Αφού πήρε αρκετές αναβολές ελέω κορονοϊού το πλέον αναμενόμενο φιλμ της εποχής ήρθε η στιγμή να βγει στις αίθουσες. Το εντυπωσιακό αλλά και κάπως σοβαροφανές «Tenet», δεν είναι μόνο η τελευταία δουλειά του σημαντικού οραματιστή σκηνοθέτη Κρίστοφερ Νόλαν («Batman begins», «Inception», «Interstellar»), αλλά και η ταινία που θα δείξει τις αντοχές του μεγάλου, επικού κινηματογράφου απέναντι στον Covid-19.
Πρόκειται για μια υπερφιλόδοξη ταινία, ένα spy thriller με φουτουριστικό χαρακτήρα και ήρωα έναν ανώνυμο πράκτορα που έρχεται αντιμέτωπος με τον χρόνο και τις καταστροφικές συνέπειες του, το οποίο απευθύνεται στο πλατύ κοινό και είναι γυρισμένο «αποκλειστικά για την κινηματογραφική αίθουσα». Η επιτυχία του φιλμ θα κρίνει πολλά για το μέλλον του κινηματογραφικού μέσου και κυρίως για την σχέση του κοινού με την σκοτεινή αίθουσα, ενώ το κρίσιμο crash test μεταφέρεται για την επόμενη βδομάδα, όταν η ταινία θα βγει ταυτόχρονα σε ΗΠΑ και Κίνα και θα παρουσιάσει τις πραγματικές δυνατότητες και, κυρίως, αντοχές της.
Κριτική και αίθουσες προβολής.
Μοιραία τα άλλα δύο φιλμ βρίσκονται σε αντίθετη πορεία.
Ο «Τιμώμενος επισκέπτης» του Ατόμ Εγκογιάν είναι μια μεγαλειώδης τρύπα στο νερό που διασώζεται χάρη στην ερμηνεία του Ντέιβιντ Θιούλις. Υπόθεση: H Βερόνικα, μια νεαρή δασκάλα μουσικής, καταδικάζεται άδικα για την παρενόχληση ενός μαθητή της, αλλά θεωρεί πως της αξίζει να τιμωρηθεί και να μπει φυλακή. Καθώς ο πατέρας της Τζιμ επιχειρεί να την βοηθήσει, οι πολύπλοκες ιστορίες τους και τα αλληλένδετα μυστικά τους ξεδιπλώνονται υπό τη σκιά του σκοτεινού παρελθόντος.
Κριτική και αίθουσες προβολής.
Ο πατέραςΤο ελληνοβουλγαρικό φιλμ «Ο πατέρας» έχει περισσότερο ενδιαφέρον καθώς καταπιάνεται με μια ιδιαίτερη και τρυφερή ιστορία αγάπης που τιμήθηκε με το πρώτο βραβείο στο φεστιβάλ του Κάρλοβι Βάρι.
Κριτική και αίθουσες προβολής.
Επανεκδόσεις Η γκαρσονιέραΓια τους φαν του κλασικού αμερικανικού σινεμά, η υπέροχη «Γκαρσονιέρα» του Μπίλι Γουάιλντερ δεν είναι μόνο μια ξεχωριστή ρομαντική κομεντί που ανθίζει μέσω της ακαταμάχητης χημείας των Τζακ Λέμον και Σίρλεϊ Μακ Λέιν αλλά και η ταινία που κέρδισε το όσκαρ καλύτερης ταινίας και σκηνοθεσίας του 1960.
Κριτική και αίθουσες προβολής.