Ο ανανεωτής της αμερικανικής κωμωδίας Τζαντ Απατόου σκηνοθετεί την αυτοβιογραφία του νέου σταρ του Saturday Night Live, Πιτ Ντέιβιντσον στην τρυφερή «Τέχνη της ενηλικίωσης». Το φιλμ δεν έχει σχέση με το υπόλοιπο κωμικό (ενίοτε και χοντροκομμένο) έργο του Απατόου αφού ακολουθεί μια πιο συγκινητική και ανθρωποκεντρική ματιά πάνω στα αδιέξοδα των νέων του Στάτεν Άιλαντ, που κατά διαστήματα γίνεται χιουμοριστικό και πιο προσωπικό, ειδικά από τη στιγμή που η μητέρα του ήρωα (η αγέραστη Μαρίζα Τομέι) ερωτεύεται έναν πυροσβέστη. Πάνω από όλα όμως η «Τέχνη της ενηλικίωσης» είναι ένα τρυφερό χρονικό ενηλικίωσης όπως μαρτυρά κι ο ελληνικός τίτλος του έργου.
Οι νέοι Μεταλλαγμένοι (2/5*)Ο Τζος Μπουν έχει το βαρύ φορτίο της αλλαγής ρότας για τους «Νέους Μεταλλαγμένους» της Marvel, με την ενδιαφέρουσα άποψη του να στέκει απέναντι από το υπερηρωικό σύμπαν της εταιρείας και να ξεδιπλώνει μια αλά θρίλερ οπτική που σχετίζεται με τα ψυχολογικά και αθεράπευτα τραύματα των νεαρών μεταλλαγμένων που δεν θυμίζουν σε τίποτα τον Γούλβεριν και την παρέα του.
Η ισπανική κωμωδία «Όταν έγινα πλούσιος» (Si Υo Fuera Rico) του Αλβάρο Φερνάντεζ Αρμέρο μιλά για το όνειρο εκατομμυρίων ισπανών/ελλήνων/ ιταλών/ αμερικανών κλπ να κερδίσουν κάποτε τον πρώτο λαχνό του λαχείου/τζόκερ/ λόττο/ κλπ. Πιασάρικη ιδέα, μέτρια κωμικά αποτελέσματα, άθλιοι χαρακτήρες.
After 2 – Μετά τη σύγκρουσηΤο «After 2: Μετά τη σύγκρουση» είναι η συνέχεια του γνωστού young adult ρομάντζου που έσκισε πριν από δύο χρόνια, ενώ στις επανεκδόσεις το εμβληματικό ντεμπούτο του Γκοντάρ «Με Κομμένη την Ανάσα» που έσπασε τις νόρμες του παραδοσιακού σινεμά κερδίζει στα σημεία τη χολιγουντιανή «Σαμπρίνα» του Μπίλι Γουάλιντερ, όπου η Οντρεϊ Χέπμπορν βρίσκεται ανάμεσα στους Γουίλιαμ Χόλντεν και Χάμφρεϊ Μπόγκαρντ σε μια αισθηματική κομεντί παλιάς κοπής.