Καρό Νίντζα (με υπότιτλους)
Μεγάλη εμπορική επιτυχία στη Δανία για ένα animation με μεγάλη νίντζα παιδική ψυχή!
Υπόθεση
Μία στοιχειωμένη κούκλα Νίντζα συνεργάζεται με τον Άλεξ για να πάρει εκδίκηση για τον χαμό ενός φτωχού παιδιού. Ο Καρό Νίντζα βοηθάει τον Άλεξ να αντιμετωπίσει τον τραμπούκο του σχολείου και να κατακτήσει το κορίτσι των ονείρων του, ενώ ο Άλεξ του μαθαίνει ότι μία εκδίκηση δεν είναι καλύτερη από ένα έγκλημα.
Εμπρός στο δρόμο που άνοιξε το Toy Story
O δημιουργός του φιλμ Άντερς Μάθεσεν αναφέρει γύρω από το πώς εμπνεύστηκε την ιστορία της ταινίας: “Η ιστορία της ταινίας προέκυψε εκτονώνοντας λίγη επιθετικότητα από μέσα μου 10 χρόνια πριν, όταν σχεδίασα έναν μικρό Νίντζα, που για κάποιον άγνωστο λόγο έτυχε να είναι καρό. Ανάρτησα το σχέδιο μου στο διαδίκτυο και πολλοί αντέδρασαν θετικά στον μικρό, θυμωμένο χαρακτήρα που καμουφλαριζόταν σε όλες τις καρό επιφάνειες. Ήθελα για καιρό να κάνω μία καινούρια ταινία κινουμένων σχεδίων και ξαφνικά μου φάνηκε ότι έπρεπε να ζωντανέψω τον Καρό Νίντζα. Η φιλοδοξία μου ήταν να κάνω μια ταινία που μπορεί να τη δει όλη η οικογένεια, χωρίς να είναι πολύ παιδική.
Έχει επίπεδα που μπορούν να απολαύσουν μικροί και μεγάλοι.H ταινία αξιοποιεί μεθόδους και αφηγηματικό στυλ από κλασικές ιαπωνικές ταινίες. Πράγματα όπως καταιγίδες, ένα αέτωμα λουσμένο στο σεληνόφως, άνθη μηλιάς. Τα κινούμενα σχέδια δεν θυμίζουν καρικατούρες και το ύφος είναι ρεαλιστικό, τονίζοντας τη δράση. Με άλλα λόγια, η ταινία δεν έχει φιγουρατζίδικες σκηνές δράσης, όπως εκρήξεις, καταιγιστικά κυνηγητά και δράκους που βγάζουν φωτιές από το στόμα τους.
Είναι μια ταινία που υπερασπίζεται το καλό και έρχεται σε αντιπαράθεση με την τρέχουσα τάση που υποστηρίζει ότι ακόμα κι αν δεν κάνεις κάτι κακό, θα το κάνει κάποιος άλλος. Στην ταινία είναι εντάξει να γιουχάρεις τους κακούς και δεν υπάρχει αμφιβολία ποιος είναι ο καλός και ποιος ο κακός. Η ταινία μας εμπνέει να πιστεύουμε στον εαυτό μας, να ελπίζουμε ότι το καλό θα κερδίσει και να μην το βάζουμε κάτω ποτέ.Η μουσική της ταινίας είναι μία μείξη δυτικής hiphop/triphop και ιαπωνικής μουσικής. Φιλοδοξήσαμε να φτιάξουμε μία μουσική επένδυση με μπιτ και ακούσματα από μπαμπού πνευστά και ιαπωνικά κρουστά. Σκηνοθετούμε μαζί με τον Θορμπιόρν Κριστόφερσεν, ο οποίος με βοήθησε και στο σενάριο, ενώ έχει συνεισφέρει στην εικαστική έκφραση του”.