Το 2015 ο Ματέο Γκαρόνε με το «Παραμύθι των παραμυθιών» περιέγραφε τις δυνάμεις (μεταφυσικές και παράδοξες) που κινούν τρία βασίλεια με τα διδάγματα να αφορούν στην αδυναμία των θνητών ηρώων να αποδεχτούν την μοίρα τους. Φέτος ο Ιταλός σκηνοθέτης επιστρέφει στο φαντασιακό με όχημα την ιστορία του «Πινόκιο».
Στο πλευρό του συναντάμε τον Ρομπέρτο Μπενίνι ο οποίος είχε επίσης καταπιαστεί με τον μύθο του Πινόκιο το 2002 κι εδώ υποδύεται τον Τζεπέτο. Ο νέος «Πινόκιο» είναι ένα σκληρό, απόκοσμο αλλά και αισιόδοξο στον πυρήνα της καρδιάς του παραμύθι, που επιχειρεί να φέρει στην εικαστική μεγαλοπρέπεια των εικόνων του κάποιες ποιητικές, αλληγορικές πινελιές που κάνουν τη διαφορά στην ιστορία ενηλικίωσης του αγαθού και ξύλινου ήρωα.
Αβάνα, η πόλη των κατασκόπωνΗ νέα δημιουργία του Ολιβιέ Ασαγιάς είναι ένα κατασκοπικό θρίλερ με τίτλο «Αβάνα, η πόλη των κατασκόπων» που βασίζεται σε ένα πραγματικό γεγονός των 90ς (ο Κάστρο είχε δημιουργήσει ένα δίκτυο κατασκόπων με αποστολή να εισχωρήσουν σε αμερικανοκουβανική τρομοκρατική οργάνωση που «χτύπαγε» τους τουριστικούς προορισμούς της Κούβας) κι έχει μεγάλο ενδιαφέρον αλλά και αφηγηματικά θεματάκια. Στην πλέον φιλόδοξη δουλειά του ο Γάλλος σκηνοθέτης συνεργάζεται με μια ομάδα πρωτοκλασάτων ηθοποιών από την οποία ξεχωρίζει η εντυπωσιακή για άλλη μια φορά Πενέλοπε Κρουζ.
Η ανάλαφρη ρομαντική ινδική κομεντί «Μη με λες κύριο» είναι μια ευπρόσδεκτη και συμπαθής εκδοχή μιας μοντέρνας Σταχτοπούτας.
Το «Bloodshot» αποδεικνύει ότι ο Βιν Ντίζελ είναι πολύ σκληρός για να πεθάνει.
ΕπανεκδόσειςΤέλος, υπάρχουν δύο επανεκδόσεις με σχετική αξία: το «Για όλα φταίει το γκαζόν» της Ζοσιάν Μπαλασκό είναι μια κωμωδία ηθών όπου η Βικτόρια Αμπρίλ εκδικείται τον άπιστο σύζυγό της Αλέν Σαμπά με το ίδιο νόμισμα (αν και από την αντίθετη πλευρά), ενώ το «Σκοτεινό αντικείμενο του πόθου», μια σουρεαλιστική ερωτική κωμωδία με τους Φερνάντο Ρέι, Κάρολ Μπουκέ και Άντζελα Μολίνα είναι το κύκνειο άσμα του Λουίς Μπουνιουέλ.