
Monopoli Team
04.03.2020
A
A
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Brigham Young της Γιούτα, με επικεφαλής τον Τομ Ρόμπινσον, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο διεθνές περιοδικό για θέματα κοινωνικής δικτύωσης «International Journal of Virtual Communities and Social Networking», ζήτησαν από χιλιάδες χρήστες του Facebook να εξηγήσουν γιατί το χρησιμοποιούν και τι θέλουν να πετύχουν.
Με βάση τις απαντήσεις τους, προέκυψαν οι εξής τέσσερις μεγάλες κατηγορίες χρηστών: οι «οικοδόμοι» σχέσεων, οι «προπαγανδιστές», οι αυτοδιαφημιζόμενοι και οι «ματάκηδες».
Διαβάστε περισσότερα στο Penna.gr
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Τα βραβεία του 27ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης
Πνευμονική Αρτηριακή Υπέρταση: Αλλαγές στον θεραπευτικό αλγόριθμο προτείνουν Έλληνες επιστήμονες
Ευρωπαϊκός κανονισμός για τα κρίσιμα φάρμακα: Bασικός πυλώνας η Ελληνική Φαρμακοβιομηχανία
Κατερίνα Γιαννοπούλου, ποια ήταν η Ευρώπη που προφήτευσε ο Βέρνερ Σβαμπ;
«Women in Surgery» – Μια ημερίδα – ορόσημο για την Ισότητα των φύλων στις χειρουργικές ειδικότητες
Hot or Not #158: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
Για τον Μίλτο Παύλου, το νόημα κρύβεται στη σύνδεση με τους ανθρώπους – απέναντι στο μίσος και τη μισανθρωπία
Η Τάμτα, στο show της Balenciaga, στην εβδομάδα μόδας στο Παρίσι
«Μαμά στα κρυφά»: Η γεύση που πήραμε από τα πρώτα επεισόδια της νέας ρομαντικής κομεντί της ΕΡΤ
Αυτό το Σαββατοκύριακο πάμε Πειραιά – 5 must visit μαγαζιά για όλες τις ώρες