MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
22
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Πώς να στηρίξετε τις μικρές επιχειρήσεις, την εποχή του κορονοϊού

Την εποχή αυτή της νέας κρίσης που έχει επιφέρει το ξέσπασμα της επιδημίας του κορονοϊού, κρίνεται, περισσότερο από ποτέ, επιτακτική η ανάγκη να βοηθήσουμε – ο καθένας με τον τρόπο που μπορεί – τις μικρές επιχειρήσεις να επιβιώσουν.

author-image Ευδοκία Βαζούκη

Οι περισσότεροι τομείς εργασίας επλήγησαν κατά τη διάρκεια της καραντίνας που επέβαλλε η πανδημία του κορονοϊού και που ανάγκασε τις περισσότερες επιχειρήσεις να βάλουν προσωρινά λουκέτο!

Σήμερα οι επιχειρήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει να ανοίγουν σταδιακά. Την αρχή έκαναν τα καταστήματα λιανικής πώλησης και έπειτα ακολουθήσαν οι επιχειρήσεις που ανήκουν στον κλάδο της εστίασης. Ωστόσο, πολλές από αυτές, είναι μικρές επιχειρήσεις που παρά τις ελαφρύνσεις με τα μέτρα της κυβέρνησης, υπέστησαν οικονομικές ζημίες, κατά τη διάρκεια αυτού του διαστήματος που όλοι μας μέναμε στο σπίτι. Τώρα που η καραντίνα έληξε, αυτές οι μικρές επιχειρήσεις χρειάζονται περισσότερο από ποτέ τη βοήθειά μας για να κινηθεί η αγορά, η οικονομία και τελικά να καταφέρουν να επιβιώσουν!

Την ίδια στιγμή κι εμείς ως καταναλωτές δεν είμαστε σε καλύτερη θέση, οικονομικά, ωστόσο υπάρχουν τρόποι να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις αυτές. Παρακάτω θα βρείτε πολύ απλές – αλλά χρήσιμες – συμβουλές για το πώς μπορείτε να στηρίξετε τα μικρά μαγαζιά στην, μετά – καραντίνας, εποχή, με ελάχιστα χρήματα ή και καθόλου, διατηρώντας παράλληλα μια ισορροπία ανάμεσα στο περιορισμένο budget σας και την επιθυμία να βοηθήσετε στην τόνωση της τοπικής οικονομίας!

1. Στηρίξτε τα μαγαζιά της γειτονιάς σας

Στηρίξτε όσο μπορείτε τις μικρές επιχειρήσεις της γειτονιάς, με το να αγοράζετε, για παράδειγμα, ψωμί από τον τοπικό φούρνο, λαχανικά και φρούτα από το μανάβικο και είδη πρώτης ανάγκης από το μίνι μάρκετ. Ακόμα κι ένα μικρό ποσό θα έχει μεγάλη σημασία για την στήριξή τους!

2. Κοινοποιήστε στα social media!

Γράψτε μια θετική κριτική στη σελίδα της επιχείρησης στο Instagram ή στο Facebook. Οι περισσότερες επιχειρήσεις στην εποχή μας διαθέτουν μια τέτοια σελίδα για να μπορούν να διαφημίζουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους στο ευρύ κοινό και να τους μαθαίνουν όλο και περισσότεροι καταναλωτές. Μια θετική κριτική θα βοηθήσει την επιχείρηση περισσότερο από όσο φαντάζεστε και πρόκειται για κάτι πολύ απλό που παίρνει 1-2 λεπτά για να γίνει!

Μπορείτε ακόμα να μοιραστείτε στα κοινωνικά δίκτυα τις αγαπημένες σας τοπικές επιχειρήσεις και να ενθαρρύνετε και τους φίλους σας να κάνουν το ίδιο! Μάλιστα η εφαρμογή του Instagram διαθέτει σχετικό sticker το Support Small Business, με το οποίο ο κάθε χρήστης μπορεί να στηρίξει τις αγαπημένες του μικρές επιχειρήσεις.

Ακολουθήστε τις σελίδες τους στα social media για να βλέπετε πρώτοι ό,τι καινούριο κάνουν και να το προωθείτε όσο μπορείτε σε κάποιον που ξέρετε ότι μπορεί και να τον ενδιαφέρει. Να σχολιάζετε τα posts τους ή να τα κοινοποιείτε. Κάντε εγγραφή στο newsletter τους για να μαθαίνετε για προσφορές ή οτιδήποτε άλλο που μπορεί να σας ενδιαφέρει και πείτε το και στους φίλους σας. Θα βοηθήσετε περισσότερο από όσο φαντάζεστε!

3. Η παραδοσιακή «από στόμα σε στόμα» διαφήμιση καλά κρατεί

Μιλήστε σε όσο περισσότερο κόσμο μπορείτε για εκείνο το μαγαζί που επισκεφθήκατε και δοκιμάσατε κάτι πραγματικά νόστιμο, ή για εκείνο το πολύ ωραίο φόρεμα που είχε πολύ καλή ποιότητα και το αγοράσατε από εκείνο το μικρο μαγαζάκι της γειτονιάς. Δεν υπάρχει καλύτερη από την “από στόμα σε στόμα” διαφήμιση!

4. Αγοράστε δωροκάρτες

Όταν δεν μπορείτε να επισκεφθείτε μια τοπική επιχείρηση τώρα, αλλά θα θέλατε να την στηρίξετε με κάποιον τρόπο, μπορείτε να αγοράστε μέσω ίντερνετ μια δωροκάρτα. Με αυτόν τον τρόπο βοηθάτε τις επιχειρήσεις να καταγράψουν κάποια έσοδα στα βιβλία τους, πράγμα που θα τις βοηθήσει σημαντικά στην καθημερινή επιβίωσή τους, στο να πληρώνουν τους εργαζομένους τους, των οποίων το ωράριο εργασίας διαφορετικά θα χρειαστεί να μειωθεί.

5. Επαναπρογραμματισμός – και όχι ακύρωση – εκδηλώσεων

Οι μικρές επιχειρήσεις που λειτουργούν ως χώροι εκδηλώσεων (πχ γάμων) δέχονται αυτό το διάστημα τη μία ακύρωση μετά την άλλη λόγω της γενικότερης αβέβαιης κατάστασης. Γι’ αυτό αν έχετε στο μυαλό σας να ακυρώσετε κάποια εκδήλωση, που είχατε κανονίσει για το καλοκαίρι σε κάποιον τέτοιο χώρο, προσπαθήστε να επαναπρογραμματίσετε αντί να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων.

6. Ξανασκεφτείτε το!

Είστε έτοιμοι να πατήσετε αποστολή της παραγγελίας σας στο e-shop εκείνης της μεγάλης εταιρείας ρούχων που μάλιστα θα σας τα στείλει και στο σπίτι χωρίς να χρειαστεί να ασχοληθείτε περισσότερο με αυτό; Ξανασκεφτείτε το! Ίσως αντίστοιχα προϊόντα με αυτά που έχετε προσθέσει στο καλάθι σας να υπάρχουν και σε κάποια μικρή επιχείρηση, που τώρα σας έχει περισσότερη ανάγκη. Κάντε μια έρευνα πριν στείλετε την παραγγελία σας και μπορεί να εκπλαγείτε θετικά! Ας μην επιλέγουμε πάντα την εύκολη λύση ως καταναλωτές.

Περισσότερα από Επίκαιρα