Επεισόδιο 57: Οι προπονήσεις για τους αγώνες μόλις ξεκίνησαν. Ο Στάθης προσπαθεί να βρει ένα ταλέντο στον Τζώρτζη, γιατί δεν γίνεται να είναι άχρηστος σε όλα, ενώ η Μάρμω αποκαλύπτει στην Κατερίνα το μυστικό αγώνισμα των Πλατανιωτών, γίνεται ο φύλακας άγγελός της, αλλά και η αυστηρή προπονήτριά της. Ούτε ο Λουκάς, όμως, είναι καλά. Το αυτοάνοσο, από το οποίο λέει ότι πάσχει, αρχίζει να προκαλεί τρομερά συμπτώματα, τόσο βαριά που γεμίζουν τύψεις την Κατερίνα και διστάζει να του ζητήσει να χωρίσουν. Η Μυρτώ γνωρίζεται με τον Ηλία και πάνω στην κουβέντα τού αποκαλύπτει ότι ήρθε στον Πλάτανο, με σκοπό να αγοράσει το μπακάλικο του χωριού για ένα κομμάτι ψωμί. Η Κατερίνα θα πιάσει τον Παναγή και τη Μαργαρίτα σε μια τρυφερή στιγμή.
20:00 «Ήλιος» στον ΑΝΤ1Επεισόδιο 74: Ο Φίλιππος προσπαθεί να βρει τρόπο να βοηθήσει την Ειρήνη, τη μικρή κόρη της γυναίκας που σκοτώθηκε στο δυστύχημα. Ο Δημήτρης με τον Δήμο προσπαθούν να βρουν τι ενώνει τα πρόσωπα που βρίσκονται στην παλιά φωτογραφία της Νίκης με το παρόν. Ο Δήμος επισκέπτεται την Νίκη στη φυλακή ξανά. Η Αλεξάνδρα ψάχνει να βρει πώς βρέθηκε ο Φίλιππος με τα χρήματα που έσωσαν την εταιρεία του και ποιος θέλει να της κάνει κακό. Η Εύα, σε συνεννόηση με την Αλεξάνδρα, κάνει τα πάντα για να χωρίσει τη Λήδα και τον Φίλιππο. Μια νέα εντολή δολοφονίας δίνεται, αυτή τη φορά εναντίον της Νίκης στη φυλακή.
Επεισόδια 145-146: Η βλάβη στο οπτικό νεύρο ανησυχεί τον οφθαλμίατρο του Οδυσσέα κι έτσι τον στέλνει να κάνει περαιτέρω εξειδικευμένες εξετάσεις. Η Ναυσικά ρωτάει την Νόνα αν είχε κανείς στην οικογένειά της ιστορικό με πρόβλημα στα μάτια, με σκοπό να αποκλείσει την κληρονομικότητα. Παράλληλα, ο Μάρκος την πιέζει να στείλουν τον Οδυσσέα στο εξωτερικό, αλλά η Ναυσικά είναι αρνητική. Η Βικτώρια επιστρέφει από το Λονδίνο κι αυτή τη φορά ξεκαθαρίζει στον Μιχαήλ πως η επόμενη σκηνή ζηλοτυπίας που θα της κάνει, θα είναι κι η τελευταία αφού προτιμά να χωρίσει παρά να την ανεχτεί. Ο Φρίξος, άθελά του, κάνει την Έλλη να πιστέψει πως θέλει να παντρευτούν, αλλά δεν ξέρει πως να το πάρει πίσω.
Ο οφθαλμίατρος ενημερώνει τον Οδυσσέα για τις ειδικευμένες εξετάσεις που πρέπει να κάνει και η Ναυσικά τού συμπαραστέκεται σ’ αυτή τη δύσκολη στιγμή. Η αγωνία τρώει τον Οδυσσέα και κάνει σενάρια ότι η Ναυσικά τού κρύβει την αλήθεια για την κατάσταση της υγείας του. Ο Μιλτιάδης συμφωνεί να δώσει συνέντευξη στην εκπομπή του Καρατζά και ο Έκτορας το λέει στον Αιμίλιο. Λίγο αργότερα όμως, ο Άκης μαθαίνει για τη μήνυση που του έκανε ο Μάρκος και ανοίγει εκ νέου πόλεμο με το κόμμα της Αναγέννησης. Η Ελισάβετ κάνει πρόταση συγκατοίκησης στον Αιμίλιο και μένει άναυδη με την απάντησή του. Η Ναυσικά συναντιέται μόνη της με τον οφθαλμίατρο του Οδυσσέα κι αυτός της λέει ότι φοβάται για τα χειρότερα.
Επεισόδιο 71: Για ποιο λόγο ήρθε ο Τάκης στο Διαφάνι; Η πρότασή του στη Δρόσω θα τη βάλει σε μεγάλο δίλημμα. Η Ασημίνα προσπαθεί να καταλάβει την περίεργη συμπεριφορά του Νικηφόρου ενώ ο Μπάμπης αρνείται να τη δεχτεί κι αυτό τη βάζει σε μεγαλύτερες υποψίες. Ο Δούκας έχοντας μάθει για τις χασισοφυτείες απ’ τον Θέμελη, προσπαθεί να πείσει τον Κωνσταντή και τον Μελέτη να σταματήσουν αλλά και οι δύο είναι ανένδοτοι. Ο Βόσκαρης με το Νικολαΐδη ανακρίνουν τον Νέστορα και ο Βόσκαρης θα μπλέξει ένα ακόμα πρόσωπο υπεράνω υποψίας στην υπόθεση ως συνεργό του Κυπραίου. Ο Νικηφόρος βάζει σ’ εφαρμογή το σχέδιο του για να διαλύσει το συνεταιρισμό και ο Φανούρης βρίσκεται υπόλογος για τα λεφτά που χάθηκαν απ’ το ταμείο τους.
ΕΚΠΟΜΠΕΣ 21:00 “Η Εποχή των Εικόνων” στην ΕΡΤ2Η Εποχή των Εικόνων παρουσιάζει τον εικαστικό Νίκο Ναυρίδη, μια ξεχωριστή περίπτωση Έλληνα καλλιτέχνη, με διεθνή πορεία ήδη από τη δεκαετία του 90’. Πολύ νωρίς, το έργο του διακρίθηκε εκτός Ελλάδας με προσκλήσεις για συμμετοχές σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις, μπιενάλε και μουσεία. Με κέντρο της δουλειάς του την Αναπνοή, ως συνθήκη αντίληψης του κενού χώρου, οργάνωσε το έργο του γύρω από το σώμα, την απουσία, τον χώρο, τις ανθρώπινες σχέσεις με πλήθος αναφορών στη λογοτεχνία, τη φιλοσοφία, αλλά και την αρχιτεκτονική ως ποιητικό χώρο. Η Κατερίνα Ζαχαροπούλου, ενεργοποιεί στον διάλογο μαζί του σκέψεις και διαδικασίες μέσα από τις οποίες παρακολουθούμε στιγμές της διαδρομής του με έργα βίντεο, σχέδια, αλλά μεγάλης κλίμακας εγκαταστάσεις.
Υπόθεση: Αποκλεισμένοι μετά από τραγικό αεροπορικό δυστύχημα, δύο άγνωστοι μεταξύ τους άνθρωποι, ένας άντρας και μια γυναίκα, πρέπει να χτίσουν έναν σύνδεσμο μεταξύ τους, ώστε να επιβιώσουν στις ακραίες συνθήκες ενός απόμερου και χιονισμένου όρους. Όταν συνειδητοποιούν ότι δεν θα έρθει ποτέ μια βοήθεια, ξεκινούν ένα επικίνδυνο ταξίδι διαμέσου εκατοντάδων μιλίων άγριας φύσης, με τον έναν να σπρώχνει τον άλλον να συνεχίσει, και να ανακαλύπτουν μέσα τους δύναμη που δεν θεωρούσαν ποτέ πιθανό ότι μπορούσε να υπάρχει.
Υπόθεση: Η έχθρα ανάμεσα σε δύο οικογένειες του νησιού κορυφώνεται στα πρόσωπα της Μανταλένας, της κόρης του φτωχού βαρκάρη που προσπαθεί μετά το θάνατό του να θρέψει τα έξι αδελφάκια της με τη βάρκα της και στον καπετάν-Γιωργάρα και στο γιο του που κερδίζουν όλους τους νησιώτες, οι οποίοι δε μπαίνουν σε βάρκα που οδηγεί γυναίκα. Το αίσιον τέλος, έρχεται φυσικά με το αίσθημα ανάμεσα στη Μανταλένα και το γιο του Γιωργάρα, αφού η πρωταγωνίστρια αντιμετωπίσει πρώτα πολλές δυσκολίες!
Υπόθεση: Ο διάσημος εκτιμητής τέχνης Βέρτζιλ Όλντμαν δεν έχει κανέναν στη ζωή του πέρα από υπηρέτες και σερβιτόρους. Επιπλέον, δεν αποχωρίζεται ποτέ τα γάντια του, μη αντέχοντας να έρχεται σε επαφή με πράγματα που δεν είναι δικά του. Όταν μια γυναίκα που πάσχει από μια βαριά μορφή αγοραφοβίας τού ζητά επίμονα να εκτιμήσει την κινητή της περιουσία, κάτι θα αρχίσει να αλλάζει στην κανονισμένη με ακρίβεια δευτερολέπτου ζωή του.
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ 21:00 “Η Ελλάδα στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο” στο COSMOTE TV HISTORYΙερός Λόχος (Μέρος Α’): Από το πρώτο ως το τελευταίο λεπτό του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, ο Ιερός Λόχος υπερασπίστηκε με γενναιότητα την Ελλάδα. Επιζώντες Ιερολοχίτες, ιστορικοί και στρατιωτικοί αφηγούνται την ιστορία του στρατιωτικού αυτού θρύλου.
Η Κλεοπάτρα είναι γνωστή κυρίως επειδή γοήτευσε δύο από τους πιο ισχυρούς άνδρες της εποχής της, τον Ιούλιο Καίσαρα και τον Μάρκο Αντώνιο. Όμως, η τελευταία Ελληνίδα βασίλισσα της Αιγύπτου ήταν μια ικανή και δαιμόνια ηγέτης.