Για πρώτη φορά εδώ και καιρό οι προγραμματισμένες νέες ταινίες των γραφείων διανομής θυμίζουν προ κορονοϊού εποχές. Οι νέοι τίτλοι είναι αρκετοί και σε συνδυασμό με τις κλασικές επανεκδόσεις αναμένεται να φέρουν πολύ κόσμο στις αίθουσες.
Δύσκολα όμως θα βρούμε κάποια ταινία να ξεχωρίζει από τις άλλες αφού τα καλλιτεχνικά τους χαρακτηριστικά είναι του επιπέδου «ενδιαφέρουσα προς το καλή» χωρίς να υπάρχει η μεγάλη ταινία που κάνει τη διαφορά, ενώ τα κριτήρια του θεατή για το τι θέλει να δει θα φέρει και την τελική κατάταξη στα ταμεία, εκεί που οι «Μεταφραστές» με τον Μανώλη Μαυροματάκη πραγματοποιούν εξαιρετική πορεία από την περασμένη βδομάδα.
Διαρρήκτης υψηλής τέχνηςΤο «Διαρρήκτης υψηλής τέχνης» έχει τα εχέγγυα να κεντρίσει το ενδιαφέρον των περισσότερων θεατών καθώς διαθέτει κοσμοπολίτικη ατμόσφαιρα, πλοκή μυστηρίου και μια σέξι πινελιά που ενισχύονται από τις παρουσίες πολλών σημαντικών ερμηνευτών (δίπλα στο πρωταγωνιστικό ζευγάρι των Κλάις Μπανγκ- Ελίζαμπεθ Ντεμπίκι οι άπαιχτοι Μικ Τζάκερ και Ντόναλντ Σάδερλαντ).
Κριτική και αίθουσες προβολής
Η επιστροφή του Πίτερ Κατανέο με την «Γυναικεία υπόθεση» μας θυμίζει πόσο λυτρωτικό είναι το φλεγματικό χιούμορ για κάποιες ζόρικες ανθρώπινες καταστάσεις.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Ο «Νεντ Κέλι, ο νο 1 καταζητούμενος» που έχει σκηνοθετήσει ο Τζάστιν Κέρζελ, δημιουργός του «Μακμπέθ» είναι μια εικαστικά εντυπωσιακή αλλά και γεμάτη ωμή βία ή παράνοια δημιουργία πάνω στην αληθινή (;) ιστορία του πιο φημισμένου παρανόμου της Αυστραλίας του προπερασμένου αιώνα, που θα γοητεύσει ένα πιο σκληροπυρηνικό σινεφίλ κοινό.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Στην αντίπερα όχθη το «Πουλιά στον αέρα», μια κωμωδία με την διαχρονική υπογραφή του Φεϊντό και το «Ρουα ματ» με όχημα την αληθινή ιστορία ενός μικρού σκακιστή από το Μπαγκλαντές (γαλλικές παραγωγές και τα δύο) είναι αυτό που λέμε τυπικές feelgood ταινίες για το πλατύ κοινό.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Από τις επανεκδόσεις της βδομάδας μην χάσετε όσοι δεν έχετε δει το βρετανικό θρίλερ «Μετά τα μεσάνυχτα» του Νίκολας Ρεγκ και την «Έκλειψη» του Μικελάντζελο Αντονιόνι.