Monopoli Team
04.03.2020
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Brigham Young της Γιούτα, με επικεφαλής τον Τομ Ρόμπινσον, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο διεθνές περιοδικό για θέματα κοινωνικής δικτύωσης «International Journal of Virtual Communities and Social Networking», ζήτησαν από χιλιάδες χρήστες του Facebook να εξηγήσουν γιατί το χρησιμοποιούν και τι θέλουν να πετύχουν.
Με βάση τις απαντήσεις τους, προέκυψαν οι εξής τέσσερις μεγάλες κατηγορίες χρηστών: οι «οικοδόμοι» σχέσεων, οι «προπαγανδιστές», οι αυτοδιαφημιζόμενοι και οι «ματάκηδες».
Διαβάστε περισσότερα στο Penna.gr
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Στέλλα και Μαρία Παπά: Η Τέχνη των δραστήριων δίδυμων εικαστικών
Τα burger spots που λατρέψαμε το 2024
Ελληνική μυθοπλασία: Οι “νικητές” και “ηττημένοι” της τηλεοπτικής σεζόν
Family Weekend: 8+1 προτάσεις δημιουργικής διασκέδασης με τα παιδιά
Home Cinema: 5 ταινίες που θα δούμε αυτό το ΣΚ στην τηλεόραση
Free City: 5 προτάσεις για δωρεάν διασκέδαση αυτό το ΣΚ
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Η ατζέντα του Σαββατοκύριακου 11-12 Ιανουαρίου 2025
Χαρακτικές περιπλανήσεις: Έκθεση του Γιάννη Στεφανάκι στην Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων
Κακές Ιδέες: Έρχεται η νέα σειρά των Διονύση Ατζαράκη – Θωμά Ζάμπρα
kioskrevolution, του Ηλία Παναγιωτακόπουλου στο Studio Μαυρομιχάλη