Έκθεση φωτογραφίας του Πάνου Κοκκινιά στην Ελληνογερμανική Αγωγή
Η επόμενη έκθεση που θα φιλοξενήσει το σχολείο είναι του διεθνώς καταξιωμένου φωτογράφου Πάνου Κοκκινιά. Την έκθεση επιμελείται η Ιστορικός Τέχνης, Αθηνά Σχινά.
Η Ελληνογερμανική Αγωγή αγαπά την τέχνη και αυτό φαίνεται όχι μόνο από τη διδασκαλία του μαθήματος των καλλιτεχνικών αλλά και στη συχνή συνύπαρξη των μαθητών της με σημαντικές εικαστικές δημιουργίες. Πραγματοποιούνται στο σχολείο πολλές ατομικές ή ομαδικές εκθέσεις, έτσι ώστε να γίνεται μια εξ απαλών ονύχων εξοικείωση των παιδιών με την έμπνευση, τη δημιουργία και την πνευματικότητα της τέχνης.
Η επόμενη έκθεση που θα φιλοξενήσει το σχολείο είναι του διεθνώς καταξιωμένου φωτογράφου Πάνου Κοκκινιά. Τα εγκαίνια είναι την Τετάρτη 15 Ιανουαρίου, στις 8 μ.μ. στις εγκαταστάσεις του σχολείου στην Παλλήνη.
Θα περιλαμβάνει 17 φωτογραφικά έργα του από την εικοσαετία 1998 μέχρι σήμερα που προέρχονται από τις πιο χαρακτηριστικές ενότητες της δουλειάς του.
Πάνος ΚοκκινιάςΟ Πάνος Κοκκινιάς πρωταρχικά παρατηρεί από πολλές οπτικές γωνίες και πάντα με σκέψη, επιλέγοντας κατόπιν προσεκτικά τα πλάνα του, τα οποία προέρχονται από εσωτερικούς κι εξωτερικούς χώρους της φύσης και της καθημερινής ζωής. Τον ενδιαφέρει ο σύγχρονος άνθρωπος, όπως αποτυπώνεται μέσα από τον θεατό και ταυτοχρόνως τον αθέατό του κόσμο. Δεν έλκει την προσοχή του αυτή καθεαυτή η πραγματικότητα, όσο γοητευτική ως «τοπίο» κι αν είναι, ούτε ναρκισσεύεται με τον φακό του.
Αντίθετα, ως εικαστικός δημιουργός «σκηνοθετεί» και «σεναριακά» διαμορφώνει εκείνος μια δική του, ουμανιστική κατά βάση, πραγματικότητα. Μια πραγματικότητα πολυδιάστατη και στη φύση της αντιφατική, που αφήνει να διαφαίνεται ο διάλογος συνείδησης κι ασυνειδήτου, προσδοκιών και διαψεύσεων, προθέσεων και ματαιώσεων.
Οι φωτογραφίες του Πάνου Κοκκινιά δημιουργούν ερωτήματα στον θεατή για το περιβάλλον του και τη ζωή, θέτοντας επί τάπητος το ζήτημα των αποστάσεων και των μεταλλαγών, του χρόνου και του φωτός, του τόπου και των αντανακλάσεων ή των συνειρμών που αναφύονται μαζί με τις ψευδαισθήσεις τους. Στην ουσία πρόκειται για ψυχοσυναισθηματικές συνθήκες που περιλαμβάνουν ακόμη και νύξεις οδυνηρών σαρκασμών οι οποίοι εντέλει ορίζουν πολλά από τα γνωρίσματα της υπαρξιακής μας μοναξιάς.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Από τον Μαγκρίτ έως τον Βαν Γκογκ: Αυτά είναι τα δέκα ακριβότερα έργα τέχνης που πουλήθηκαν σε δημοπρασίες το 2024
- Last Christmas Soul- Μέχρι να βγει η ψυχή σου: Μια σουρεαλιστική- χριστουγεννιάτικη κωμωδία στο Θέατρο της Ημέρας
- Πρεμιέρες: Η Νικόλ Κίντμαν γίνεται «Babygirl» στον πιο τολμηρό ρόλο της καριέρας της