Monopoli Team
04.03.2020
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Brigham Young της Γιούτα, με επικεφαλής τον Τομ Ρόμπινσον, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο διεθνές περιοδικό για θέματα κοινωνικής δικτύωσης «International Journal of Virtual Communities and Social Networking», ζήτησαν από χιλιάδες χρήστες του Facebook να εξηγήσουν γιατί το χρησιμοποιούν και τι θέλουν να πετύχουν.
Με βάση τις απαντήσεις τους, προέκυψαν οι εξής τέσσερις μεγάλες κατηγορίες χρηστών: οι «οικοδόμοι» σχέσεων, οι «προπαγανδιστές», οι αυτοδιαφημιζόμενοι και οι «ματάκηδες».
Διαβάστε περισσότερα στο Penna.gr
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Road trip στη Λίμνη Πλαστήρα: Οι στάσεις που αξίζει να κάνετε
MEGA: Η Μαρίνα Σάττι καλεσμένη στην “Μεγάλη Εικόνα”
Το Onassis Culture γιόρτασε το ελληνικό σινεμά στο 65ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
Vamvakou Santa School: Χριστούγεννα με εκπλήξεις και διασκεδαστικές εμπειρίες για όλη την οικογένεια
Miles Davis Tribute: Το Athens Connection Quartet στο Jazzét
Υποψήφιος για Grammy ο Λεωνίδας Καβάκος
Glam γόβες για τα χριστουγεννιάτικα πάρτι της σεζόν – 6 κομμάτια
Η Βιολέτα Ίκαρη έρχεται με «καινούρια σοδειά» στον Σταυρό του Νότου Plus
H Bluegr Hotels & Resorts ανάμεσα στις “100 Best Companies to Work For in Europe”
«Μη γυρνάς και τ’ άλλο μάγουλο»: Οι Όναρ αφιερώνουν το νέο τους τραγούδι σε όλες τις κακοποιημένες ψυχές