Emily in Paris: Η σεναριογράφος της σειράς εξηγεί γιατί δεν έπρεπε να προταθεί για Χρυσή Σφαίρα
Η Ντέμπορα Κοπέικεν είναι μία από τις σεναριογράφους της δημοφιλούς σειράς του Netflix, «Emily in Paris», η οποία προτάθηκε για Χρυσή Σφαίρα Καλύτερης Κωμικής σειράς. Γιατί όμως δεν θεωρεί δίκαιη την υποψηφιότητά της;
Εχθές Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου, ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες για τις Χρυσές Σφαίρες 2021. Η δημοφιλής σειρά του Netflix, «Emily in Paris», έλαβε δύο υποψηφιότητες: Καλύτερης Κωμικής Σειράς και Καλύτερης Γυναικείας Ερμηνείας για την πρωταγωνίστρια της, Λίλι Κόλινς.
Μία από τις σεναριογράφους της σειράς, η Ντέμπορα Κοπέικεν, ρωτήθηκε από τον Guardian για το πώς αισθάνεται για αυτό. Εκείνη απάντησε: «Το έμαθα από τη μητέρα μου, που με πήρε τηλέφωνο για να μου πει τα νέα. Την ρώτησα, για ποια κατηγορία. Προσπαθούσα να μην διαβάζω τις άσχημες κριτικές για την σειρά, αλλά δεν ζω και κάτω από καμιά πέτρα. Ήξερα ότι το σόου μας δεν θα βρισκόταν υποψήφιο ποτέ για κάποιο βραβείο».
«Στην αρχή νόμιζα ότι την έχει πειράξει η δεύτερη δόση του εμβολίου», απαντάει χιουμοριστικά. «Για Καλύτερη Κωμική Σειρά; Αυτό είναι περίεργο».
«Πήρα προσωπικά τις κριτικές για την σειρά; Φυσικά. Ποιος δεν θα τις έπαιρνε; Αλλά και όχι. Η σειρά προβλήθηκε λίγους μήνες αφότου συμμετείχα στις πορείες για φυλετική δικαιοσύνη στους δρόμους της Νέας Υόρκης με τα παιδιά μου. Θα μπορούσα σίγουρα να καταλάβω πώς μια σειρά για μια λευκή Αμερικανή fashionista που τριγυρίζει σε ένα προ-πανδημικό Παρίσι, το οποίο είναι απαλλαγμένο από τις αφρικανικές και μουσουλμανικές κοινότητες του, μπορεί να αντιμετωπιστεί», αναφέρει.
Ποια σειρά πιστεύει ότι άξιζε περισσότερο την υποψηφιότητα;«Η σειρά μας προβλήθηκε επίσης μετά την σειρά «I May Destroy You» της Μικέλα Κοέλ, ένα έργο απόλυτης ιδιοφυΐας για το επακόλουθο ενός βιασμού. «Αυτό το σόου», είπα σε όλους όσους άκουγαν, «αξίζει να κερδίσει όλα τα βραβεία». Όταν δεν το έκανε, έμεινα έκπληκτη. Το «I May Destroy You» δεν είναι μόνο η αγαπημένη μου σειρά του 2020. Είναι η αγαπημένη μου σειρά γενικότερα. Παίρνει το περίπλοκο ζήτημα ενός βιασμού – είμαι η ίδια επιζούσα σεξουαλικής επίθεσης – και το παρουσιάζει με καρδιά, χιούμορ, πάθος, με μια ιστορία που κατασκευάστηκε τόσο καλά, που έπρεπε να την παρακολουθήσω δύο φορές, για να καταλάβω πώς το έκανε η Κοέλ».
«Τώρα, είμαι ενθουσιασμένη που βρίσκομαι υποψήφια για την «Έμιλι στο Παρίσι»; Ναι. Φυσικά. Ποτέ δεν βρέθηκα κοντά σε ένα αγαλματίδιο Χρυσής Σφαίρας, πόσο μάλλον να είμαι υποψήφια για ένα. Όμως, αυτός ο ενθουσιασμός δυστυχώς μετριάζεται από την οργή μου για την περιφρόνηση προς την Κοέλ. Είναι λάθος που δεν βρέθηκε υποψήφια», υποστηρίζει η σεναριογράφος.
«Χρειαζόμαστε τέχνη που να εκπροσωπεί όλα τα χρώματα»«Ναι, χρειαζόμαστε τέχνη που να εκπροσωπεί όλα τα χρώματα, όχι μόνο μερικά. Αλλά πρέπει επίσης να δώσουμε βραβεία σε σειρές (και μουσική και ταινίες και μιούζικαλ) που τους αξίζουν, ανεξάρτητα από το χρώμα του δέρματος των δημιουργών τους. Πώς μπορεί κανείς να παρακολουθήσει το «I May Destroy You» και να μην το ονομάζει ένα λαμπρό έργο τέχνης ή την Μικέλα Κοέλ μια μεγαλοφυΐα, είναι πέρα από τις δυνατότητές μου να καταλάβω πώς λαμβάνονται αυτές οι αποφάσεις», σημειώνει η Κοπέικεν.
Πηγή: The Guardian