Η γειτόνισσα
Επιστροφή πίσω από την κάμερα – μετά από 12 χρόνια και το μυστηριώδες “Trivial”- για την δημοφιλή ηθοποιό Σοφί Μαρσό, με μια κωμωδία που γνώρισε μεγάλο σουξέ στις γαλλικές κινηματογραφικές αίθουσες.
Υπόθεση
Η Ελέν, εκδότρια ροζ λογοτεχνικών διηγημάτων, ζει μια ήρεμη ζωή που κινείται γύρω από τη δουλειά της. Απολαμβάνοντας την ρουτίνα της, θα δει ξαφνικά την καθημερινότητά της να αναστατώνεται, όταν θα εμφανιστεί μια νέα γειτόνισσα, η κυρία Μιλς. Σύντομα, η παρουσία αυτής της εκκεντρικής ηλικιωμένης Αμερικανίδας, θα αποκτήσει μεγάλη σημασία στη ζωή της Ελέν. Όμως, κάποιες φορές τα φαινόμενα απατούν!
Μεταμφιέσεις και απατεωνιές
Στην παράδοση των αμερικανικών εμπορικών κωμωδιών «Τούτσι» και «Η κυρία Νταπφάιρ», με βασικό θέμα την μεταμφίεση ενός άντρα σε γυναίκα, η πρώτη κωμωδία σε σενάριο και σκηνοθεσία της Σοφί Μαρσό αποδεικνύει ότι η γαλλίδα σταρ το έχει!.
Άλλωστε η “Γειτόνισσα” ήταν μία από τις μεγαλύτερες εισπρακτικές επιτυχίες της χρονιάς στην Γαλλία, αφού πετυχαίνει να φέρει σε πέρας τη βασική αποστολή της που δεν είναι άλλη από την ψυχαγωγία του θεατή. Μάλιστα η Μαρσό στον τριπλό ρόλο της επιδεικνύει εξαιρετική άνεση και στυλ – ακόμη και στις σκηνές που αυτοσαρκάζεται- ενώ δεν είναι ψέμα αν πούμε πως με αυτή την ταινία αποδεικνύει ότι το κωμικό ταμπεραμέντο της είναι ακαταμάχητο.
Βέβαια μην φανταστείτε ότι το φιλμ είναι καμιά ξεχωριστή στιγμή στην ιστορία της σύγχρονης γαλλικής κωμωδίας. Αρκετές σκηνές κινούνται στα όρια της αφέλειας και της υπερβολής ενώ τα κλισέ έχουν το πάνω χέρι στα βασικά κομμάτια της πλοκής. Όμως το είπαμε και νωρίτερα. Ο θεατής θα διασκεδάσει και θα γελάσει αρκετές φορές. Αξίζει να επισημάνουμε εδώ την καθοριστική συμβολή του ακομπλεξάριστου Ρισάρ. Στο πλευρό της Μαρσό φτιάχνει τολμηρή περσόνα που δεν διστάζει να φτάσει στα (κωμικά) άκρα.