MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
22
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ:
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ X
ΗΘΟΠΟΙΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΗΘΟΠΟΙΟ X
ΘΕΑΤΡΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΘΕΑΤΡΟ X
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Κωμωδία

Το Τάβλι: Οι ραδιοφωνικές παραστάσεις του Αθήνα 9.84 συνεχίζονται με το έργο του Δημήτρη Κεχαΐδη

Η «Πλατεία Θεάτρου», ο κύκλος ραδιοφωνικών παραστάσεων του Αθήνα 9.84, συνεχίζεται, τη Δευτέρα 26 Απριλίου, με το έργο του Δημήτρη Κεχαΐδη «Το Τάβλι», σε σκηνοθεσία Λευτέρη Γιοβανίδη.

Από αριστερά: Γεράσιμος Σκιαδαρέσης, Ιεροκλής Μιχαηλίδης
Από αριστερά: Γεράσιμος Σκιαδαρέσης, Ιεροκλής Μιχαηλίδης
Monopoli Team

Η ερτζιανή θεατρική σκηνή του Αθήνα 9.84 (στη συχνότητα 9.83) άνοιξε την αυλαία της με την εκπομπή «Πλατεία Θεάτρου» για να φιλοξενήσει ένα μικρό θησαυρό από νεοελληνικά έργα. Συνέχεια τη Δευτέρα 26 Απριλίου, στις 21:00, με το «Τάβλι» του Δημήτρη Κεχαΐδη, σε σκηνοθεσία Λευτέρη Γιοβανίδη, με τους Γεράσιμο Σκιαδαρέση και Ιεροκλή Μιχαηλίδη.

*Το podcast της παράστασης θα παραμένει για μια εβδομάδα στο site του σταθμού διαθέσιμο για ακρόαση. 

«Το Τάβλι»: Λίγα λόγια για το έργο

«Το τάβλι» είναι μία κωμωδία χαρακτήρων, στην οποία αποδίδεται γλαφυρά η νεοελληνική πραγματικότητα και το ενδόμυχο όνειρο του νεοέλληνα «να πιάσει την καλή».

Ένα έργο προφητικό και γι’ αυτό πάντα επίκαιρο, ανέβηκε πρώτη φορά στο Θέατρο Τέχνης τον Φεβρουάριο του 1972, μεσούσης της δικτατορίας, σε σκηνοθεσία του Κάρολου Κουν, με πρωταγωνιστές τον Νικήτα Τσακίρογλου ως Φώντα και τον Γιάννη Μόρτζο ως Κόλια. Από τότε, παρουσιάζεται συχνά στις θεατρικές σκηνές, γεγονός που καταδεικνύει την οξυδερκή ματιά του συγγραφέα στη νεοελληνική νοοτροπία.

Υπόθεση

Ο Φώντας (Γεράσιμος Σκιαδαρέσης) και ο Κόλιας (Ιεροκλής Μιχαηλίδης) δυο φίλοι και κουνιάδοι, κάθονται ένα ζεστό αυγουστιάτικο απόγευμα μετά από ένα μεσημεριανό ύπνο, την ώρα του ιερού απογευματινού καφέ στη βεράντα τους και συζητούν για το πως θα πιάσουν την καλή και θα γλυτώσουν από τη φτώχεια τους. Το σχέδιο «όπως πάντα» καλά οργανωμένο και σίγουρο, μας δείχνει όλο το νεοελληνικό όνειρο που πλάθεται από ευτελή υλικά.

Οι δυο ήρωες μας, ο Φώντας, άνθρωπος της πιάτσας και ο Κόλιας, πρώην αντιστασιακός και νυν λαχειοπώλης, ονειρεύονται να στήσουν μαζί μια κομπίνα, με στόχο τα μεγάλα κέρδη και την είσοδο στην υψηλή κοινωνία. Δύο χαρακτήρες αυθεντικοί, λαϊκοί, οικείοι, αναγνωρίσιμοι, τραγικοί και κωμικοί συνάμα, συνοψίζουν την ουσία της νεοελληνικής φιλοσοφίας.

Πληροφορίες για τα podcast της παράστασης

Το podcast της παράστασης θα παραμείνει για μια εβδομάδα στο site του σταθμού διαθέσιμο για ακρόαση. Μετά το τέλος της εβδομάδας θα ενοικιάζεται με μια συμβολική τιμή και τα ποσοστά των εκτελεστικών δικαιωμάτων θα αποδίδονται σε όλους τους συντελεστές μέσω συμφωνίας του Αθήνα 9. 84 με τις εταιρίες πνευματικών δικαιωμάτων.

Τα έργα ηχογραφούνται μέσα στο σταθμό, σε ειδικά διαμορφωμένο στούντιο από τον ηχολήπτη του Αθήνα 9. 84, Πάνο Αργύρη. Στο site του σταθμού (www.athina984.gr), το έργο «Το τάβλι» – όπως και όλα τα θεατρικά έργα – την ώρα της ραδιοφωνικής του μετάδοσης, θα συνοδεύεται από βίντεο οπτικής ερμηνείας στη νοηματική γλώσσα και πρόσθετους εξειδικευμένους υπότιτλους για κωφούς και βαρήκοους.

Συντελεστές:

Συντονισμός Project: Μαργαρίτα Μυτιληναίου
Ηχολήπτης: Πάνος Αργύρης
Γραφιστική Επιμέλεια: The Button Design

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΤο Κουνούπι: Η νέα ακουστική παράσταση της Ζέτης Φίτσιου διαθέσιμη online12.09.2018

*Όλοι οι συντελεστές των παραστάσεων τηρούν τα μέτρα ασφαλείας/προστασίας και πριν τις ηχογραφήσεις κάνουν rapid test, σε συνεργασία με τα Πρότυπα Ιατρικά Διαγνωστικά Κέντρα Medicity”.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Συγγραφέας: Δημήτρης Κεχαΐδης
Σκηνοθεσία: Λευτέρης Γιοβανίδης

Μουσική: Θοδωρής Οικονόμου

Παίζουν: Ιεροκλή Μιχαηλίδη και Γεράσιμο Σκιαδαρέση

Διάρκεια Παραστάσεων: Από 26 Απριλίου έως 3 Μαΐου
Πληροφορίες: Ακούστε την παράσταση από τη συχνότητα του Αθήνα 9.84 και το site του σταθμού https://www.athina984.gr/
Παραστάσεις: Δευτέρα 26 Απριλίου στις 21:00 | Το podcast της παράστασης θα παραμένει για μια εβδομάδα στο site του σταθμού διαθέσιμο για δωρεάν ακρόαση.
Πληροφορίες Χώρου: https://www.athina984.gr/
Περισσότερα από Θεατρικά Νέα