ΔΡΑΜΑ
Κλέφτης ή η πραγματικότητα
Το Δίχτυ–Ζάρια–Βούληση. «Κλέβει η πραγματικότητα τα όνειρά σου, κι εσύ την κλέβεις για να ονειρευτείς. Κλέβει η πραγματικότητα τη ζωή σου, κι εσύ την κλέβεις για να ζήσεις». Η πολλαπλότητα της πραγματικότητας και η συνείδηση της θνητότητας. Μία τριπλή ερμηνεία της πραγματικότητας. Τρεις εκδοχές, τρεις χαρακτήρες παγιδευμένοι σε παράλληλα σύμπαντα.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 83'

Monopoli Team
19.11.2019
A
A
Το Δίχτυ–Ζάρια–Βούληση. «Κλέβει η πραγματικότητα τα όνειρά σου, κι εσύ την κλέβεις για να ονειρευτείς. Κλέβει η πραγματικότητα τη ζωή σου, κι εσύ την κλέβεις για να ζήσεις». Η πολλαπλότητα της πραγματικότητας και η συνείδηση της θνητότητας. Μία τριπλή ερμηνεία της πραγματικότητας. Τρεις εκδοχές, τρεις χαρακτήρες παγιδευμένοι σε παράλληλα σύμπαντα.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σκηνοθεσία: Αντουανέτα Αγγελίδη
Σενάριο: Αντουανέτα Αγγελίδη, Ρέα Γουάλντεν
Παίζουν: Σωτήρης Δημητρίου, Δέσποινα Χατζηπαυλίδου, Εύρη Σοφρωνιάδου, Παρθενόπη Μπουζούρη, Μαρία Γεωργακάκου, Άγγελος Αντωνόπουλος, Νίκος Παντελίδης, Σταυρούλα Κουναδέα, Άντζελα Μπρούσκου, Φίλιππος Ιντζές, Γιάννα Καφέ, Κατερίνα Καραγιάννη, Ρούλα Γιαννουλάτου, Χάρης Αγγέλου
Διάρκεια: 83'
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Hot or Not #158: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
Για τον Μίλτο Παύλου, το νόημα κρύβεται στη σύνδεση με τους ανθρώπους – απέναντι στο μίσος και τη μισανθρωπία
Η Τάμτα, στο show της Balenciaga, στην εβδομάδα μόδας στο Παρίσι
«Μαμά στα κρυφά»: Η γεύση που πήραμε από τα πρώτα επεισόδια της νέας ρομαντικής κομεντί της ΕΡΤ
Αυτό το Σαββατοκύριακο πάμε Πειραιά – 5 must visit μαγαζιά για όλες τις ώρες
Family Weekend: 10 προτάσεις δημιουργικής διασκέδασης με τα παιδιά
Home Cinema: 5 ταινίες που αξίζει να δούμε στην τηλεόραση αυτό το ΣΚ
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Η ατζέντα του Σαββατοκύριακου 15-16 Μαρτίου 2025
Free City: Τι κάνουμε δωρεάν στην πόλη αυτό το ΣΚ;
Γιάννης Τσορτέκης: «Δεν κάνουμε ούτε εικονοποίηση, ούτε μίμηση του Στράτου Διονυσίου»