Κάποιοι από αυτούς έχουν διανύσει αμέτρητα χιλιόμετρα στο θεατρικό σανίδι. Κάποιοι, είναι new age πρωταγωνιστές της σκηνής. Όλοι, όμως, είναι ταυτισμένοι με την ελληνική θεατρική πραγματικότητα.
Η old school θεωρία – κυρίαρχη στην αντίληψη παλαιότερων θεατρικών δασκάλων – υποστήριζε πως οι δρόμοι του θεάτρου και της τηλεόρασης είναι ασύμβατοι. Σε πείσμα των καιρών που, δυστυχώς, έχουν επιβάλλει παύση εργασιών στο θέατρο, το καλό δυναμικό της σκηνής εμπλουτίζει την ανθρωπογεωγραφία της τηλεόρασης. Φέτος, πολύ περισσότερο από κάθε άλλη σεζόν.
Δεν είναι τυχαίο που δέκα ηθοποιοί (τους επιλέξαμε προσεκτικά) με μηδενική ή σπάνια τηλεοπτική παρουσία συνδράμουν σε τηλεοπτικές παραγωγές.
1. Ο Γιώργος Γάλλος στις «Άγριες μέλισσες» στον ΑΝΤ1Αθόρυβος πρωταγωνιστής αλλά με σειρά σπουδαίων συνεργασιών, ο Γιώργος Γάλλος μυήθηκε στο θέατρο από τα εφηβικά του χρόνια με μια ερασιτεχνική ομάδα των Τρικάλων. Όμως, χρειάστηκε να σπουδάσει οικονομικά και να κάνει ένα πολύχρονο πέρασμα από τον χώρο των εικαστικών για να καταλήξει στη δραματική σχολή του Εθνικού Θεάτρου.
Και παρότι ποτέ δεν ονειρεύτηκε να γίνει ηθοποιός, έχει καταφέρει να συνεργαστεί με μερικούς από τους πιο φωτισμένους δημιουργούς της εποχής: Λευτέρη Βογιατζή, Ανατόλι Βασίλιεφ, Γιάννη Χουβαρδά, Μιχαήλ Μαρμαρινό. Ανάμεσα στις πρόσφατες αξιοσημείωτες εμφανίσεις του στο θέατρο λογίζονται οι «Βάκχες» στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, το «Ξύπνα Βασίλη» του Εθνικού – και τα δύο σε σκηνοθεσία του Άρη Μπινιάρη – αλλά και η επιδαύρια παρουσία του στη «Μήδεια» για τρεις ερμηνευτές σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά.
Το θέατρο απορροφούσε το απόλυτο της ενέργειας του μέχρι που, για πρώτη φορά, συμμετείχε στην κωμική σειρά του Alpha, «Αστέρας Ραχούλας». Ακολούθησε δύο χρόνια μετά το grand hit του ΑΝΤ1 «Άγριες μέλισσες», όπου και συμμετέχει για δεύτερη σεζόν ερμηνεύοντας τον Μιλτιάδη.
2. Η Φιλαρέτη Κομνηνού στην «Αγγελική» του AlphaΤο αστέρι του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος στέφθηκε από πολύ νωρίς πρωταγωνίστρια – έχοντας προηγούμενως δώσει μάχη στο οικογενειακό περιβάλλον της για να επιβάλλει την επιλογή της. Πόσω μάλλον, όταν αυτή δικαιωνόταν διαρκώς με αλληλουχία σημαντικών ρόλων και επιτυχιών στις σκηνές του ΚΘΒΕ. Αρχαίο δράμα στην Επίδαυρο αλλά και παραστάσεις πρωτοπορίας την είχαν βάλει ήδη στo θεατρικό stardom των 80’s. Κι όταν θ’ ακολουθούσε η κάθοδος της στην Αθήνα το σκηνικό θα επαναλαμβανόταν με την ίδια δυναμική: «Λυσσασμένη γάτα», «Φαίδρα», «Έντα Γκάμπλερ», «Τρίτο στεφάνι».
Η Φιλαρέτη Κομνηνού, μια από τις σημαντικότερες τραγωδούς του ελληνικού θεατρικού γίγνεσθαι, με περιέργεια για νέες φόρμες και με μια παράλληλη ακαδημαϊκή καριέρα ως καθηγήτρια υποκριτικής στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Αριστοστελείου Πανεπιστημίου, δεν ησυχάζει. Τα τελευταία χρόνια στο θέατρο θα την συνδέουν με παραστάσεις όπως ο «Χρυσός Δράκος» του Εθνικού θεάτρου, οι «Τραχίνιες» και το «Λίλιομ» δια χειρός Θωμά Μοσχόπουλου, η «Γρανάδα» του Γιάννη Καλαβριανού αλλά και ο «Αρίστος» το σπαρακτικό super hit του γιου της, Γιώργου Παπαγεωργίου.
Από νωρίς εξοικειωμένη με την τηλεόραση, διατήρησε το μέτρο μιας ντίβας του διαμετρήματος της, αφήνοντας χρόνο ανάμεσα στις επιλογές της. Ταυτισμένη με τις τηλεοπτικές μεταφορές των μυθιστορημάτων εποχής «Μάγισσες της Σμύρνης» και το «Νησί» (Mega) – είχε προηγηθεί το σίριαλ του Χριστόφορου Παπακαλιάτη «Η ζωή μια βόλτα» για το ίδιο κανάλι – πρωταγωνιστεί στη δραματική σειρά του Alpha «Αγγελική» στο ρόλο μιας δεσποτικής μητέρας, της Αθηνάς Αργυρού.