Με την αίγλη του βαρυσήμαντου βραβείου της κριτικής επιτροπής στο φετινό φεστιβάλ των Κανών έρχονται οι «Άθλιοι», πρώτη ταινία ενός νέου γάλλου σκηνοθέτη ονόματι Λαντζ Λι. Θέμα της μια κοινωνική εξέγερση που ξεσπά σε εργατικό προάστιο στο Παρίσι «για ασήμαντη αφορμή». Σκληρό και εκθαμβωτικό σαν ακατέργαστο διαμάντι, το φιλμ του Λι προσφέρει ένα αψεγάδιαστο πορτρέτο της σύγχρονης γαλλικής κοινωνίας στα πέριξ του Παρισίου με έντονο πολιτικό στίγμα.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το φιλμ του Τζέιμς Μάνγκολντ «Κόντρα σε όλα» λογικά θα αφορούσε μόνο στους λάτρεις των γκαζιών του μηχανοκίνητου αθλήματος αλλά χάρη στην ιστορική αλήθεια, το καλοδουλεμένο σενάριο (που ευτυχώς στρέφεται στα γεγονότα που προηγήθηκαν της θρυλικής κούρσας στο Λε Μαν του 1966) και την παρουσία δύο μεγάλων ηθοποιών – οι Ματ Ντέιμον και Κρίστιαν Μπέιλ σε μεγάλα κέφια- καταφέρνει να μας γοητεύσει.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Καλύτερο των προσδοκιών είναι το οικογενειακό μελόδραμα «Χωρίς οικογένεια» που βασίζεται στο κλασικό ομότιτλο μυθιστόρημα του Έκτορα Μαλό.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Με εμφανές πρόβλημα σε επίπεδο σεναρίου εμφανίζεται η «Ευτυχισμένη γυναίκα» του Ντομινίκ Σάβατζ που θέλει να σκιτσάρει με όρους υπαρξιακού δραματοθρίλερ το πορτρέτο μιας παγιδευμένης στις μικροαστικές της συνήθειες παντρεμένης γυναίκας αλλά το μόνο που μας μένει από το φιλμ είναι η φιλότιμη ερμηνεία της Τζέμα Άρτερτον.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Απλώς συμπαθητική η χριστουγεννιάτικη ρομαντική κομεντί «Last Christmas» ποντάρει στην ατμόσφαιρα του στολισμένου, λαμπερού Λονδίνου και φυσικά στην παρουσία της Εμίλια Κλαρκ. Όμως ούτε ο σκηνοθέτης Πολ Φέιγκ διαθέτει τον οίστρο ενός Ρίτσαρντ Κέρτις, ούτε η σεναριογράφος εδώ Έμα Τόμσον μπορεί να αντιγράψει την κωμικοτραγική ευφυία του Νικ Χόρνμπι.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το μενού των νέων ταινιών συμπληρώνεται από την ταινία κομπίνας του Μπιλ Κόντον «Ένας καλός ψεύτης» με τους Ίαν Μακ Κέλεν και Έλεν Μίρεν στους βασικούς ρόλους.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Παιδικό φιλμ με πρωταγωνιστή ένα σκυλάκι που γίνεται μοναδικός κληρονόμος μιας τεράστιας περιουσίας.
Κριτική και αίθουσες προβολής