Φέτος, τα Όσκαρ θα πραγματοποιηθούν στις 25 Απριλίου, δύο μήνες μετά το καθιερωμένο ετήσιο ραντεβού τους. Θα διεξαχθούν στον σιδηροδρομικό σταθμό Γιούνιον Στέσιον με αυστηρά μέτρα.
Παρόντες θα είναι μόνο οι υποψήφιοι -δικαιούνται έναν συνοδό ο καθένας- και όσοι θα παραδίδουν το κάθε βραβείο. Κάθε κατηγορία θα βραβεύεται μεμονωμένα για την αποφυγή συνωστισμού. Ωστόσο και φέτος μπορούμε ν’ απολαύσουμε live την 93η τελετή απονομής, αποκλειστικά στην COSMOTE TV.
Η βραδιά των Όσκαρ, φυσικά, είναι πολύ σημαντική για τους υποψηφίους, οι οποίοι θέλουν να δουν να ανταμείβεται ο κόπος τους. Και κάποιοι τα καταφέρνουν με την πρώτη φορά, ενώ άλλοι δεν έχουν χώρο για τα αγαλματίδια που έχουν κερδίσει. Υπάρχει και η τρίτη κατηγορία, αυτών που φτάνουν στην πηγή και δεν πίνουν νερό… αλλά τι γίνεται με όσους έχουν βρεθεί σε αυτή τη θέση πάνω από μια φορά;
Το να μη κερδίζει ένας ηθοποιός βραβείο Όσκαρ ενώ έφτασε τόσο κοντά, είναι σίγουρα επώδυνο. Αλλά όταν αποδεικνύει σε όλη του την καριέρα ότι άξιζε ένα και να μην το έχει πάρει, είναι τουλάχιστον άδικο!
Ποιους 10 μπορούμε να ξεχωρίσουμε ως τους κατ’ εξοχήν πιο αδικημένους της Ακαδημίας;
Η Γκλεν Κλόουζ σε ηλικία 74 ετών, έχει βρεθεί υποψήφια 8 φορές για Όσκαρ – 4 για πρωταγωνιστικό και 4 για δεύτερο γυναικείο. Κρατάει, μάλιστα, ρεκόρ για τις περισσότερες υποψηφιότητες χωρίς να έχει κερδίσει ούτε ένα! Φέτος, βρίσκεται στην 8η υποψηφιότητά της για τον Β’ Γυναικείο Ρόλο στην ταινία “Το Τραγούδι του Χιλμπίλη”. Όλοι ανυπομονούν να δουν αν θα είναι αυτή η τυχερή χρονιά της. Βέβαια, η φετινή της οσκαρική υποψηφιότητα αντιπαραβάλλεται με την υποψηφιότητά της ως ο χειρότερος Β’ Γυναικείος για τα Βραβεία Ruspberry, στον ίδιο ρόλο! Παρόλα αυτά, αναμένουμε τις εξελίξεις…
Ο Ντεπ βρίσκεται ίσως στη χειρότερη στιγμή της καριέρας του, με πολλές παραγωγές να του “κλείνουν” τις πόρτες λόγω των ζητημάτων που προέκυψαν στην προσωπική του ζωή. Ωστόσο, οι ρόλοι που έχει ενσαρκώσει στη μέχρι τώρα πορεία του έχουν αγαπηθεί ιδιαιτέρως από το κοινό. Κανένας, ωστόσο, δεν κατάφερε να του «χαρίσει» το πολυπόθητο Όσκαρ. Ο ίδιος, έχει προταθεί 3 φορές για βραβείο Α’ Ανδρικού Ρόλου στις ταινίες “Οι Πειρατές της Καραϊβικής: Η Κατάρα του Μαύρου Μαργαριταριού”, “Ψάχνοντας τη Χώρα του Ποτέ” και “Σουίνι Τοντ: ο Φονικός Κουρέας της Οδού Φλίτ”. Η φιλμογραφία του περιλαμβάνει πολλές ενδιαφέρουσες ταινίες πέρα από τις πολύ γνωστές και εμπορικές. Το μέλλον είναι αβέβαιο για το πόσο κοντά θα έρθει ξανά στις υποψηφιότητες!
Μόλις στα 26 της έχει προταθεί ήδη 4 φορές για Όσκαρ, χωρίς να έχει κερδίσει ακόμη ένα. Βρέθηκε από πολύ μικρή στην κινηματογραφική βιομηχανία, κερδίζοντας την πρώτη υποψηφιότητα για βραβείο Β’ Γυναικείου Ρόλου μόλις στα 13 της για την ταινία “Εξιλέωση”. Από τότε, έχει συνεργαστεί με κορυφαίους σκηνοθέτες -τρανό παράδειγμα ο Γουές Άντερσον– και είναι στην λίστα με τα πιο ανερχόμενα ονόματα. Οπότε όσο κι αν άξιζε ένα Όσκαρ, έχει τον χρόνο και κυρίως το ταλέντο, για να το κατακτήσει.
Φυσικά και είναι ένας πολύ γνωστός και καλός ηθοποιός αλλά η πολύχρονη ανάμειξή του με τις ταινίες της Marvel, τον έβγαλαν από την πορεία των Όσκαρ. Βρίσκεται, βέβαια, διαρκώς στην πρώτη θέση της λίστας Forbes με τους πιο καλοπληρωμένους ηθοποιούς. Έχει βρεθεί υποψήφιος για Όσκαρ 2 φορές με τις ταινίες “Chaplin” και “Tropic Thunder”. Την πρώτη φορά έχασε από τον Αλ Πατσίνο (“Scent of a Woman”) και την δεύτερη από τον εκλιπόντα Χιθ Λέτζερ (“The Dark Knight”).
Η Άνταμς είναι ανάμεσα στις πρώτες θέσεις των ηθοποιών με πολλές οσκαρικές υποψηφιότητες αλλά καμία νίκη. Συγκεκριμένα, έχει 6 υποψηφιότητες! Φέτος, αν και απρόσμενο, έχασε την 7η υποψηφιότητά της, στο πλευρό της Γκλεν Κλόουζ στην ταινία “Το Τραγούδι του Χιλμπίλη”. Τελευταία της υποψηφιότητα ήταν το 2019 στην ταινία “Vice” αλλά έχασε από την Ρεγκίνα Κινγκ (“If Beale Street Could Talk”).
Ο Νόρτον κέρδισε την πρώτη του υποψηφιότητα με τον πρώτο του μεγάλο ρόλο στο “Primal Fear” αλλά δεν κέρδισε. Έπειτα, προτάθηκε για άλλες δύο φορές, για Όσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου στο “Birdman” και Α’ Ανδρικού στο “American History X”. Η αλήθεια είναι πως η ερμηνεία του συγκλόνισε ιδιαίτερα στην τελευταία και σίγουρα έχασε άδικα το Όσκαρ. Ωστόσο, εκείνη την χρονιά το Όσκαρ κέρδισε ο Ρομπέρτο Μπενίνι με την ταινία “Η Ζωή Είναι Ωραία”.
7. Σάλμα ΧάγιεκΗ Χάγιεκ έχει βρεθεί μια φορά υποψήφια για Όσκαρ Α’ Γυναικείου ρόλου για την ενσάρκωση της Φρίντα Κάλο στην ταινία “Φρίντα”. Ωστόσο, ο ανταγωνισμός εκείνης τη χρονιάς ήταν πολύ υψηλός με ονόματα όπως η Τζούλιαν Μουρ και η Νικόλ Κίντμαν. Τελικά, το κέρδισε η τελευταία για την ταινία “Οι Ώρες”.
Ο Νταφόε ίσως να είναι και ένας από τους καλύτερους ηθοποιούς εν ζωή, ωστόσο δεν έχει κατακτήσει ακόμη το χρυσό αγαλματίδιο. Έφτασε πολύ κοντά 4 φορές με εξαιρετικές ταινίες όπως το “Platoon” και ερμηνείες σαν αυτή του Βίνσεντ βαν Γκογκ. Έχουμε δει από τον ίδιο και μοναδικές ερμηνείες που δεν έχουν προταθεί για Όσκαρ. Παραμένει, φυσικά, ένας ηθοποιός που θέλουμε να κερδίσει στο μέλλον οπωσδήποτε.
Η Ράιντερ ίσως να μην είναι ευρέως γνωστό αλλά έχει υπάρξει 2 φορές υποψήφια για Όσκαρ. Η μία για την ταινία “Μικρές Κυρίες” του 1994 και η άλλη για την ταινία “Τα Χρόνια της Αθωότητας”. Συμμετείχε σε εμβληματικές ταινίες της δεκαετίας του 1980 και του 1990 με έναν ξεχωριστό χαρακτήρα. Πλέον, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της σειράς του Netflix “Stranger Things”.
10. Σάμιουελ Λ. ΤζάκσονΣχεδόν 200 ταινίες αλλά μόνο μια υποψηφιότητα! Συγκεκριμένα, η μια και μοναδική υποψηφιότητα του Τζάκσον ήταν για το “Pulp Fiction” του 1994. Παρά την στενή συνεργασία του με τον Ταραντίνο που του χάρισε πολλούς εμβληματικούς ρόλους, δεν τον έφερε κοντά σε άλλες υποψηφιότητες. Ούτε και κάποια από τις άλλες αμέτρητες ταινίες στις οποίες συμμετείχε. Ωστόσο, έχει αποδείξει πολλές φορές την υποκριτική του ικανότητα…
Συντονιστείτε στο κανάλι COSMOTE CINEMA OSCARS HD στην COSMOTE TV στις 25/4 από τις 23:30 μπείτε στον παλμό της βραδιάς με την εκπομπή OSCARS’ NIGHT με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και καλεσμένους έκπληξη και δείτε LIVE και αποκλειστικά την 93η Τελετή Απονομής των βραβείων Όσκαρ στις 3 το πρωί σε σχολιασμό του Γιώργου Σατσίδη και της Χριστίνας Μπίθα! Στη συνέχεια θα ακολουθήσει η μετάδοση του POST SHOW με ζωντανό σχολιασμό από το L.A από τον Γιώργο Σατσίδη.