MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
22
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΘΕΣΗΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΚΘΕΣΗ X
Dali Cybernetics: Μία εμπειρία εμβύθισης στο σύμπαν του σπουδαίου ζωγράφου στον «Ελληνικό Κόσμο»
Από 18/10/2024 έως 30/11/2024
Grand Tour: 17 έργα φιλελλήνων από την Κυβερνητική Συλλογή Τέχνης του Ηνωμένου Βασιλείου σε μια έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη
Από 05/07/2023 έως 01/06/2025
Ένα εύθραυστο θαύμα: Φωτογραφική έκθεση του Χάρη Κακαρούχα στο Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα»
Από 07/11/2024 έως 24/11/2024
Αρχαία Ελλάδα: Ένα εντυπωσιακό θεματικό πάρκο έρχεται στο Ολυμπιακό Κέντρο Γουδί
Από 05/10/2024 έως 15/12/2024
Γιάννης Γαΐτης – Γαβριέλλα Σίμωσι: Επιλεγμένα έργα των δύων σπουδαίων καλλιτεχνών στην Γκαλερί Σκουφά
Από 14/11/2024 έως 14/12/2024
Γυναίκες των Κυκλάδων μέσα στον χρόνο: Μια έκθεση του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
Από 07/10/2024 έως 31/05/2025
Δίχως αυτολογοκρισία: Ο Πέτρος Καραβέβας ζωγραφίζει την ανθρώπινη φύση στην γκαλερί Contemporary Athens
Από 07/11/2024 έως 30/11/2024
Δημοκρατία: Η τέχνη συνομιλεί με την πολιτική ιστορία της Νότιας Ευρώπης σε μια έκθεση στην Εθνική Πινακοθήκη
Από 11/07/2024 έως 02/02/2025
Διαιρεμένες Μνήμες 1940-1950: Το αποτύπωμα μιας ταραγμένης δεκαετίας μέσα από μια ψηφιακή έκθεση
Από 15/11/2021 έως 31/12/2026
Η Gagosian παρουσιάζει την πρώτη ατομική έκθεση της Sarah Crowner στην Αθήνα
Από 14/11/2024 έως 18/01/2025
Η Τέχνη σε Χρυσό στο Μουσείο Μπενάκη
Από 13/11/2024 έως 27/04/2025
Κυκλαδίτισσες - Άγνωστες ιστορίες γυναικών των Κυκλάδων: Μοναδικά έργα "ταξιδεύουν" στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Από 12/12/2024 έως 04/05/2025
Κωνσταντίνος Κακανιάς: Συναντώντας την κυρία Τεπενδρή μέσα από μια "Θεϊκή Διαταραχή Προσωπικότητας"
Από 23/10/2024 έως 21/12/2024
Μηχανισμοί [δια]προσωπικών συνδέσεων: Έκθεση της Βάλλυς Νομίδου στην αίθουσα Τέχνης Έκφραση – Γιάννα Γραμματοπούλου
Από 31/10/2024 έως 30/11/2024
Νομίζω πως σ’ έφτιαξα στο μυαλό μου: Έκθεση της Νίνας Παπακωνσταντίνου στη Citronne Gallery
Από 31/10/2024 έως 07/12/2024
Το Βλέμμα: 140 αδημοσίευτα έργα του Γιάννη Μετζικώφ στην Ελληνοαμερικανική Ένωση
Από 18/11/2024 έως 11/01/2025
Φρόνηση & Πάθος: Έκθεση του Δημήτρη Παπαδόπουλου στο Κέντρο Τεχνών Μετς
Από 21/11/2024 έως 14/12/2024
Φυσάει ο Χρόνος στα Όνειρα: Ζωγραφική έκθεση της Κάτιας Βαρβάκη στην γκαλερί Αστρολάβος-Δεξαμενή
Από 01/11/2024 έως 30/11/2024
Χθόνιο Φως. Πώς η κεραμική τέχνη συνομιλεί με το σήμερα, στο Λόφος art project
Από 01/11/2024 έως 31/12/2024
Ζωγραφική

Beyond Nostalgia Hijack: Ομαδική έκθεση στην CAN Christina Androulidaki Gallery

Η CAN Christina Androulidaki Gallery φιλοξενεί την ομαδική έκθεση «Beyond Nostalgia Hijack» μέχρι τις 22 Μαΐου 2021.

Konstantinos Giotis, Visions of peasants, 2021, acrylic and oil on linen, 160 x 200cm
Konstantinos Giotis, Visions of peasants, 2021, acrylic and oil on linen, 160 x 200cm
Monopoli Team

Η ομαδική έκθεση Beyond Nostalgia Hijack αναπτύσσει ένα δίκτυο επιδράσεων δημιουργώντας έναν υποθετικό χώρο μέσα από ποιητικά σημεία εκκίνησης. Η κατάσταση μουδιάσματος που συχνά βιώνεται στις στιγμές παύσης μπορεί να αναπτύξει τη δυνατότητα αναστοχασμού ή μετασχηματισμού που είναι εγγενής στην καθημερινή εμπειρία, καθώς και την ανατρεπτική δυναμική του παραλόγου τετριμμένων δραστηριοτήτων και σκέψεων.

Θεματικές γύρω από την ευαλωτότητα, το σαρκασμό, τον ρομαντισμό, τον φουτουρισμό αλλά και με μια ερευνητική διάθεση σχετικά με έννοιες όπως η τεχνολογική πρόοδος, η φύση και η ταυτότητα διαπερνούν την έκθεση. Οι συμμετέχοντες καλλιτέχνες μέσω των συναισθηματικών και πολιτικών σχέσεων που φέρουν τα υλικά και η ιστορικότητα των μέσων που χρησιμοποιούν εξετάζουν την ανθρώπινη συνθήκη και τις δυνατότητες που τους παρέχουν σαν αλληγορικοί μηχανισμοί απεμπλοκής στο συνεχώς μεταβαλλόμενο σύγχρονο περιβάλλον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΤριπλή διεθνής διάκριση για την Ελευθερία Ντεκώ για τον νέο φωτισμό της Ακρόπολης12.09.2018

O Κωνσταντίνος Γιώτης με την πρακτική του δημιουργεί εννοιολογικές σχέσεις και ένα δίκτυο πολιτισμικών αναφορών, συμβόλων αλλά και αυτοβιογραφικών αποκλίσεων που θολώνουν τη σχέση συλλογικής και προσωπικής σφαίρας και δομούν ένα σύγχρονο φαντασιακό. Μέσα από ονειρικά σκηνικά και μια ελλειπτική σχέση με την αναπαράσταση, η ζωγραφική του συχνά αντλεί εννοιολογικά από το αναπαραστατικό όραμα των πρωτοποριών του 20ου αιώνα.

Σκοπός είναι να δημιουργηθεί μια αναλυτική και συναισθηματική σχέση για τη διερεύνηση ενός ριζωματικού πεδίου σκέψης μέσα από την εικονογραφία και τη ζωγραφική πρακτική. Συχνά, επαναλαμβανόμενα μοτίβα αποτελούν αφηγηματικές αφορμές για να διερευνηθούν ιδεολογικές κατασκευές, τα όρια της αναπαράστασης, ζωγραφικές συμβάσεις και κατασκευές. Στο έργο που παρουσιάζεται διακρίνονται μορφές σε υποθετικά τοπία με μια σαρκαστική διάθεση στοχασμού πάνω στην ζωγραφική διαδικασία και έννοιες παραγωγικότητας.

Εύα Παπαμαργαρίτη

Eva Papamargariti, Always ecstatic, always lost 2, 2021, print on neoprene

Το έργο της Εύας Παπαμαργαρίτη επικεντρώνεται στην κινούμενη εικόνα, τον ήχο, σε τυπώματα και γλυπτικές εγκαταστάσεις που διερευνούν τη σχέση και κατάρρευση των ορίων μεταξύ ψηφιακού χώρου και φυσικής πραγματικότητας, εστιάζοντας στη δυναμική διασύνδεση και αλληλεπίδραση των συμβάντων μεταξύ των δύο αυτών συστημάτων.

Διερευνά έννοιες όπως η συγκρότηση και η θραυσματοποίηση «χώρων» και ταυτοτήτων στην απο-υλικοποιημένη διαδικτυακή συνθήκη, η συμβιωτική και συμποιητική σχέση ανθρώπου, φύσης και τεχνολογίας, η διαρκής και μεταβαλλόμενη διάδραση υποκειμένου-οθόνης-μηχανής, η ροή, διασπορά και σύνθεση των γεγονότων στη σύγχρονη πραγματικότητα. Χρησιμοποιώντας κυρίως ψηφιακά εργαλεία παράγει υλικότητες, μορφές, φόρμες και αντικείμενα που επεκτείνονται από την οθόνη προς τον φυσικό χώρο. Παράλληλα, δημιουργεί συνθήκες και αφηγήσεις που βρίσκονται στο όριο υπερρεαλιστικών/κατασκευασμένων σεναρίων και πραγματικών καταστάσεων.

Κωνσταντίνος Πέττας

Konstantinos Pettas, Sometimes they come with urges, 2020, bronze, plaster

Ο Κωνσταντίνος Πέττας στην πρακτική του διερευνά τις δομές ύπαρξης και παραγωγής στο πλαίσιο μίας οικονομίας συνεχούς ρευστότητας. Για το Untitled (Dasein I), το σημείο εκκίνησης είναι ένα τεχνητό κομμάτι γρανίτη διαθέσιμου στο εμπόριο που χυτεύεται σε αλουμίνιο και στην επιφάνεια του προστίθενται βιομηχανικά τυπώματα που μιμούνται φυσικό καμουφλάζ. Με αυτό τον τρόπο επιχειρείται μία γεωλογική μίμηση. Ένας παραλληλισμός μεταξύ της διαμόρφωσης του φυσικού κόσμου μέσω γεωμορφολογικών διεργασιών και του σχηματισμού ενός νέου κόσμου που συντελείται ακατάπαυστα μέσω βιομηχανικών διαδικασιών. Με την επανανοηματοδότηση της διαμόρφωσης ενός οικοσυστήματος, αναδύονται νέοι τρόποι προσαρμογής και επιβίωσης στα πλαίσια της ισχύουσας πολιτικής και κοινωνικής πραγματικότητας.

Βαλίνια Σβορώνου

Valinia Svoronou, The Whirling Dress 1, 2020, 41 x 24 x 40 cm

Η Βαλίνια Σβορώνου παρουσιάζει μια σειρά από νέα κεραμικά έργα και παλαιότερα γλυπτά, τα SalvagedNotes 4-8, 2021 και Thewhirlingdress 1-2, 2020. Τα κεραμικά μοιάζουν με σημειώσεις και σκίτσα, κάποια διασωσμένα και κάποια περιβλημένα μέσα σε ένα μυστήριο γυάλωμα. Το περιεχόμενο των σημειώσεων κυμαίνεται από ήδη υπάρχουσα ποίηση έως προσωπικές σημειώσεις και σκίτσα που αποδίδονται σε άλλες γυναίκες καλλιτέχνιδες, που μοιάζουν με ημερολογιακά θραύσματα ή εξομολογήσεις.

Το άρωμα αυτών των φανταστικών απομνημονευμάτων παραπέμπει στα γλυπτά που μοιάζουν με τριαντάφυλλα κατασκευασμένα από χαρτόνι και γύψο, ως λουλούδι που σχετίζεται με την μυστικότητα. Σε μια τυχαία συγκυρία, η εύπλαστη μορφή μιας πλαστικής σακούλας, που κυματίζει κυκλικά και αργά αναδιαμορφώνεται από τον άνεμο και βιώνεται σε κατάσταση παύσης. Κάπου ανάμεσα στις κινήσεις του σύγχρονου κόσμου, η στατικότητα της ζωής ησυχάζει, οι ρυθμοί επιβραδύνονται και τo τετριμμένο γίνεται εμφανές.

Μάριος Σταμάτης

Marios Stamatis, EXOEXO, video still 1 copy

Η πρακτική του Μάριου Σταμάτη εξετάζει τις σχέσεις ανάμεσα στον άνθρωπο, την φύση και την τεχνολογία, τους τεχνολογικούς περιορισμούς της σωματοποίησης τους (embodiment), και την αξία του συναισθήματος στην σύγχρονη ψηφιακή καπιταλιστική εποχή. Στη συγκεκριμένη εγκατάσταση συνθέτει μια μετα-αφήγηση κατά την οποία η οργανική ύλη έχει υποστεί διεργασίες εξελικτικής μετάλλαξης.

Μέσα από βίντεο και γλυπτά ερευνά την ολοένα αυξανόμενη επιρροή των νέων μορφών νοημοσύνης στην ανθρώπινη ψυχοσύνθεση, διανόηση και τελικά στο σώμα. Σαν μελλοντικά ευρήματα ανασκαφής όπου τα μορφολογικά τους στοιχεία προκύπτουν από την σύμπραξη της φύσης με την τεχνολογία και της ανθρώπινης με την τεχνητή νοημοσύνη, μέσω των άρρηκτων συνδέσεων οργανικής και μη ύπαρξης, οι συναισθηματικές επενδύσεις (affect) γίνονται όχημα για την διερεύνηση αυτών των μεταμορφωτικών συμβιώσεων.

*Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα μέτρα ασφαλείας για την υγεία των επισκεπτών παρακαλείστε να φοράτε μάσκα κατά την είσοδο στον χώρο. Επιτρέπονται να επισκεφθούν την έκθεση ταυτόχρονα έως 4 άτομα.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Κωνσταντίνος Γιώτης, Εύα Παπαμαργαρίτη, Κωνσταντίνος Πέττας, Βαλίνια Σβορώνου, Μάριος Σταμάτης
Χώρος: CAN Christina Androulidaki Gallery, Αναγνωστοπούλου 42, Κολωνάκι,
Διάρκεια Έκθεσης: Σάββατο 17 Απριλίου 2021 έως Σάββατο 22 Μαΐου 2021
Είσοδος: Ελεύθερη
Περισσότερα από Showtimes