MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
22
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΕΑ

Αναστασοπούλου, Παπαχαραλάμπους, Δροσάκη: Όσα περιέγραψαν στην καταγγελία κατά του Πέτρου Φιλιππίδη

“Ελπίζουμε η ενέργειά μας αυτή να δώσει το θάρρος, και σε άλλες ή άλλους συναδέλφους μας, αλλά και σε κάθε γυναίκα ή άνδρα από οποιονδήποτε χώρο, που δεν έχει βήμα…” ανέφεραν μεταξύ άλλων στο επίσημο έγγραφο της καταγγελίας τους.

Monopoli Team

Την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου, η Λένα Δροσάκη και η Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους κατέθεσαν καταγγελία στο πειθαρχικό συμβούλιο του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών κατά του Πέτρου Φιλιππίδη, για «σοβαρές πράξεις αντισυναδελφικής κι αντιεπαγγελματικής συμπεριφοράς που προσέβαλαν την γενετήσια αξιοπρέπειά τους».

Η καταγγελία έγινε μέσω των πληρεξούσιων δικηγόρων τους Γιώργο Γεραρή και Αλέξανδρο Μίντζια, ενώ οι τρεις γυναίκες ζητούν τη βαρύτερη των προβλεπόμενων ποινών, δηλαδή τη διαγραφή του ηθοποιού από το ΣΕΗ.

Σήμερα, η πρωινή εκπομπή του MEGA “Πάμε Δανάη” παρουσίασε αποκλειστικά το επίσημο έγγραφο της καταγγελίας των ηθοποιών, στο οποίο περιγράφουν με λεπτομέρεια όσα καταγγέλουν ότι βίωσαν κατά τη διάρκεια της συνεργασίας του με τον καταγγελόμενο. Όπως αναφέρθηκε και στην εκπομπή, δεν πρόκειται για ποινικές καταγγελίες, αλλά καταγγελίες που έχουν κατατεθεί στο πειθαρχικό συμβούλιο του ΣΕΗ.

Ας δούμε, λοιπόν, τι κατήγγειλαν οι τρεις γυναίκες, που στο επίσημο έγγραφο της καταγγελίας τους κατέληξαν: “Ελπίζουμε η ενέργειά μας αυτή να δώσει το θάρρος, και σε άλλες ή άλλους συναδέλφους μας, αλλά και σε κάθε γυναίκα ή άνδρα από οποιονδήποτε χώρο, που δεν έχει βήμα, να βγουν μπροστά χωρίς φόβο και να καταγγείλουν αντίστοιχες τραυματικές συμπεριφορές που έχουν υποστεί από ανθρώπους που μέχρι σήμερα, συνεχίζουν να κάνουν όσα κάνουν, πιστεύοντας πως βρίσκονται στο απυρόβλητο”.

Η καταγγελία της Άννας-Μαρίας Παπαχαραλάμπους

Σύμφωνα με την εκπομπή “Πάμε Δανάη”, η Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους καταγγέλλει γεγονότα που συνέβησαν το 2000, όταν ήταν 24 ετών, στην παράσταση «Ηλίθιοι» του Νιλ Σάιμον στο θέατρο Βρετάνια. Μεταξύ άλλων, η ηθοποιός κατήγγειλε: «Ο καταγγελλόμενος προέβη πολλές φορές σε σοβαρές πράξεις προσβολής της γενετήσιας αξιοπρέπειάς μου. Και όχι μόνο. Εκμεταλλευόμενος το νεαρό της ηλικίας μου, την ανάγκη μου να εργαστώ, τον φόβο που μου είχε εμφυσήσει». Και συνεχίζει: «Ο καταγγελλόμενος με παρενοχλούσε και εκτός θεάτρου με διάφορους τρόπους, όπως παρακολουθώντας με, προκαλώντας μου μια διαρκή ανησυχία που έφθανε πολλές φορές στα όρια του τρόμου, αφού ειλικρινά δεν ήξερα ποια θα ήταν η επόμενη κίνησή του. Φοβόμουν ότι ήταν ικανός για τα πάντα, όπως μου είχε αποδείξει με τις πράξεις του».

Οι δημοσιογράφοι της εκπομπής, μάλιστα, αναφέρουν ότι η ηθοποιός καταγγέλει περιστατικά που συνέβαιναν πάνω στη σκηνή και συγκεκριμένα σε μία σκηνή φιλιού, κατά την οποία ο καταγγελόμενος χρησιμοποιούσε βία ή την έπιανε σε διάφορα μέρη του σώματός της, όταν βρισκόταν κάποιος δικός της άνθρωπος στην παράσταση.

Η καταγγελία της Λένας Δροσάκη

Σε ό,τι αφορά την Λένα Δροσάκη, όπως ανέφεραν στην εκπομπή, αυτά που καταγγέλλει η ηθοποιός συνέβησαν
το 2007, όταν ήταν 24 ετών και φοιτήτρια. Η ηθοποιός καταγγέλει ότι ο ηθοποιός άρχισε να την προσεγγίζει, όπως αναφέρεται στην καταγγελία, “με έναν τρόπο άρχισε να αλλάζει συμπεριφορά, να με παρενοχλεί σεξουαλικά, στην αρχή διακριτικά, στη συνέχεια ολοένα με πιο ανάρμοστο τρόπο. Κάποια στιγμή άρχισε να με απειλεί ανοιχτά ότι αν δεν συνευρεθούμε θα φροντίσει να μην περάσω ως φοιτήτρια τις εξετάσεις του υπουργείου».

Ο Άρης Καβατζίκης συνέχισε την περιγραφή: «Την ημέρα που η Λένα βρισκόταν στο Θέατρο Τέχνης για τις εξετάσεις του υπουργείου, τον είδε απέναντί της. ”Πάγωσα, δεν περίμενα ότι θα φθάσει σε αυτό το σημείο. Όταν έφθασε η σειρά μου και ανέβηκα στη σκηνή για να εξεταστώ, είδα τον καταγγελλόμενο να εισέρχεται στην αίθουσα του θεάτρου και να κατευθύνεται προς το μέρος της κριτικής επιτροπής χαιρετώντας εγκάρδια, συνομιλώντας θερμά με τα μέλη της. Οταν γύρισε να δει εμένα πάνω στη σκηνή, έκανε τη χαρακτηριστική κίνηση που σημαίνει “είδες που στα έλεγα;”. Δεν πέρασα στις εξετάσεις του υπουργείου, αν και θέλω να είμαι απολύτως σαφής: δεν ξέρω κατά πόσο αυτό οφείλεται σε ενέργειες του καταγγελλόμενου ή στο γεγονός ότι η απόδοσή μου δεν ήταν η επιθυμητή κυρίως λόγω της ταραχής που μου είχε προκαλέσει».

Μάλιστα, αναφέρθηκαν και σε ακόμα ένα περιστατικό, που έλαβε χώρα το 2019 στην παράσταση «Εγκλημα στο Όριεντ Εξπρές». Σύμφωνα με όσα καταγγέλει “άρχισαν τα ίδια περιστατικά”. “Κάποια στιγμή όλη αυτή η απαράδεκτη και προσβλητική συμπεριφορά έφθασε στο αποκορύφωμά της, όταν επιτέθηκε λεκτικά με απίστευτη ένταση σε εμένα και στον συνάδελφό μου Λευτέρη Ζαμπετάκη, προφανώς θεωρώντας ότι έχουμε μεταξύ μας κάποια ερωτική σχέση, που δεν ίσχυε. Η πρόβα διεκόπη και η Κάτια Δανδουλάκη ανακοίνωσε στον Πέτρο Φιλιππίδη ότι δεν θα χρειαστεί άλλο τις υπηρεσίες του”.

Η καταγγελία της Πηνελόπης Αναστασοπούλου

Η τρίτη καταγγέλουσα, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου αναφέρθηκε σε γεγονότα που έλαβαν χώρα το 2005, όταν ήταν 28 ετών και είχε μόλις τελειώσει το Θέατρο Τέχνης. Σύμφωνα με την καταγγελία, όλα ξεκίνησαν όταν πήγε σε μια συνάντηση για συνεργασία. Με βάση τα όσα ανέφεραν στην εκπομπή του Mega, στην καταγγελία αναφέρει η Πηνελόπη Αναστασοπούλου: «Ο καταγγελλόμενος ζήτησε να τον συναντήσω βράδυ στο θέατρο στο οποίο εργαζόταν και ήταν θιασάρχης. Οταν έφθασα στο θέατρο, ο καταγγελλόμενος με υποδέχθηκε, μου είπε να περάσω στο καμαρίνι του, δεν υπήρχε κανείς άλλος στο θέατρο, πράγμα που μου έκανε εντύπωση. Κλείδωσε το καμαρίνι και άρχισα να αισθάνομαι άβολα».

Σύμφωνα με τους παρουσιαστές, στη συνέχεια η Πηνελόπη Αναστασοπούλου «περιγράφει προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας και ότι βίωσε παράξενες και οριακές συμπεριφορές από τον καταγγελλόμενο, όπως “απότομα ξεσπάσματα οργής, λεκτικές προσβολές και άλλα. Οταν καταλάβαινε ότι αισθανόμουν άβολα, μάλλον αυτό τον εξίταρε περισσότερο».

Οπως περιέγραψαν στην εκπομπή, όταν η ηθοποιός κάποια στιγμή δέχτηκε να συνεργαστεί με τον καταγγελόμενο στο θέατρο το 2010, έχοντας μιλήσει και δεχτεί διαβεβαιώσεις και από το συγγενικό περιβάλλον του εκείνος, εκείνος προσέβαλε και πάλι τη γενετήσια αξιοπρέπειά της.

Περισσότερα από Επίκαιρα