Επικίνδυνες μαγειρικές, του Ανδρέα Στάικου, στο θέατρο Αλκμήνη
Η θεατρική παράσταση «Επικίνδυνες μαγειρικές», επιστρέφει για 2η χρονιά, στο θέατρο Αλκμήνη, σε σκηνοθεσία Κερασίας Σαμαρά
Οι Επικίνδυνες μαγειρικές είναι η θεατρική εκδοχή του ομότιτλου μυθιστορήματος του Ανδρέα Στάικου που έχει μεταφραστεί σε 34 γλώσσες, έχει ανέβει στην Comédie–Française στο Παρίσι, καθώς και σε πολλά άλλα θέατρα του κόσμου και έχει μεταφερθεί με επιτυχία στον κινηματογράφο.
Λίγα λόγια για το έργοΔύο νέοι άνδρες (Ζαχαρίας Ρόχας, Άρης Παπαδημητρίου) ανακαλύπτουν τυχαία ότι έχουν την ίδια ερωμένη, (Κερασία Σαμαρά), μία λαίμαργη, αδηφάγα, σαγηνευτική γυναίκα-αράχνη που, ασκώντας επάνω τους μια ακαταμάχητη έλξη, τους πλέκει βίαια στον ιστό της. Οι δύο ήρωες αρχίζουν να την διεκδικούν, ο καθένας τους μόνο για τον εαυτό του, με όπλο την μαγειρική τους δεινότητα. Τους κατευθύνει σ’ αυτό ένας μυστηριώδης υποκινητής (Κωνσταντίνος Τζούμας) ο οποίος κινεί τα νήματα της μαγειρικής σύγκρουσης των αντεραστών και φαίνεται να έχει δικούς του λόγους που τον εμπλέκουν σ’ αυτήν την ερωτική διαμάχη. Συνταγές και γεύσεις ζωντανεύουν, παρασύρουν στην απόλαυση και παίζουν κρίσιμο ρόλο σ’ αυτήν την λαχταριστή ιστορία αποπλάνησης και απενοχοποίησης των αισθήσεων.
Κερασία Σαμαρά: Η παράστασή μας χαρακτηρίζεται από την ατμόσφαιρα και την αισθητική των noir comics. Η αδηφάγα Νανά είναι ένα σύμβολο κυριαρχίας, είναι κάτι πέρα από μια απροσδόκητη γυναικεία παρουσία. Είναι η προσωπική μας χίμαιρα, το ιδανικό που όλοι μας αναζητάμε με πάθος, για να του παραδώσουμε άνευ όρων την ελευθερία μας.
Ανδρέας Στάικος: Tο Θέατρο και η Μαγειρική είναι τέχνες της γενναιοδωρίας, απευθύνονται άμεσα στους άλλους και υμνούν και οι δύο το εφήμερο των πραγμάτων. Η προετοιμασία τους έχει μακρά και επίπονη διάρκεια και η απόλαυση που προσφέρουν διαρκεί πολύ λίγο. Η ερωτική σχέση κρατά όσο οι διακοπές, όσο ένα όνειρο, όσο ένα ηλιοβασίλεμα, όσο ένα θεσπέσιο έδεσμα. Οι στιγμές, η κάθε στιγμή ενός έρωτα, η κάθε μπουκιά ενός εδέσματος, είναι μοναδικές και ανεπανάληπτες. Απαιτούν την πλήρη συμμετοχή μας, την πλήρη αιχμαλωσία μας στην απόλαυση.