Μια σπουδαία διάκριση για τον δημοφιλή ηθοποιό Μανώλη Μαυροματάκη είναι η συμμετοχή του στο θρίλερ λογοτεχνικού μυστηρίου και διεθνούς καστ (ανάμεσα στα πρωτοκλασάτα ονόματα ξεχωρίζει εκείνο της ‘Ολγα Κιριλένκο) «Οι μεταφραστές» του Ρεζί Ρουανσάρ.
Το στόρι αφορά στη διαρροή στο Ίντερνετ κάποιων σελίδων από πολυαναμενόμενο best seller κατά τη διάρκεια της ταυτόχρονης μετάφρασης του από εννιά μεταφραστές, γεγονός που πυροδοτεί τρομακτικές εντάσεις μεταξύ του σκληρού οικοδεσπότη και των έγκλειστων μεταφραστών. Αστυνομικό μυστήριο, σκέψεις πάνω στην εμπορευματοποίηση της τέχνης και την μετατροπή της σε μόδα αλλά και πολιτικός σχολιασμός για την Ευρώπη των δύο μέτρων και δύο σταθμών κατά την περίοδο της πρόσφατης κρίσης, από τον σκηνοθέτη του «Χτυποκάρδια στο γραφείο».
Κριτική και αίθουσες προβολής
Ακόμη μία ταινία που αξίζει την προσοχή μας είναι το αυστραλιανό «Babyteeth» μιας νέας σκηνοθέτιδος (Σάνον Μέρφι) που ποντάρει στο ακαταμάχητο πρωταγωνιστικό ζευγάρι – η Ελίζα Σκάνλεν από τις «Μικρές κυρίες» κι ο Τόμπι Γουάλας– για να φτιάξει μια ιδιοσυγκρασιακή ρομαντική κομεντί με θέμα την ενηλικίωση και τον πρώτο έρωτα αλλά με τρόπο που αποδομεί κάθε κλισέ του είδους.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Σε ανάλογο ύφος αλλά χωρίς τον οίστρο ή τις γοητευτικές εικαστικές παρεμβολές της Μέρφι είναι το γαλλικό «Μόνοι στο Παρίσι» του Σεντρίκ Κλαπίς που βάζει δίπλα στο ρομαντικό παριζιάνικο αέρα κάποια χαριτωμένα οπτικά γκαγκς γύρω από τα παιχνίδια της μοίρας που αντιμετωπίζουν δύο μοναχικοί νέοι.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το «Η Καλοσύνη των Ξένων» της Λόνε Σέρφινγκμε τους Ζόι Καζάν, Ταχάρ Ραχίμ και Μπιλ Νάι μας μεταφέρει στη Νέα Υόρκη του σήμερα, όπου σε ένα ρωσικό εστιατόριο οι ζωές τεσσάρων αγνώστων μεταξύ τους προσώπων ενώνονται με τρόπο απρόσμενο.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Η γαλλική κωμωδία «Ραντεβού με τους Μαλάουα» ποντάρει στην κωμική φλέβα του Κριστιάν Κλαβιέ.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Τέλος οι επανεκδόσεις της εβδομάδας είναι η γκονταρική «Περιφρόνηση» με θέμα την δυσκολία συνύπαρξης του εμπορικού και του καλλιτεχνικού σινεμά και οι κωμικοί «Αυτοί οι τρελοί παραγωγοί» που χάρισαν στον Μελ Μπρουκς το όσκαρ σεναρίου το 1967.