Η Μαρίνα Αμπράμοβιτς θέλησε να ανεβάσει μια όπερα για την Μαρία Κάλλας εν μέσω πανδημίας -αλλά δεν τα κατάφερε
Όσα δήλωσε η Μαρίνα Αμπράμοβιτς στην New York Times για την πολυαναμενόμενη παράσταση που θα ανέβαινε και στη χώρα μας τον Ιούλιο, αλλά ακυρώθηκε λόγω κορονοϊού.
Η Μαρίνα Αμπράμοβιτς μίλησε στην New York Times για την ακύρωση της πολυαναμενόμενης παράστασης-όπερας “Οι Επτά Θάνατοι της Μαρία Κάλλας.”
Πρόκειται για μια διεθνή συμπαραγωγή της Κρατικής Όπερας της Βαυαρίας, της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, της Γερμανικής Όπερας του Βερολίνου, της Όπερας του Παρισιού και της Όπερας της Φλωρεντίας, που κανονικά θα έκανε πρεμιέρα το Σάββατο 11 Απριλίου. Ένα μουσικοθεατρικό περφόρμανς για την τραγική ζωή της Ελληνίδας ντίβας της όπερας, Μαρία Κάλλας. Στην Ελλάδα θα παρουσιαζόταν τον Ιούλιο 2020 στην ΕΛΣ.
Ο κορονοϊός, όμως, χάλασε τα σχέδια της διάσημης περφόρμερ, που τον τελευταίο μήνα είχε εγκατασταθεί στο Μόναχο, για να ολοκληρώσει το έργο της, που όπως δήλωσε αποτελεί επιθυμία ζωής.
Επρόκειτο για ένα πολύ φιλόδοξο έργο, με τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Μαρία Κάλλας και τη Μαρίνα Αμπράμοβιτς στον ρόλο της διάσημης σοπράνο. Μάλιστα, η Αμπράμοβιτς θα έπαιζε στο πλευρό του Χολυγουντιανού ηθοποιού Willem Dafoe, σε επτά μικρού μήκους ταινίες που θα συνόδευαν κάθε μία από τις επτά άριες της Κάλλας.
Στην περφόρμανς αυτή θα εμφανίζονταν, φυσικά, σύμβολα που επαναλαμβάνονται στα έργα της Αμπράμοβιτς. Μαχαίρια, φίδια, φωτιά, σύννεφα, μέχρι οι δύο γυναίκες να γίνουν ένα, στην κορύφωση της όπερας.
“Οι Επτά Θάνατοι της Μαρία Κάλλας” ήταν το νέο και πολύ φιλόδοξο πρότζεκτ της “ιέρειας του περφόρμανς” Μαρίνα Αμπράμοβιτς, για την απόλυτη ντίβα της όπερας, Μαρία Κάλλας. Συνδυάζοντας στοιχεία από βίντεο και περφόρμανς, το έργο αυτό ενώνει επτά διάσημες άριες που έχουν συνδεθεί με το όνομα της Κάλλας, με νέα μουσική από τον συνθέτη Marko Nikodijevic.
Όπως είπε και η ίδια η Αμπράμοβιτς, όμως, παρά τις προσπάθειες της, η παράσταση δεν θα πραγματοποιηθεί -προς το παρόν τουλάχιστον. Μέχρι και τα τέλη Μαρτίου, η περφόρμερ είχε ζητήσει από την Κρατική Όπερα της Βαυαρίας να εξερευνήσει το ενδεχόμενο να γίνει η πρεμιέρα online μέσω live stream, χωρίς κοινό.
Την Τετάρτη 1 Απριλίου, όμως, η εταιρία δήλωσε πως οι εναλλακτικές που εξερευνούσαν δεν ήταν εύλογες και η πρεμιέρα θα έπρεπε να αναβληθεί μέχρι νεωτέρας.
Η πρεμιέρα θα αποτελούσε το αποκορύφωμα μιας χρόνιας εμμονής με την Κάλλας, που ξεκίνησε όταν η Αμπράμοβιτς ήταν μόλις 14. “Όταν την άκουσα για πρώτη φορά στο ραδιόφωνο, στην κουζίνα της γιαγιάς μου στην τότε Γιουγκοσλαβία, μαγεύτηκα και ανατρίχιασα” δήλωσε η διάσημη περφόρμερ.
Διαβάστε όλη την συνέντευξη εδώ.