Τον περασμένο Μάιο ο Αλμοδόβαρ βρέθηκε στις Κάνες με την 21η και ξεκάθαρα πιο αυτοβιογραφική ταινία του καθώς ο ήρωας του έργου δεν είναι ένας διάσημος σκηνοθέτης σε κρίση αλλά ακόμη και φυσιογνωμικά είναι φτυστός ο σκηνοθέτης! Έχει το ίδιο κατσαρό μαλλί, φοράει τα αγαπημένα παρδαλά ρούχα κι επιπλέον ζει κι αναπνέει στο πραγματικό πολύχρωμο μαδριλένικο σπίτι του Αλμοδόβαρ που μοιάζει σαν σκηνικό κάποιας ταινίας του. Το «Πόνος και δόξα» τελικά έφυγε από την Κρουαζέτ χωρίς να αποκτήσει τον Χρυσό Φοίνικα (βραβείο που λείπει από το παλμαρέ του Αλμοδόβαρ) καθώς έπεσε πάνω στα φοβερά και τρομερά «Παράσιτα» αλλά ο Μπαντέρας κέρδισε το δικό του βραβείο ερμηνείας υποδυόμενος το σκηνοθέτη του φιλμ, δηλαδή τον Αλμοδοβάρ!
Κριτική και αίθουσες προβολής
Μια ταινία που πραγματικά με έκανε να γελάσω με το έξυπνο και δηκτικό χιούμορ της πάνω σε μια σκληρή πραγματικότητα όπως είναι ο πόλεμος ισραηλινών και παλαιστινίων είναι το «Σενάριο που άναψε φωτιές». Το θέμα της ταινίας αφορά σε μια τηλεοπτική σαπουνόπερα που παρακολουθούν μανιωδώς στα Κατεχόμενα τόσο οι μεν όσο και οι δε, σε βαθμό που όταν ένας συντελεστής της παραγωγής περνά από έλεγχο των ισραηλινών το σενάριο της σειράς αποκτά νέες παραμέτρους καθώς ένας ισραηλινός στρατιωτικός έχει άποψη στο πως πρέπει να λειτουργήσουν από δω και πέρα οι πρωταγωνιστές του σίριαλ!
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το θεαματικό «Εξολοθρευτής: Σκοτεινό πεπρωμένο» του Τιμ Μίλερ («Deadpool 2») φέρνει τον περίφημο sci-fi μύθο των 80ς στη νέα εποχή αναπαράγοντας το κεντρικό point- ένα ανδροειδές φτάνει από το μέλλον με σκοπό να εξοντώσει μια γυναίκα που θα γίνει αρχηγός των ανθρώπων στο πόλεμο κατά των μηχανών- αλλά προσφέροντας την ικανοποίηση να βλέπουμε τον χαρακτήρα του Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ να αποκτά εκτός από ανθρώπινη συνείδηση και άποψη για το μέλλον (κατά 75% η ανθρωπότητα θα πέσει στην βαρβαρότητα, λέει κάποια στιγμή) πριν κλείσει οριστικά τις διαφορές του με την Σάρα Κόνορ αλλά και το δικό του παρελθόν. Θεωρητικά ο παλιός «Εξολοθρευτής» βάζει εδώ τελεία- όπως λέει κι ο Άρνι «αυτή τη φορά δεν θα επιστρέψω»- αλλά αν όλα πάνε καλά στα ταμεία μην αποκλείσετε το ενδεχόμενο να ξεκινήσει μια νέα τριλογία.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το τρυφερό και απαιτητικό – γυρισμένο χωρίς τη χρήση ψηφιακών εφέ- «Το κορίτσι και το λιοντάρι» του Γάλλου Ζιλ ντε Μεστρ είναι βασισμένο σε μια πραγματική ιστορία που αφορά όπως δηλώνει κι ο τίτλος την φιλία ενός κοριτσιού με ένα λιοντάρι και πήρε τρία χρόνια γυρισμάτων μέχρι να ολοκληρωθεί.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το «Καρό Νίντζα» είναι μια ταινία που υπερασπίζεται το καλό και έρχεται σε αντιπαράθεση με την τρέχουσα τάση που υποστηρίζει ότι ακόμα κι αν δεν κάνεις κάτι κακό, θα το κάνει κάποιος άλλος.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Ορεινές συμφωνίες
Το animation της βδομάδας είναι το δανέζικο «Καρό Νίντζα» που έσκισε στη χώρα του, ενώ οι «Ορεινές συμφωνίες» είναι ένα ντοκιμαντέρ για τον πολιτικό Κωνσταντίνο Μητσοτάκη.
Κριτική και αίθουσες προβολής