Activate: Κίνημα Global Citizen – Μια σειρά ντοκιμαντέρ για τα μεγαλύτερα προβλήματα του πλανήτη
Η Procter & Gamble, το National Geographic και το Global Citizen, παρουσιάζουν τη νέα σειρά-ντοκιμαντέρ 6 επεισοδίων «Activate: Κίνημα Global Citizen», σε συμπαραγωγή Global Citizen και Radical Media.
Η νέα σειρά έχει κεντρικό άξονα τα παγκόσμια ζητήματα που αφορούν την ακραία φτώχεια, την ανισότητα και τη βιωσιμότητα και στόχο να κινητοποιήσει τους πολίτες του κόσμου για την επίτευξη ουσιαστικών και δομικών αλλαγών. Η σειρά θα προβληθεί σε 172 χώρες και 43 γλώσσες. Στην Ελλάδα κάνει πρεμιέρα το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου στις 20:10 στο National Geographic (διαθέσιμο στην Ελλάδα μέσω Cosmote TV, Nova, Vodafone TV, Wind Vision).
Το κάθε επεισόδιο εμβαθύνει σε διαφορετικό ζήτημα που σχετίζεται με αιτίες που προκαλούν την ακραία φτώχεια. Αυτό το επιτυγχάνει ακολουθώντας βήμα-βήμα την παγκόσμια εκστρατεία της Global Citizen, μαζί με τους υποστηρικτές, τους ακτιβιστές και φυσικά μαζί με τους ανθρώπους των οποίων οι ζωές αλλάζουν προς το καλύτερο.
Σε κάθε επεισόδιο συμμετέχουν διεθνούς φήμης σταρ και ακτιβιστές όπως: Hugh Jackman, Priyanka Chopra Jonas, Becky G, Usher, Common, Rachel Brosnahan, Gayle King, Bonang Matheba, Pharrell Williams, Darren Criss και Uzo Aduba σε ένα διαφορετικό ρόλο από εκείνο που τους έχουμε συνηθίσει.
- «ACTIVATE: Εξάλειψη της Φτώχειας»
- «ACTIVATE: Το τέλος της Χρηματικής Εγγύησης»
- «ACTIVATE: Δικαίωμα στην Εκπαίδευση»
- «ACTIVATE: Εκπαίδευση Κοριτσιών»
- «ACTIVATE: Τέλος Ρύπανσης από Πλαστικό»
- «ACTIVATE: Καθαρό Πόσιμο Νερό»
Μέσα από τα μάτια των ακτιβιστών Uzo Aduba, Rachel Brosnahan, Hugh Jackman, Gayle King, Usher, Pharrell Williams και μέσα από τη ματιά του National Geographic, οι τηλεθεατές θα ακούσουν τις ιστορίες, θα γνωρίσουν τους ανθρώπους και θα γίνουν οι ίδιοι μάρτυρες της δουλειάς που γίνεται ενάντια στην ακραία φτώχεια, με απώτερο σκοπό να εμπνεύσει ένα μεγαλύτερο κίνημα ενδιαφέροντος.
Το «Activate: Κίνημα Global Citizen» είναι αποτέλεσμα της κοινής δέσμευσης του National Geographic, της P&G και του Global Citizen να αξιοποιήσουν την εμβέλειά τους και τη συλλογική τους επιρροή στο κοινό στο οποίο απευθύνονται, ώστε να εμπνεύσουν μια διεθνή κοινότητα ανθρώπων να αναλάβουν δράση.
Η Global Citizen εργάζεται πάνω από 10 χρόνια, με τη συμμετοχή των πολιτών, για την εξάλειψη της ακραίας φτώχειας κινητοποιώντας επιχειρήσεις, οργανισμούς και κυβερνήσεις να προχωρήσουν σε αλλαγές που θα έχουν πραγματικό αντίκτυπο, σε όλον τον κόσμο.
Η P&G μέσα από τις εμβληματικές της μάρκες και την κινητοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της, αναδεικνύει σημαντικά ζητήματα όπως είναι η εκπαίδευση των κοριτσιών, η παροχή καθαρού πόσιμου νερού σε τοπικές κοινότητες, η ανακούφιση από φυσικές καταστροφές και έμπρακτα συμβάλλει στην αντιμετώπιση των προκλήσεων αυτών.
Το National Geographic, για περισσότερα από 130 χρόνια χρησιμοποιεί τη δύναμη της εικόνας και της αφήγησης, ώστε μέσα από συναρπαστικές ιστορίες να βοηθήσει το κοινό να κατανοήσει τον πλανήτη αλλά και το ρόλο του σε αυτόν.