70 Πεντακοσάρικα
Για την τρίτη του ταινία ο ταλαντούχος Κόλντο Σέρα επιλέγει ένα τυπικό crime θρίλερ που κουβαλά έντονα στοιχεία από τη δημοφιλή τηλεοπτική σειρά «Η τέλεια ληστεία».
Υπόθεση
Η Ρακέλ πρέπει, πάση θυσία, να βρει 35.000 ευρώ μέσα σε 24 ώρες, για ένα ζήτημα ζωής και θανάτου, που αφορά το παιδί της. Μετά από πολλές αρνήσεις δανειοδότησης από διάφορες τράπεζες, έχει επιτέλους κατορθώσει να πείσει μια τράπεζα να της δώσει το δάνειο. Για κακή της τύχη, στο συγκεκριμένο υποκατάστημα πραγματοποιείται ένοπλη ληστεία.
Κάντο όπως στο Casa de papel
Δεν είναι άσχημη η ματιά του Κόντο Σέρα πάνω στο genre των κινηματογραφικών – αλλά και τηλεοπτικών αφού η αύρα του Casa de Papel είναι αισθητή σε κάθε πλάνο του φιλμ «70 Πεντακοσάρικα» – ληστειών. Πρόκειται για μια καλοφτιαγμένη ισπανική περιπέτεια που ξέρει να εκμεταλλεύεται υποδειγματικά τους κανόνες του είδους αν και σε επίπεδο σεναρίου η πλοκή έχει αρκετές τρύπες. Καταφέρνει πάντως ο Σέρα να διατηρεί το επίπεδο της αγωνίας σε υψηλή κλίμακα ενισχύοντας τη δράση με τις κατάλληλες εντάσεις και ένα μυστήριο που συντηρείται εντέχνως με τις ιδανικές ανατροπές. Επίσης η επιλογή της πρωταγωνίστρια βοηθάει στο να δοθεί εκτός του ρεαλιστικού χρώματος και μια απρόσμενα αστεία χροιά που πετυχαίνει να αποφορτίσει όλο το δράμα της ιστορίας, ξεκινώντας με μια εντυπωσιακή σεκάνς όπου εμφανίζεται η κόρη της πρωταγωνίστριας. Το φινάλε πάντως θα διχάσει τους θεατές.