Chanel Connects: Ο γαλλικός οίκος μόδας κυκλοφορεί νέα σειρά podcast αφιερωμένη στον πολιτισμό
Ο γαλλικός οίκος μόδας λανσάρει μία νέα σειρά podcast, με τίτλο «Chanel Connects», η οποία θα εστιάζει σε διαφορετικές μορφές τέχνης και θα περιλαμβάνει συζητήσεις για το μέλλον του πολιτισμού.
Πρωτοπόροι από τον χώρο του κινηματογράφου, της μόδας, της αρχιτεκτονικής, του χορού και της μουσικής ενώνουν τις φωνές τους και συζητούν για όλα όσα έχουν αλλάξει τον τελευταίο έναν χρόνο, καθώς επίσης και τι σημαίνει αυτό για το μέλλον του πολιτισμού εν γένει.
Σε επίσημη δήλωσή του ο οίκος Chanel, ανέφερε μεταξύ άλλων, ότι η νέα σειρά podcast θα αναδείξει όλους τους πρωτοπόρους των προκλήσεων του 2020, θα οραματιστεί τα νέα πολιτιστικά σύνορα του 2021, καθώς γκαλερί, μουσεία και μουσικές σκηνές προετοιμάζονται να ανοίξουν τις πόρτες τους ξανά, σε αυτό που ο οίκος περιγράφει ως «ριζικά μεταμορφωμένο κόσμο».
Στη σειρά των «Chanel Connects» θα συμμετέχουν: Κίρα Νάιτλι, Φαρέλ Γουίλιαμς, Τίλντα Σουίντον, Λούλου Ουάνγκ, Ες Ντέβλιν, Έντουαρντ Εννινφουλ, Άντριου Μπόλτον, Άκραμ Καν και Ταμάρα Ρόχο, από διαφορετικούς κλάδους στον χώρο της τέχνης. Κάθε επεισόδιο, θα ηχογραφείται από τον εκάστοτε συμμετέχοντα σε σπίτι ή σε στούντιο.
Εκτός από τη συναρπαστική ματιά στα μυαλά των πιο δημιουργικών καινοτόμων σήμερα, η σειρά θα είναι μια προειδοποιητική υπενθύμιση προς όλους εμάς να μη σταματήσουμε να στηρίζουμε τις τέχνες σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, υπερασπιζόμενη όλα όσα θα έρθουν στο μέλλον και εξερευνόντας τον ρόλο του πολιτισμού ως παράγοντα κοινωνικής αλλαγής.
Η Γιανά Πιλ, παγκόσμια επικεφαλής των τεχνών και του πολιτισμού της Chanel αναφέρει πως η νέα σειρά podcast θα αναδείξει ένα πιο αισιόδοξο μέλλον. Θα δώσει την ευκαιρία στους καλλιτέχνες να επανεξετάσουν το πώς, το γιατί και το πού θα συνδεθούν με το κοινό τους. «Όσο οι γκαλερί, οι μουσικές σκηνές και γενικά όλοι οι χώροι πολιτισμού παρέμεναν κλειστοί, οι καλλιτέχνες δεν σταμάτησαν να δημιουργούν και να φαντάζονται νέους τρόπους προόδου. Η σειρά podcast «Chanel Connects» θα βοηθήσει στο να χρησιμοποιήσουν τη φαντασία τους και να μοιραστούν ιδέες για διάφορους κλάδους, πρότζεκτ και ιδρύματα».
Η σειρά θα είναι διαθέσιμη στο Spotify, στην Apple και στον επίσημο ιστότοπο της Chanel.
Πηγή: fashionunited.uk