#minkrivesai: Μία καμπάνια για την απενοχοποίηση του ακνεϊκού δέρματος από τη Frezyderm
Μέσα από τη νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης, η Frezyderm καλεί κάθε ενδιαφερόμενο, που τον προβληματίζουν οι ατέλειες στο πρόσωπό του, να σταματήσει να κρύβεται και να αναδείξει τη μοναδικότητά του.
Το πιο ωραίο «φίλτρο» για τις φωτογραφίες σου… είναι η φροντίδα και η αποδοχή του προσώπου σου. Η Frezyderm, η ελληνική εταιρεία που άλλαξε τα δεδομένα στον τομέα της φροντίδας του δέρματος και της ομορφιάς, αποδεικνύει έμπρακτα την παραπάνω φράση μέσα από την καμπάνια #minkrivesai.
Με στόχο την ευαισθητοποίηση απέναντι στα συμπτώματα της ακμής και με βασικό όχημα την εναλλακτική σειρά περιποίησης για το λιπαρό με τάση ακμής δέρμα ac-norm, η Frezyderm καλεί κάθε ενδιαφερόμενο που τον προβληματίζουν οι ατέλειες στο πρόσωπό του να σταματήσει να κρύβεται και να αναδείξει τη μοναδικότητά του!
Θέλοντας να προάγει το μήνυμα «δεν έχεις τίποτα να κρύψεις», η Frezyderm συνεργάστηκε με έξι αναγνωρίσιμα πρόσωπα ως πρεσβευτές της κεντρικής ιδέας της καμπάνιας. Ευγενία Σαμαρά, Κλέλια Ανδριολάτου, Εύη Δαέλη, Φωτεινή Αριστακεσυάν, Μαρία Παπαγεωργίου και Γιώργος Βαγιάτας, έξι επαγγελματίες με διαφορετικές προσωπικότητες και με το δικό του ξεχωριστό κοινό ο καθένας, αποδέχτηκαν το κάλεσμα της Frezyderm, προκειμένου να διαδώσουν το πιο ηχηρό μήνυμα: #minkrivesai.
Επισκέψου το minkrivesai.frezyderm.gr, ανακάλυψε όλα τα μυστικά για την περιποίηση του λιπαρού με τάση ακμής δέρματος και απάντησε στο quiz, για να κερδίσεις μοναδικά δώρα από τη σειρά ac-norm (ισχύει έως 30/11/2019).