
Monopoli Team
04.03.2020
A
A
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Brigham Young της Γιούτα, με επικεφαλής τον Τομ Ρόμπινσον, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο διεθνές περιοδικό για θέματα κοινωνικής δικτύωσης «International Journal of Virtual Communities and Social Networking», ζήτησαν από χιλιάδες χρήστες του Facebook να εξηγήσουν γιατί το χρησιμοποιούν και τι θέλουν να πετύχουν.
Με βάση τις απαντήσεις τους, προέκυψαν οι εξής τέσσερις μεγάλες κατηγορίες χρηστών: οι «οικοδόμοι» σχέσεων, οι «προπαγανδιστές», οι αυτοδιαφημιζόμενοι και οι «ματάκηδες».
Διαβάστε περισσότερα στο Penna.gr
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Φαντάσματα: Ένα αφιέρωμα στον Αόρατο Κόσμο του Ελληνικού Κινηματογράφου
«Ω γλυκύ μου έαρ» ερμήνευσε η Γλυκερία και μάγεψε το Παλλάς
Πάσχα στην Αθήνα; 5 εστιατόρια για να “αποδράσεις” ακόμα κι αν είσαι στην πόλη
Ώρα για binge-watching: 5 νέες σειρές που αξίζει να δεις
Home Cinema: Ποιες ταινίες θα δούμε το Μ. Σάββατο και την Κυριακή του Πάσχα στην τηλεόραση
Το πασχαλινό σοκολατένιο αυγό και η ιστορία του
Πασχαλινό αρνί: Συνταγές για την καλύτερη μαρινάδα από 4 κορυφαίους chef
Πάσχα στην πόλη: 5 εκκλησίες της Αθήνας με κατανυκτική ατμόσφαιρα για τον Επιτάφιο και την Ανάσταση
Τα πιο όμορφα σοκολατένια πασχαλινά αυγά και πού θα τα βρεις
Τι μας συμβουλεύει για το πασχαλινό τραπέζι ο καθηγητής Καρδιολογίας