Το ενήλικο sci-fi «Ad Astra» του Τζέιμς Γκρέι είναι η κατάλληλη ευκαιρία για τον Μπραντ Πιτ να πλάσει ένα μελαγχολικό ήρωα δοσμένο ολοκληρωτικά στο καθήκον και την αυτοθυσία. Με αφορμή την απώλεια του πατέρα του, ο ήρωας επιχειρεί ένα τολμηρό ταξίδι προς τα εμπρός, με έντονο φιλοσοφικό χαρακτήρα – κυριολεκτικά μια άλλη Οδύσσεια του Διαστήματος- που τελικά θα τον οδηγήσει στο παρελθόν και την προσωπική λύτρωση.
Διαβάστε κριτική και δείτε πού παίζεται
Το γαλλικό «Τελευταίο μάθημα» του Σεμπαστιάν Μαρνιέ είναι ένα καλοφτιαγμένο ψυχολογικό θρίλερ με πολιτικό χαρακτήρα, που αφορά στις τεταμένες σχέσεις ενός καθηγητή με τους ευφυείς μαθητές του και ένα πιασάρικο φινάλε που μοιραία διχάζει τους θεατές.
Διαβάστε κριτική και δείτε πού παίζεται
Σε αντίθετο κλίμα ο «Φιλοξενούμενος» του Ιταλού Ντούτσιο Κιαρίνι (η δεύτερη μόλις ταινία του) είναι μια ένδειξη για το πως θα ήταν το σινεμά του Γούντι Άλεν αν ο διάσημος διοπτροφόρος δημιουργός γεννιόταν στην Ιταλία: νευρώσεις κυρίως σεξουαλικές, οικογενειακές εξαρτήσεις, συναισθηματικές και επαγγελματικές ανασφάλειες.
Διαβάστε κριτική και δείτε πού παίζεται
Σε σχετικά ανάλογο κλίμα – αν και με μεγαλύτερη έφεση στο χάος που κρύβεται πίσω από την καθημερινότητα- το πολωνικό «Κρίση Πανικού» του Πάβελ Μασλόνα περιγράφει τις σπονδυλωτές ιστορίες 6 συνηθισμένων ανθρώπων, θυμίζοντας κάτι από «Ιστορίες για αγρίους».
Διαβάστε κριτική και δείτε πού παίζεται
Το ινδικό «Τραγούδι των σκορπιών» του Ανούπ Σινγκ με τους Γκολσιφτέ Φαραχανί και Ιρφάν Καν είναι ένα λαϊκό παραμύθι για το δηλητήριο των σκορπιών και του έρωτα.
Διαβάστε κριτική και δείτε πού παίζεται
Τέλος η «Καρδερίνα» του Τζον Κρόουλι αποτελεί τη διασκευή του μπεστ σέλερ της Ντόνα, ενώ η «Διαφυγή» είναι ένα σπλάτερ με πρωταγωνιστές κάποιους αλιγάτορες στη Φλόριντα.
Διαβάστε κριτική και δείτε πού παίζεται