Monday
Η τέταρτη ταινία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου είναι η αισθηματική περιπέτεια δύο ξένων στην ίδια πόλη με πρωταγωνιστή τον Σεμπάστιαν Σταν, που έχει υποδυθεί τον «Στρατιώτη του Χειμώνα» στην ομώνυμη ταινία της Marvel.
Η παραμονή της αμερικανίδας δικηγόρου Κλόι στην Αθήνα πλησιάζει στο τέλος της. Ωστόσο η γνωριμία της με τον επίσης αμερικανό Μίκι, έναν ανέμελο χωρισμένο μουσικό και πατέρα ενός μικρού αγοριού, την ωθεί να εγκαταλείψει την καριέρα της στην Αμερική και να προτιμήσει τη άγρια ζωή της Αθήνας.
Ντενίζ Γκοφ (Κλόι) και Σεμπάστιαν Σταν (Μίκι) στο Monday
Ο έρωτας για την ΑθήναΘα επισημανθεί οπωσδήποτε και εύστοχα, ότι η τέταρτη ταινία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου μετά από την περιπετειώδη κωμωδία «Bank Bang» (2008), το ανεξάρτητο κοινωνικό δράμα «Wasted Youth» (2011) και το εναλλακτικό θρίλερ «Suntan» (2016), είναι πρωτίστως ένα τρυφερό ερωτικό γράμμα προς την Αθήνα.
Ο σκηνοθέτης βάζοντας τους δύο ηθοποιούς του να περιπλανηθούν στα στενάκια του ιστορικού κέντρου, να βιώσουν την αυτόνομη καθημερινότητα της Κυψέλης και να χορέψουν μέχρι τρέλας στα clubs της πόλης, πετυχαίνει να συνθέσει με απόλυτα εξομολογητική διάθεση την προσωπική λατρεία του για την δική του Αθήνα. Μια πόλη ερωτική και επικίνδυνη, με γοητευτικές γωνίες και απωθητικές πλευρές, με πολυπολιτισμικό χαρακτήρα αλλά και νεοναζιστικά εκτρώματα, με ελκυστικούς αστικούς μύθους αλλά και εχθρική καθημερινότητα. Όλα αυτά θα γίνουν το σκηνικό της σχέσης του Μίκι και της Κλόι όσο το ερωτικό πάθος διαρκεί και τίποτα δεν μοιάζει να τους λυγίζει.
Κάθε μέρα θα είναι Παρασκευή, κάθε μέρα θα γιορτάζουν τον έρωτα τους με δύναμη όχι απλώς απερίγραπτη αλλά και ανεκτίμητη. Τα ανυπέρβλητα εμπόδια, όπως το κουβάλημα του τεράστιου καναπέ της Κλόι που δεν χωράει να περάσει από τις σκάλες όταν μετακομίζει στο σπίτι του Μίκι στην Κυψέλη, θα ξεπερνιούνται με απαράμιλλη άνεση και εφευρετικότητα (ένα αυτοσχέδιο πάρτι στην πλατεία στο βωμό του φλεγόμενου sofa) και το καύσιμο στην σχέση θα δείχνει αστείρευτο.
Το ερωτικό «Monday» του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου μοιάζει με την συναισθηματική ελπίδα που έχει ανάγκη κάθε ερωτευμένος. Με αισιοδοξία, κέφι και χιούμορ βάζει στα αδιέξοδα των ηρώων του τις μαγικές λύσεις όταν και όποτε χρειάζονται. Την ίδια ώρα όμως είναι και πραγματιστής, συνειδητοποιώντας ότι μετά από κάθε όνειρο έρχεται το ξύπνημα και μετά από τη ξενοιασιά του σαββατοκύριακου ακολουθεί η μελαγχολία της Δευτέρας. Απόλυτα πετυχημένη η χημεία των δύο πρωταγωνιστών αλλά ξεχωριστή μνεία οφείλουμε στην αποκαλυπτική Ντενίζ Γκαφ.