Εθνική Λυρική Σκηνή: Καλοκαιρινή περιοδεία με 20 νέες παραγωγές
Η Εθνική Λυρική Σκηνή, στο πλαίσιο της δράσης «Όλη η Ελλάδα ένας Πολιτισμός», παρουσιάζει ένα πλούσιο πρόγραμμα 20 παραστάσεων και συναυλιών, σε 70 αρχαιολογικούς χώρους ανά την επικράτεια.
Χορογραφίες: Ιωάννα Πορτόλου, Γιάννη Νικολαΐδη, Χρήστου Παπαδόπουλου, Κωνσταντίνου Ρήγου και χορευτών του Μπαλέτου της ΕΛΣ
19 Ιουλίου, Εθνικό Αρχαιολογικό ΜουσείοΧορογραφία: Κωνσταντίνος Ρήγος
Χορεύει ο Βαγγέλης Μπίκος
Σαξόφωνο: Γκουίντο ντε Φλάβιις
Χορογραφία: Αγάπιος Αγαπιάδης
Χορεύει ο Στέλιος Κατωπόδης
Χορογραφία: Θανάσης Σολωμός
Χορεύει ο Γιάννης Γκάντσιος
Μουσική σύνθεση: Θεόδωρος Ρέγκλης
Χορογραφία: Θανάσης Σολωμός
Χορεύει ο Γιάννης Γκάντσιος
Μουσική σύνθεση: Θεόδωρος Ρέγκλης
Χορογραφία: Έλτον Ντιμρότσι
Χορεύει ο Έλτον Ντιμρότσι
Μουσική: Conrad Steinmann
Κοστούμι: Dante
Χορογραφία: Αγάπιος Αγαπιάδης
Χορεύει ο Στέλιος Κατωπόδης
Χορογραφία: Έλτον Ντιμρότσι
Χορεύει ο Έλτον Ντιμρότσι
Μουσική: Conrad Steinmann
Κοστούμι: Dante
Χορογραφία: Έλενα Κέκκου
Χορεύει η Έλενα Κέκκου
Μουσική: Αντώνης Βλάχος
Χορογραφία: Ιωάννα Πορτόλου
Χορεύουν οι Φώτης Διαμαντόπουλος, Ρέα Τσαντούρη
Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη
Ηχητικός σχεδιασμός: Αντώνης Παλάσκας
Χορογραφία: Ιωάννα Πορτόλου
Χορεύουν οι Φώτης Διαμαντόπουλος, Ρέα Τσαντούρη
Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη
Ηχητικός σχεδιασμός: Αντώνης Παλάσκας
Χορογραφία: Ιωάννα Πορτόλου
Χορεύουν οι Φώτης Διαμαντόπουλος, Ρέα Τσαντούρη
Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη
Ηχητικός σχεδιασμός: Αντώνης Παλάσκας
Φώτης Διαμαντόπουλος, Ρέα Τσαντούρη
Χορογραφία: Ιωάννα Πορτόλου
Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη
Ηχητικός σχεδιασμός: Αντώνης Παλάσκας
Χορογραφία: Γιάννης Νικολαΐδης
Χορεύει η Ελευθερία Στάμου
Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη
Ηχητικός σχεδιασμός: Μανώλης Μανουσάκης
Χορογραφία: Κωνσταντίνος Ρήγος
Χορεύει ο Στέλιος Κατωπόδης
Σαξόφωνο: Γκουίντο ντε Φλάβιις
Χορογραφία: Γιάννης Νικολαΐδης
Χορεύει η Ελευθερία Στάμου
Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη
Ηχητικός σχεδιασμός: Μανώλης Μανουσάκης
Χορογραφία: Κωνσταντίνος Ρήγος
Χορεύει ο Ντανίλο Ζέκα
Σαξόφωνο: Γκουίντο ντε Φλάβιις
Χορογραφία: Γιάννης Νικολαΐδης
Χορεύει η Μαργαρίτα Κώστογλου
Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη
Ηχητικός σχεδιασμός: Μανώλης Μανουσάκης
Χορογραφία: Κωνσταντίνος Ρήγος
Χορεύει ο Ντανίλο Ζέκα
Σαξόφωνο: Γκουίντο ντε Φλάβιις
Χορογραφία: Έλενα Κέκκου
Χορεύει η Έλενα Κέκκου
Μουσική: Αντώνης Βλάχος
Χορογραφία: Γιάννης Νικολαΐδης
Χορεύει η Μαργαρίτα Κώστογλου
Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη
Ηχητικός σχεδιασμός: Μανώλης Μανουσάκης
Χορογραφία: Κωνσταντίνος Ρήγος
Χορεύει ο Βαγγέλης Μπίκος
Σαξόφωνο: Γκουίντο ντε Φλάβιις
Παρουσίαση όλων των χορευτικών σόλι
Ο χορός θα δώσει το δικό του ξεχωριστό στίγμα στις καλοκαιρινές εκδηλώσεις με τη συμμετοχή χορευτών του Μπαλέτου της ΕΛΣ σε μια σειρά από «χορευτικά σόλι» που θα παρουσιαστούν σε εσωτερικούς χώρους αρχαιολογικών μουσείων. Ως μια συνομιλία κίνησης και ακινησίας, οι χορευτές θα διηγηθούν καινούριες ιστορίες πάνω σε χορογραφίες των ίδιων αλλά και των Ιωάννας Πορτόλου, Γιάννη Νικολαΐδη και Κωνσταντίνου Ρήγου.
Σόλο του Γιώργου ΚοτσιφάκηΧορογραφία: Χρήστος Παπαδόπουλος
Σαντούρι: Ανδρέας Κατσιγιάννης
- 24 Ιουλίου, Αρχαιολογικό Μουσείο Πειραιά
- 1 Αυγούστου, Αρχαιολογικό Μουσείο Σαλαμίνας
- 31 Αυγούστου, Αθανασάκειο Αρχαιολογικό Μουσείο Βόλου
- 1 Σεπτεμβρίου, Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας
- 6 Σεπτεμβρίου, Δίδυμο Οθωμανικό Λουτρό Τρικάλων
- 7 Σεπτεμβρίου, Αρχαιολογικό Μουσείο Καρδίτσας
Ο καταξιωμένος χορευτής Γιώργος Κοτσιφάκης παρουσιάζει ένα χορευτικό σόλο σε χορογραφία Χρήστου Παπαδόπουλου, με τη συνοδεία του καλλιτεχνικού διευθυντή της Εστουδιαντίνας Νέας Ιωνίας Βόλου και δεξιοτέχνη Ανδρέα Κατσιγιάννη στο σαντούρι.
Ο Χρήστος Παπαδόπουλος σημειώνει:«Ένα ντουέτο. Ένα σώμα και ένα μουσικό όργανο. Το ντουέτο αυτό εμπνέεται από την ελληνική μυθολογία και αποπειράται μέσα σε πέντε μόλις λεπτά να σκιαγραφήσει και να διαγράψει μια τιτάνια ανθρώπινη διαδρομή και εξέλιξη. Η διαδρομή αυτή ξεκινά με τη μυθολογική δημιουργία του ανθρώπου ως ένα θεϊκό αστείο, συνεχίζει με τη σχέση αθάνατου-θνητού και πώς αυτή αναδιαμορφώνεται μέσα στους αιώνες και τελειώνει με τα πρώτα βήματα του ανθρώπου ως ανεξάρτητου πλάσματος που λαχτάρα να αυτοπροσδιοριστεί και να ορίσει το μέλλον του.
Συνεχίζοντας την έρευνα της συνάντησης σώματος και ήχου, πώς αυτά συναντιούνται και αλληλοεπηρεάζονται, επιχειρείται η δημιουργία ενός ιδιότυπου παραστασιακού κώδικα στηριζόμενου τόσο στην αφηγηματικότητα της κίνησης όσο και στη λειτουργία της ίδιας της μουσικής».