Στην παραδοσιακά πιο «νεκρή» – ελέω 15αύγουστου – κινηματογραφικής βδομάδας όλου του χρόνου, το ντοκιμαντέρ «Τσάι με τις κυρίες» του Ρότζερ Μίτσελ (σκηνοθέτης μεταξύ άλλων του «Μια βραδιά στο Νότινγκ Χιλ») είναι ότι πιο ελκυστικό μπορεί να βρει κάποιος στο μενού των νέων ταινιών. Σε αυτό τέσσερις ντίβες του βρετανικού κινηματογράφου και θεάτρου (οι Τζούντι Ντεντς, Τζόαν Πλοουράιτ, Μάγκι Σμιθ και Aϊλίν Άτκινς) μιλούν για την καριέρα, τη φιλία και τα μεγάλα γεγονότα που σημάδεψαν την ζωή τους. Απολαυστικό, διασκεδαστικό αλλά και επιμορφωτικό καθώς αποκαλύπτουν πολλά πράγματα από τα παρασκήνια μεγάλων έργων.
Το αγαπητό για μεγάλη μερίδα του ελληνικού κοινού γαλλικό σινεμά εκπροσωπείται από την σπαρταριστή «Γειτόνισσα» της Σοφί Μαρσό (γράφει, σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί αποδεικνύοντας ότι την κωμωδία την έχει στο αίμα της) αλλά και το φευγάτο «Έτοιμος για όλα», όπου ο Ζαν Ντιζαρντέν κάνει τα δικά του προσφέροντας μια χορταστική κωμική παράσταση στο ρόλο ενός ψώνιου που ονειρεύεται τη μεγάλη ζωή.
Η κωμωδία χαρακτηρίζει και την αμερικανική περιπέτεια «Ο Πρίγκιπας του Καρτέλ» που βασίζεται σε αληθινά γεγονότα με πρωταγωνιστή τον Τζέισον Σουντέικις, ενώ η δραματική πρόταση της βδομάδας έρχεται από τη μακρινή Χιλ, έχει τίτλο «Πολύ αργά για να πεθάνουν νέοι» κι είναι πριμοδοτημένη με το βραβείο σκηνοθεσίας από το περσινό φεστιβάλ του Λοκάρνο.
Στις επανεκδόσεις της βδομάδας το γουέστερν «Μονομαχία στον κόκκινο ήλιο» του Τέρενς Γιανγκ από το 1972 φέρνει στα τοπία της Ανδαλουσίας όπου έγιναν τα γυρίσματα ένα ετερόκλητο αλλά θεαματικό καστ (Αλέν Ντελόν, Τσαρλς Μπρόνσον, Ούρσουλα Άντρες, Τοσίρο Μιφούνε) που αν μη τι άλλο καθηλώνει τον φακό. Το «Καρουζέλ» του Ζολτάν Φαμπρί γυρίστηκε το 1956 και θεωρείται από αρκετούς κριτικούς ως το κορυφαίο του ουγγρικού κινηματογράφου, ενώ ο «Ήρεμος Ντον» του Μιχαίλ Σολόκοφ θεωρείται από τα κορυφαία αντιπολεμικά δράματα του σοβιετικού κινηματογράφου.