
Monopoli Team
04.03.2020
A
A
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Brigham Young της Γιούτα, με επικεφαλής τον Τομ Ρόμπινσον, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο διεθνές περιοδικό για θέματα κοινωνικής δικτύωσης «International Journal of Virtual Communities and Social Networking», ζήτησαν από χιλιάδες χρήστες του Facebook να εξηγήσουν γιατί το χρησιμοποιούν και τι θέλουν να πετύχουν.
Με βάση τις απαντήσεις τους, προέκυψαν οι εξής τέσσερις μεγάλες κατηγορίες χρηστών: οι «οικοδόμοι» σχέσεων, οι «προπαγανδιστές», οι αυτοδιαφημιζόμενοι και οι «ματάκηδες».
Διαβάστε περισσότερα στο Penna.gr
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Hot or Not #158: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
Για τον Μίλτο Παύλου, το νόημα κρύβεται στη σύνδεση με τους ανθρώπους – απέναντι στο μίσος και τη μισανθρωπία
Η Τάμτα, στο show της Balenciaga, στην εβδομάδα μόδας στο Παρίσι
«Μαμά στα κρυφά»: Η γεύση που πήραμε από τα πρώτα επεισόδια της νέας ρομαντικής κομεντί της ΕΡΤ
Αυτό το Σαββατοκύριακο πάμε Πειραιά – 5 must visit μαγαζιά για όλες τις ώρες
Family Weekend: 10 προτάσεις δημιουργικής διασκέδασης με τα παιδιά
Home Cinema: 5 ταινίες που αξίζει να δούμε στην τηλεόραση αυτό το ΣΚ
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Η ατζέντα του Σαββατοκύριακου 15-16 Μαρτίου 2025
Free City: Τι κάνουμε δωρεάν στην πόλη αυτό το ΣΚ;
Γιάννης Τσορτέκης: «Δεν κάνουμε ούτε εικονοποίηση, ούτε μίμηση του Στράτου Διονυσίου»