![](https://www.monopoli.gr/wp-content/uploads/2020/03/fyli-1024x683.jpg)
Monopoli Team
04.03.2020
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Brigham Young της Γιούτα, με επικεφαλής τον Τομ Ρόμπινσον, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο διεθνές περιοδικό για θέματα κοινωνικής δικτύωσης «International Journal of Virtual Communities and Social Networking», ζήτησαν από χιλιάδες χρήστες του Facebook να εξηγήσουν γιατί το χρησιμοποιούν και τι θέλουν να πετύχουν.
Με βάση τις απαντήσεις τους, προέκυψαν οι εξής τέσσερις μεγάλες κατηγορίες χρηστών: οι «οικοδόμοι» σχέσεων, οι «προπαγανδιστές», οι αυτοδιαφημιζόμενοι και οι «ματάκηδες».
Διαβάστε περισσότερα στο Penna.gr
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Αντώνη Κυριακάκη, γιατί “φοβόμαστε” να μιλήσουμε για τη Μικρασιατική Εκστρατεία;
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Τι κάνουμε σήμερα, Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου
Εκπνέοντας τo στρες: Εύκολες ασκήσεις αναπνοής για παιδιά και εφήβους
Galentine’s day: Η ημέρα πριν τον Άγιο Βαλεντίνο έχει τη δική της γιορτή
Από έρωτα πεθαίνουν τα κλαριά: Ο Γιάννης Γλέζος στο Θέατρο Άλσος
Το Θέατρο Πορεία φέρνει στο σπίτι μας αγαπημένες θεατρικές παραστάσεις
Nolita: Μοναδική ιταλική all-day εμπειρία στο Νέο Ψυχικό
Παύλος Παυλίδης, Κ. Βήτα, Super Stereo στο Release Athens 2025
10 Urban Roof Restaurant-Bar: η παραδοσιακή κουζίνα στη γκουρμέ εκδοχή της
Σιγή, Φωνή, Αντήχηση: Ομαδική έκθεση στην Chili Art Gallery