MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
22
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ONLINE ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ENTER: Η Isabella Rossellini, ο Akira Takayama και άλλοι, φτιάχνουν 8 νέα έργα σε 120 ώρες

Το διαδικτυακό project «ENTER» της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση, με έργα διάσημων καλλιτεχνών από όλο τον κόσμο, δημιουργημένα σε 120 ώρες, συνεχίζεται με την προσθήκη οκτώ νέων δημιουργιών από ένα ευρύ φάσμα τεχνών.

ENTER
Isabella Rossellini | «Darwin, What?» («Δαρβίνος, τι;»)
Monopoli Team

Risa Puno & Avi Dobkin | «The Quiet: Part 1»

Παιχνίδι

Ρίσα Πούνο

Γλύπτρια και καλλιτέχνιδα εγκαταστάσεων, με βάση τη Νέα Υόρκη, η Ρίσα Πούνο χρησιμοποιεί τη διαδραστικότητα και το παιχνίδι για να κατανοήσει πώς συσχετιζόμαστε ο ένας με τον άλλον. Έχει εκθέσει έργα της σε συνεργασία με σημαντικούς αμερικανικούς και διεθνείς οργανισμούς, ενώ έχει τιμηθεί με βραβεία και residencies.

Άβι Ντόμπκιν

Ο Άβι Ντόμπκιν, σχεδιαστής φωτισμών, με ειδίκευση στις εκθέσεις εικαστικών και τις εγκαταστάσεις, και συνεργάτης της Ρίσα Πούνο, φανατικός σε όλη του τη ζωή των επιτραπέζιων παιχνιδιών, έπαιξε για πρώτη φορά το Dungeons & Dragons σε ηλικία 12 ετών και τα τελευταία έξι χρόνια δημιουργεί και ο ίδιος παιχνίδια. Πιστεύει ακράδαντα ότι κανείς δεν μπορεί να έχει ποτέ αρκετά ζάρια.

Λίγα λόγια για το έργο

Οι δυο τους δημιούργησαν για το ENTER το «The Quiet: Part 1», ένα συνεργατικό παιχνίδι περιπέτειας (adventure game), ως απάντηση στην κρίση του COVID-19. Σχεδιασμένο για να παίζεται από απόσταση, αυτό το διαδραστικό έργο τέχνης εδράζεται στην παράδοση της μηχανικής των επιτραπέζιων παιχνιδιών ρόλων (role-playing games). Αυτή η «συλλογική εμπειρία αφήγησης», όπως οι ίδιοι το ονομάζουν, είναι εμπνευσμένη από την περίπλοκη συναισθηματική κατάσταση και την κοινωνική δυναμική των άνευ προηγουμένου στιγμών που ζούμε.

Το «The Quie»t δεν επιδιώκει απόσπαση ή απόδραση από την πραγματικότητα, αλλά αντιθέτως σκοπός του είναι να βοηθήσει τους ανθρώπους να ασχοληθούν ενεργά με τα θέματα της ασφάλειας, της κηδεμονίας, της πρόσβασης και της στήριξης. Προσφέρει μια αφοπλιστικά διασκεδαστική ευκαιρία να εξετάσουμε περιεχόμενο που αλλιώς μπορεί να φαινόταν «βαρύ», στη διάρκεια αυτής της περιόδου αβεβαιότητας. Το παιχνίδι είναι σχεδιασμένο για 3-5 παίκτες – έναν Αφηγητή και έως τέσσερις Χαρακτήρες.

*Μια δημιουργία των Risa Puno & Avi Dobkin

Περισσότερα από Εικαστικά