπίο της Ελλάδας από την μεταπολεμική δεκαετία του ’50 μέχρι και τις μέρες μας.
Σε προχωρημένες συζητήσεις με τον σκηνοθέτη βρίσκεται και κορυφαία ελληνίδα τραγουδίστρια με θεατρικό ‘βιογραφικό’.
Στο ρόλο της Μαντάμ Παρί – ρόλο που στο φιλμ κρατούσε η Δέσπω Διαμαντίδου – θα εμφανιστεί ο ίδιος Βασίλης Μπισμπίκης.
Η πρόταση του Βασίλη Μπισμπίκη για τα queer «Κόκκινα φανάρια» παίρνει και χαρακτήρα πολιτικής τοποθέτησης, ένα χρόνο μετά τη δολοφονία του ακτιβιστή της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας, Ζακ Κωστόπουλου, της drag queen περσόνας γνωστής και ως Ζάκι Ο.
Δύο παραγωγές για το χειμώναΤο ανέβασμα της νέας παραγωγής δρομολογείται για το δεύτερο μισό της χειμερινής περιόδου, δηλαδή από τον Ιανουάριο του 2020. Μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου οι «Άνθρωποι και ποντίκια» – η μεταγραφή του κλασικού μυθιστορήματος του Τζον Στάινμπεκ από τη Σοφία Αδαμίδου – θα επαναληφθεί, δίνοντας πίστωση χρόνου στη σαρωτική επιτυχία της προηγούμενης σεζόν, που έβαλε το Cartel του απομακρυσμένου Ελαιώνα στο χάρτη των θεάτρων προτεραιότητας στην πόλη.
Να σημειωθεί πως το τελευταίο ανέβασμα του έργου – που κινηματογραφικά έφτασε μέχρι και στην υποψηφιότητα των ΄Οσκαρ το 1964 – είχε αποπειραθεί ο σκηνοθέτης Νίκος Μαστοράκης για λογαριασμό του Δημοτικού θεάτρου Πειραιά.
Το ρεπερτόριο της νέας σεζόν για το Cartel θα συμπληρώσουν δύο ακόμα παραστάσεις. Η μεταγγραφή της ομάδας μπάσκετ του «Εθνικού Ελληνορώσων» – ενός ακόμα αποκτήματος του νεορεαλιστικού θεάτρου σε σκηνοθεσία Γιώργου Παλούμπη που είχε αξιοσημείωτη πορεία για τις δύο προηγούμενες σεζόν – καθώς και η τρίτη σεζόν για τον «’Αρη», το πορτρέτο του ‘Αρη Βελουχιώτη, όπως το αποτύπωσε η Σοφία Αδαμίδου – και εδώ σε σκηνοθεσία Βασίλη Μπισμπίκη.