Δύο ταινίες ξεχωρίζουν από το μενού της τρέχουσας κινηματογραφικής βδομάδας. Ο ιταλοσκοτσέζος Αρμάντο Ιανούτσι («Ο θάνατος του Στάλιν») ρίχνει κλεφτές εναλλακτικές ματιές στο πλέον αυτοβιογραφικό μυθιστόρημα του Τσαρλς Ντίκενς και κατασκευάζει μια απολαυστική μαύρη κωμωδία που στα ελληνικά αποδίδεται με τον εύστοχο τίτλο «Ο διαφορετικός κύριος Κόπερφιλντ».
Κριτική και αίθουσες προβολής
Έντονη είναι επίσης και η αίσθηση που αφήνει στο σκηνοθετικό ντεμπούτο του ο ιρανός Σιαμάκ Ετεμάντι που αφηγείται ένα υπαρξιακό θρίλερ στην σύγχρονη Αθήνα. Το «Παρί» (όπως είναι το όνομα της ιρανής ηρωίδας) περιέχει μερικές από τις πιο δυνατές και αντιπροσωπευτικές εικόνες της χαοτικής ελληνικής πρωτεύουσας που μετατρέπεται σε επίγεια κόλαση για τους ήρωες.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το κωμικό σινεμά έχει δύο γαλλικές εκπροσωπήσεις – «Νέοι Είστε και Φαίνεσθε» και «Ο γαμπρούλης μας» (1,5/5*)- με την πρώτη να κερδίζει στα σημεία την δεύτερη.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το γυρισμένο στην Νίσυρο «Παράθυρο στη θάλασσα» είναι μια βαριά και ασήκωτη ιστορία που μαλακώνει από την φιλοτιμία των συντελεστών
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το ανθρωποκεντρικό «Όταν ανθίζει η νιότη» φλερτάρει κυρίως με το δράμα και τα συστατικά της αυθεντικής φιλίας made in Italy.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Στις επανεκδόσεις κλασικών ταινιών, το χιτσκοκικό «Κυνήγι του κλέφτη» (1955) με τους Κάρι Γκραντ και Γκρέις Κέλι είναι η πιο κοσμοπολίτικη ίσως περιπέτεια του σκηνοθέτη ενώ οι «Δώδεκα ένορκοι» (1957) του Σίντνεϊ Λιούμετ με τον Χένρι Φόντα στο ρόλο του ένορκου που πάει κόντρα σε όλα είναι ένα κομψοτέχνημα δικαστικού δράματος που προτάθηκε για 3 όσκαρ.
Κριτική και αίθουσες προβολής