MARKET NEWS
Back to school με τη φθινοπωρινή συλλογή Tommy Hilfiger Kids 2019
Η συλλογή είναι εμπνευσμένη από μια «συνειδητή σύγκρουση» της λειτουργικότητας με την κληρονομιά.

Monopoli Team
27.08.2019
Στο λανσάρισμά της τα αρχεία του brand επανεξετάζονται, εκμοντερνίζοντας τα iconic στιλ όπως το varsity sweater με το colorblocking, τα παιχνιδιάρικα stripes και τα αστέρια. Οι ουδέτεροι τόνοι και η κόκκινη, λευκή και μπλε χρωματική παλέτα του brand αναβαθμίζονται με ζωηρό κίτρινο.

Η καμπάνια γυρίστηκε από τον Chad Moore και ενσαρκώνει τα παιδιά που συνομιλούν με τους φίλους τους σε ένα κλασικό κίτρινο σχολικό λεωφορείο, ανακαλύπτοντας την ύπαιθρο κατά τη διάρκεια μίας εκδρομής και εξερευνώντας τη δημιουργικότητα και την αυτοέκφραση στα μουσεία.
Classic American Cool με ένα παιχνιδιάρικο twist
Άνετα knits με γραφικά εμπνευσμένα από το gaming και μοτίβα με αστέρια και γραμμές δίνουν ένα cool twist στα T-shirts και στα φορέματα.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
O Θοδωρής Αθερίδης μας καλεί να αναζητήσουμε τον δικό μας «Λόγο ύπαρξης»
Πολύκαρπος Πολυκάρπου: Το Θέατρο Νέας Ιωνίας απόπνεε την αίσθηση του καινούργιου
(Early) Pancake Day: Δοκιμάσαμε τα πιο νόστιμα pancakes – και τα προτείνουμε
Life and Other Problems: Ένα ντοκιμαντέρ για τη ζωή, τον θάνατο και ό,τι ενδιάμεσο υπάρχει
Family Weekend: 10 προτάσεις δημιουργικής διασκέδασης με τα παιδιά
Home Cinema: 5 ταινίες που θα δούμε αυτό το Σαββατοκύριακο στην TV
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Η ατζέντα του Σαββατοκύριακου 22 & 23 Φεβρουαρίου 2025
Free City: Τι κάνουμε δωρεάν στην πόλη αυτό το ΣΚ;
Η διόρθωση ΙΙ: Το έργο του βραβευμένου χορευτή-χορογράφου Κωνσταντίνου Παπανικολάου στο Vetrinas5
Ίδρυμα Γουλανδρή: Η τέχνη συναντά την ενσυνειδητότητα του τάι τσι τσουάν σε νέα βιωματική δράση